Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
8 دی 1401

اکستنشن مژه چیست؟ کاربرد اکستنشن مژه

اکستنشن مژه تاراهای ساخته شده از ترکیبات مصنوعی از جنس مو است که با اضافه شدن به لایه‌های مژه طبیعی فرم و مدل چشم‌ه تغییر می‌دهد. این تارموهای مصنوعی باید رنگی نزدیک به رنگ مژه‌های هر فرد داشته باشد طبیعی‌تر جلوه کنند.

 

تفاوت اکستنشن مژه با مژه مصنوعی

مژه‌های مصنوعی که استفاده می‌شود با یک نگاه ساده کاملا قابل تشخیص می‌باشد، اما هنگامی که شما اکستنشن برای مژه انجام می‌دهید، به سادگی مشخص نمی‌شود و با مژگان خودتان تفاوت زیادی ندارد.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل : عمده استایل جایی برای رونق و شکوفایی شما . کافیست حتی برای یک بار هم شده به عمده استایل یک سر بزنید زیرا عمده استایل با ضمانت پس از فروش برای شما، خرید عمده را فراهم می‌کند که برای شما به صرفه و قابل اعتماد است !

 

علاوه بر این نتیجه‌ای که شما با اکستنشن مشاهده می‌کنید به مراتب خیلی بالاتر و بهتر از مژه مصنوعی می‌باشد و همین طور مدت دوام اکستنشن پایدارتر است و مدت طولانی تری بر مژه‌های شما بدون تغییر باقی می‌ماند.

 

مراحل انجام کار اکستنشن مژه

  • برای انجام اکستنشن مژه فرد باید دراز بکشد و چشم هایش را ببندد و فرد انجام دهنده زیر مژه هایش پارچه ای تمیز بیاندازد .

 

  • با کمک نوک مژه ها را یک میلی متر به چسب آغشته کرده و در گوشه خارجی چشم که لازم است مژه ها متراکم تر و بلندتر باشند، قرار دهد.

 

  • سپس بعد از اتمام کار با استفاده از برس مژه ؛ مژه ها را شانه زده و با لوسیون پاک کننده آرایش و پنبه روی پلک و مژه ها را شسته و به آرامی چسب ها را بکنید.

 

  • این مژه ها به مدت 3 تا 4 هفته دوام دارند اما این مدت به نوع مژه های طبیعی شما و سرعت رشد آن ها وابسته است.

 

  • چند روز یک بار برای ترمیم به سالن زیبایی که برای اکستنشن رفته اید مراجعه کنید.

 

  • در صورت انجام اکستنشن برای پاک کردن آرایش چشم ها از ژل های شستشو استفاده نمایید و با دستمالی نرم آهسته اطراف مژه ها را تمیز کنید. برای شستشوی پوست صورت و چشم ها از شامپو بچه استفاده کنید.

 

4 نکته در مورد چسب مژه مصنوعی

1. بهترین چسب ها برای استفاده از مژه مصنوعی استفاده از چسب های جراحی است که در داروخانه ها موجود است. مثل چسب های مشکی و چسب های سفید که در ابتدا سفید و به تدریج بی رنگ و شفاف می شوند.

 

اکستنشن مژه

 

2. سعی کنید چسب را با تیوپ آن به مژه نزنید بلکه با یک خلال دندان و مشابه آن چسب را روی نوار داخلی مژه بزنید.

 

3. چسب مژه را می توان روز قبل در پشت گوش فرد تست و تا 24 ساعت صبر کرد اگر واکنشی ایجاد نشد می توان از آن چسب استفاده کرد.

 

4. همیشه چسب را داخل یک ظرف مخصوص بریزید و در آن را محکم ببندید، بعد مژه را به چسب آغشته کنید.

 

مژه مصنوعی این خطرات را دارد

1. آسیب دیدن مژه های طبیعی

برای نصب مژه مصنوعی، از نوعی چسب مخصوص استفاده می شود که اگر فرد دقت نکند، ممکن است مقداری از این چسب روی مژه اصلی ریخته شود و هنگام برداشتن، تعدادی از مژه های اصلی هم کنده شود، یعنی نصب مکرر و طولانی مدت مژه مصنوعی و سپس برداشتن آن از روی چشم، به مژه های اصلی فرد آسیب می رساند و در صورت تکرار زیاد، فرصت جبران و رشد مجدد را به مژه های اصلی نمی دهد و در نتیجه مژه های فرد به مرور زمان کم می شود.

 

2- التهاب و عفونت چشم

مواد شیمیایی موجود در چسب مژه مصنوعی در برخی افراد ایجاد حساسیت می کند، حتی ممکن است در اثر چند بار استفاده مداوم از مژه مصنوعی، مکان مناسبی برای رشد باکتری های مضر روی چشم ایجاد و چشم دچار عفونت شود.

 

مالیدن ریمل چشم روی مژه ، ریمل هایی که به باکتری آلوده شده است، برای افراد دیگر هم می تواند مضر باشد. البته این کار بیشتر در آرایشگاه های زنانه انجام می گیرد که یک ریمل و خط چشم را برای افراد متعددی استفاده می کنند و باکتری را از یک فرد به فرد دیگر انتقال می دهند.

 

3- تاری دید

یکی از خطراتی که در کمین افراد استفاده کننده از مژه مصنوعی است، تاری دید یا حتی کور شدن دائمی در اثر ریختن چسب مژه مصنوعی به داخل چشم فرد است.

 

 

بنابراین افراد باید هنگام استفاده از چسب مژه مصنوعی خیلی دقت کنند. لزوم این دقت زمانی بیشتر می شود که فرد استفاده کننده از مژه مصنوعی، از لنز هم استفاده کند. در این صورت به محض احساس سوزش در چشم، باید بلافاصله لنز را از چشم درآورد و مژه مصنوعی را نیز برداشت و چشم ها را شست.

 

در پایان باید گفت درست است که در فیلم ها و کارتن ها خانم هایی با مژه های بلند زیباترین ها هستند اما، هیچ زیبایی ارزش سلامتی شما را ندارد، به همین راحتی سلامتی و زیبایی طبیعیتان را به خطر نیندازید.

 

کاشت و اکستنشن مژه چه تفاوتی دارند؟

برای اینکه متوجه تفاوت این دو روش زیبایی چشم شوید، لازم است بدانید هرکدام دقیقا چیست. کاشت مژه و اکستنشن مژه هر دو طرفداران خود را دارند و روز به روز بر طرفداران آنها افزوده می‌شود.

 

اگر می‌خواهید که روش مناسب خود را پیدا کنید، لازم است که در ابتدا با هر دو این روش‌ها به اندازه‌ی کافی آشنا باشید و مزایای کاشت مژه، معایب آن و مزایای اکستنشن مژه و معایب آن را بدانید و سپس با چشمان باز برای انتخاب روش مناسب خود تصمیم بگیرید. در ادامه هر یک از این روش‌های زیبایی را با هم بررسی می‌کنیم

 

انواع کاشت مژه

کاشت مژه انواع مختلفی دارد که عبارت‌اند از:

  • تار به تار
  • کلاسیک
  • کاشت مژه عروسکی
  • چندبعدی، والیوم یا مگاوالیوم
  • هیبرید یا ترکیبی
  • کاشت نامرئی یا هیدن
  • گلامور و اسپایکی
  • کاشت نچرال
  • سه‌بعدی
  • ابریشمی

 

در ادامه به معرفی برخی از انواع کاشت مژه‌ای که در بالا به آنها اشاره کردیم، می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

 

۱. کاشت مژه دائم

تنها روشی که در آن بیشترین بازه‌ی زمانی کاشت مژه می‌تواند بر مژه‌های شما باقی بماند، کاشت دائمی مژه با روش جراحی است. در این روش جراح و متخصص مژه‌ها را در خط آن‌ها می‌کارد و این مژه‌ها اگر به خوبی کاشته‌شوند و نگهداری از آنها به خوبی انجام شود، می‌توانند برای شما سال‌ها کاربرد داشته‌باشند.

 

توجه کنید که کاشت مژه به روش جراحی تنها باید توسط متخصص انجام گیرد و برای انجام آن به هیچ عنوان نباید به آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی مراجعه کنید.

 

چشم‌ها اعضای حساسی هستند و به سادگی می‌توانند آسیب ببینند. پس در نگهداری از این اندام‌های حسی به خوبی تلاش کنید.

 

۲. کاشت مژه نامرئی یا کاشت مژه هیدن

احتمالا از خود بپرسید که مژه نامرئی یا هیدن دیگر چیست؟ اگر می‌خواستیم مژه‌های نامرئی داشته‌باشیم که دیگر هزینه‌ی کاشت مژه را پرداخت نمی‌کردیم! جالب است بدانید که کاشت مژه هیدن به معنی داشتن مژه‌هایی که دیده نمی‌شوند و نامرئی هستند، نیست.

 

دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش، فقط کافیه با عمده استایل آشنا بشی و عمده فروشیو بیاری مغازه . از پخش عمده پوشاک بچگانه بگیر تا پوشاک کلی

 

بلکه روش به کارگیری مژه‌ها و قرار دادن آنها است که نام روش را تعیین می‌کند. در واقع کاشت مژه هیدن نوعی روش موقت است که در آن تارهای مژه با چسب مخصوصی بر روی مژه‌های شما قرار می‌گیرند و می‌توانند تا مدت کوتاهی (حدود ۱ تا ۲ هفته) برای شما کارکرد داشته‌باشند.

 

فرق این کاشت مژه هیدن با اکستنشن مژه در چسبی است که مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای همین نام این دو روش با یکدیگر فرق دارند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز