Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
23 فروردین 1402

استایل های بهاری چگونه اند؟ + تیپ بهاری!

لباس‌هایی که نباید در بهار بپوشید

اولین قدم برای آماده شدن برای بهار این است که لباس‌های زمستانی را از کمد لباس‌های خود حذف کنید تا جای کافی برای لباس‌های بهاری ایجاد شود. اما کدام لباس‌ها را نباید در بهار بپوشید؟ لباس‌هایی که کاملا مخصوص زمستان هستند و نشانه و نماد زمستان به شمار می‌روند مناسب این فصل نیستند و هم از نظر کاربردی و هم برای تغییر حال و هوای فصل لازم است که آن‌ها را کنار بگذارید و برای زمستان بعدی انبار کنید. شش مورد از مهم‌ترین این لباس‌ها و اکسسوری‌ها را در ادامه می‌خوانید.

 

دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش، فقط کافیه با عمده استایل آشنا بشی و عمده فروشیو بیاری مغازت

 

کاپشن‌ها: همان طور که می‌دانید کاپشن‌ها لباس‌هایی مخصوص هوای سرد و برفی زمستان هستند که اتفاقا جای زیادی هم اشغال می‌کنند و شما با کنار گذاشتن آن‌ها فضای زیادی در کمد خود ایجاد می‌کنید که می‌تواند محلی برای قرار دادن لباس‌های زیبای بهاری باشد.

 

فصل بهار هر چقدر هم که هوای سردی داشته باشد موقعیت مناسبی برای پوشیدن کاپشن نیست و بهتر است به جای آن از پالتو یا لباس‌های دیگری که در بخش بعدی مقاله خواهیم گفت استفاده کنید.

 

اکسسوری‌های خز: حتما خودتان می‌دانید که لباس‌های خز مخصوص زمستان هستند و به عنوان نماد و نشانه این فصل به شمار می‌روند پس نباید در فصل دیگری مورد استفاده قرار بگیرند اما این اصل تنها محدود به لباس‌های خز نیست بلکه شما باید اکسسوری‌های خز مثل شال خز، بوت‌های خزدار و حتی کیف و جاکلیدی خز را نیز در این فصل کنار بگذارید و به جای آن از مدل‌های مناسب فصل بهار استفاده کنید. ترجیحا شال‌های بافتنی را هم در این فصل کنار بگذارید چون با حال و هوای آن تناسبی ندارند.

 

لباس‌های عایق حرارت: لباس‌های عایق حرارت لباس‌هایی هستند که مخصوص آب و هوای بسیار سرد طراحی شده‌اند و به خوبی بدن را گرم نگه می‌دارند. این نوع لباس‌ها نه تنها برای پوشیدن در بهار بیش از اندازه گرم هستند بلکه با آن‌ها آزادی زیادی  نخواهید داشت چون این لباس‌ها اجازه تعریق به شما نمی‌دهند و در صورت احساس گرما نمی‌توانید آن‌ها را به راحتی خارج کنید.

 

برای استایل بهاری به این لباس‌ها نیاز دارید

حال که دانستید کدام لباس‌ها و اکسسوری‌ها در استایل بهاری شما جایی ندارند باید بدانید که چه چیزهایی را باید با آن‌ها جایگزین کنید. در این بخش با شش موردی که برای ساخت استایل بهاری به آن‌ها نیاز دارید آشنا می‌شوید، البته این موارد همه چیزهایی نیستند که شما باید داشته باشید، لباس‌های بهاری تنوع مدل و طرح بالایی دارند و مواردی که در این بخش مطرح می‌شوند اجزای ضروری و جایگزین‌هایی برای لباس‌هایی هستند که باید پس از پایان زمستان کنار گذاشته شوند.

 

ژاکت‌های چرم و کت‌های آستردار: همان طور که گفتیم در بهار نباید از کاپشن‌های بادی و اسکی که مخصوص زمستان هستند استفاده کنید اما اگر هوا سرد باشد چطور؟ در بیشتر مناطق کشور ما تا روزهای پایانی فروردین هوا سرد است و نیاز به پوشیدن لباس گرم وجود دارد.

 

در این شرایط توصیه می‌شود در استایل بهاری خود از یک پالتوی ظریف یا کت‌های آستردار از جنس جین و یا ژاکت چرم استفاده کنید و در عین شیک بودن و به روز بودن خودتان را به اندازه کافی گرم نگه دارید.

 

یک پیراهن راحت
یک پیراهن راحت یک لباس بهاری همه کاره است حتما در فصل بهار به دنبال یک پیراهن راحت نخی باشید و آن را تهیه کنید مطمئنا از انتخاب خود پشیمان نمی شوید.

 

شلوار های پارچه ای کوتاه
یک نمونه لباس بهاری کلاسیک اداری و در حال حاضر یک لباس غیر رسمی شیک و مد روز است. شلوارهای کوتاه ساده اما متناسب به نظر می رسند.

 

ر حالت ایده آل، یک شلوار پارچه ای مانند شلوارهای پارچه ای مانند مازاراتی که بر روی کمر قرار داشته باشد و قد آن درست بالای مچ پا باشد، مناسب است. می توانید این شلوار را با کفش پاشنه دار و تخت بپوشید.

 

کفش های اسپرت ساق کوتاه سفید
به جای کفش های اسپرت سنگین به دنبال کفش های اسپرت سفید با ساق کوتاه باشید تا علاوه بر خنکی و سبک بودن یک ظاهر ظریف و  زیبا را به استایل بهاری شما اضافه می کنند. سعی کنید جنس اسپرت خود را از نوع چرم و با جزئیات رنگی بر روی آن انتخاب کنید.

 

از عمده استایل اجناس مغازتو تامین کن و دیگه نگران فروشت نباش، عمده استایل تمام جنسارو با گارانتی فروش ارائه میکنه پس اگر نتونستی جنسارو توی فروشگاهت بفروشی میتونی مرجوع کنی

 

چند نکته در مورد لباس های بهاری:

  • از روسری های ابریشمی به جای بافتنی سنگین استفاده کنید. وسایل رنگی و روشن را برای اکسسوری های خود  انتخاب کنید.
  • یک ژاکت نخی را به جای پشمی امتحان کنید. نه تنها راحت تر خواهد بود، بلکه اگر گرم شود می توانید آن را به دور شانه های خود ببندید تا استایل بهاری ساده و شیک داشته باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز