Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
21 آذر 1401

انتخاب جواهرات بر اساس رنگ پوست ! + انواع رنگ پوست!

همه چی درباره انتخاب جواهرات بر اساس رنگ پوست !

جواهر از محدود لوازمیست که دقیقا در کنار پوست قرار می گیرد، و اغلب اولین چیزی است که دیگران در مورد پوشش شما به آن توجه می کنند. پیشنهاد کلی انتخاب آن چیزیست که خود بیشتر دوست دارید، اما نکته ی مهم چگونگی انتخاب رنگهای متناسب با پوست شما می باشد.

 

در این خصوص سریع ترین و آسان ترین راه برای انتخاب جواهر مناسب، تعیین رنگ پوست شماست. رنگ پوست ها به طور کلی به دو دسته ی سرد یا گرم تقسیم می شوند. بهترین روش برای تعیین رنگ پوست افراد مشاهده ی قسمت داخلی مچ دست است.

 

جواهرات برای پوست های گرم

پوست های گرم با رگهای سبز رنگ قابل تشخیص هستند. افراد با پوست های گرم، بر روی پوست خود رنگ های زرد یا طلایی مشاهده خواهند نمود. افرادی که پوست های تیره دارند، اغلب پوست گرمی ندارند. طرح های با رنگ طلای زرد کلاسیک یا رزگلد بر روی پوست های گرم جلوه ی بسیار زیبایی خواهند داشت.

 

سنگهای قیمتی مناسب برای پوست های گرم مانند الکساندریت، کوارتز زرد، لعل، مورگانیت، زبرجد، یاقوت قرمز، لعل چینی و الماس های فانتزی زرد از انتخاب های بسیار زیبا در تکمیل زیبایی این نوع پوست هستند.

 

جواهرات پوست های سرد

پوست سرد با رگهای آبی رنگ قابل تشخیص هستند. افرادی که پوست های سرد دارند در زیر پوست خود، لکه های قرمز و صورتی مشاهده می کنند. اکثر مردم پوست سرد دارند، از جمله افرادی که پوست تیره و برنزه دارند.

 

هنگامی که پوست سرد خود را شناسایی نمودید، بهتر است از جواهراتی که از پلاتین و طلاسفید ساخته شده اند، استفاده کنید. برای سنگهای قیمتی از مروارید، یاقوت کبود، یاقوت ارغوانی، زمرد کبود، یاقوت قرمز، زمرد سبز، عقیق، کهربا، کوارتز و زیرکون استفاده کنید.

 

راهنمای تشخیص رنگ پوست بدن برای ست کردن طلا

پیش از اینکه بررسی کنیم کدام رنگ طلا و جواهرات برای کدام رنگ پوست مناسب است، بهتر است بدانیم که چطور باید رنگ پوست بدن را تشخیص دهیم. یادتان باشد رنگ پوست بدن انواع متفاوتی دارد و علاوه‌بر روشن یا تیره بودن آن، گرمی یا سردی پوست نیز برای تعیین رنگ آن مهم است. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای تشخیص رنگ پوست بدن این است که به رگ‌های مچ دستتان توجه کنید.

 

  • اگر رنگ رگ‌های مچ دست شما آبی یا بنفش است، رنگ پوست شما تن سرد دارد؛ یعنی ته‌مایه‌های صورتی، قرمز و آبی.
  • اگر رنگ رگ‌های مچ دست شما سبز است، رنگ پوست شما تن گرم دارد؛ یعنی ته‌مایه‌های زرد، هلویی و طلایی.
  • اگر رنگ رگ‌های مچ دست شما بین سبز و آبی است و تشخیص دقیق آن مشکل است، رنگ پوست شما خنثی است.

 

طلا و جواهرات مناسب رنگ پوست گرم

پوست بدن شما تن گرم دارد؟ پس بهتر است برای انتخاب طلا و جواهرات به‌سراغ رنگ‌های طلایی و زرد بروید. همچنین بهترین جواهرات مناسب رنگ پوست گرم آن‌هایی هستند که نگین سبز، زرد، نارنجی، قرمز، قهوه‌ای و هلویی دارند.

 

از معروف‌ترین سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی زردرنگ که در جواهرات به‌کار می‌روند و برای افرادی با رنگ پوست گرم مناسبند، می‌توانیم یاقوت زرد، کوارتز زرد، اوپال یا چشم گربه و زیرکن را نام ببریم. همچنین یاقوت سبز، زبرجد و یشم از سنگ‌های سبزرنگ به‌شمار می‌آیند. الماس هم که سنگی شیشه‌ای، براق و چشمگیر است، برای هر رنگ پوستی جذاب به نظر می‌رسد.

 

رنگ طلا مناسب با انواع رنگ پوست

اگر رنگ پوستتان سرد است، طلای سفید، نقره، استیل، پلاتین و زیورآلات سفید و روشن برای شما مناسب‌تر است. اما اگر پوستی با تناژ گرم دارید، باید سراغ طلاهای زرد، نارنجی، عسلی و موارد مشابه باشید. رنگ سرد برای پوست سرد و رنگ گرم برای پوست گرم.

 

این فرمول برای انتخاب رنگ مو و انتخاب رنگ لباس هم کاربرد دارد. اما اگر پوست شما دارای ته رنگ صورتی باشد، بهتر است از طلای رزگلد استفاده نکنید، زیرا می‌تواند چهره شما را قرمز جلوه دهد.

 

طلا مناسب رنگ پوست سرد

پوست‌هایی که تناژ سرد دارند با رنگ‌های سرد چرخه‌ی رنگ تناسب بیشتری دارند که شامل رنگ‌هایی مثل سبز، آبی و نقره‌ای است. بنابراین جواهراتی با رنگ‌های مشابه، با پوست این افراد هماهنگی بیشتری دارند. این افراد همچنین می‌توانند از جواهرات قرمز و صورتی رنگ نیز استفاده کنند.

 

طلا مناسب رنگ پوست گرم

اگر پوستی به رنگ گرم دارید، رنگ‌هایی مثل زرد، طلایی، صورتی و قرمز برای شما مناسب است. اما شک نداشته باشید که بهترین انتخاب برای شما طلایی است.

 

طلا مناسب رنگ پوست گرم

 

انتخاب زیورآلات و جواهرات برای پوست های خنثی

افرادی که رنگ پوستشان نه بسیار تیره و نه خیلی روشن است می توانند از رنگ های تیره ، روشن و یا نئون استفاده کنند و در کل در انتخاب جواهرآزادی عمل بسیاری دارند.

 

زیورآلات مناسب پوست های تیره

همه جواهرات به هر رنگی که باشد برای افراد دارای پوست تیره مناسب است و افرادی که پوست تیره دارند ، می توانند از جواهرات مختلف از طیف های رنگی روشن گرفته تا تیره استفاده کنند.

 

رنگ مو و جواهرات

شما می توانید جواهراتتان را بر اساس رنگ موهایتان نیز انتخاب کنید . برای جذابیت بیشتر بین رنگ مو و جواهرات تان کنتراست زیبایی به وجود آورید .

 

اگر موهایتان شرابی و قرمز است از جواهرات سبز متمایل به آبی استفاده کنید و اگر موهایتان مشکی است از جواهرات نقره ای رنگ استفاده نمایید تا زیبا و جذاب شوید.

 

انتخاب جواهرات هماهنگ با نوع لباس

بیشتر جواهراتی که ساخته می شوند، به راحتی با هر نوع لباسی سازگاری دارند. اما اگر شما می خواهید به گونه ای تاثیرگذار لباس بپوشید، پس در انتخاب جواهرات و سنگ های قیمتی تان، دقت کنید.

 

  • اگر رنگ لباستان سفید و یا سیاه است جواهرات طلا و سنگ های قیمتی باباغوری برای لباس شما بسیار مناسب است . اگرلباس سیاه به تن دارید از هر رنگ جواهراتی می توانید استفاده کنید .
  • مروارید سفید برای لباس های با رنگ سبز و آبی بسیار مناسب است .
  • اگر لباس ارغوانی به تن دارید از جواهراتی مانند کوارتز، طلا، زمردهای زرد استفاده نمایید.
  • زمرد برای لباس های قرمز بسیار مناسب است و شما را زیبا می کند.
  • الماس و جواهرات سیاه مناسب ترین جواهرات برای لباس های خنثی هستند.
  • شما می توانید هر رنگ لباسی را که به تن کرده اید از الماس استفاده کنید زیرا الماس با هر رنگ لباسی هماهنگ است.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز