Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
21 تیر 1402

اکسسوری بچه چیست؟ + اکسسوری های کودکانه!

اکسسوری بچه ها بخش جدایی ناپذیر تیپ یک دختر به حساب می آیند و دختران همواره با کمک این اکسسوری ها به استایل خود جذابیت صد چندان می بخشند.

 

انواع هدبند ،گل سر ، ساعت ، عینک و زیورآلات از جمله وسایلی است که در کمد هر دختر پیدا می شود و همیشه از یک یا چند مورد آن ها در استایل خود استفاده خواهند کرد و به طور حیرت آوری در سادگی یک استایل  تغییر ایجاد می کنند. در این جا به ذکر چند مورد از انواع اکسسوری ضروری می پردازیم که در فروشگاه لباس کودک کیان کیدز رشت هم موجود می باشد.

عمده استایل ضامن پوشاک عمده شماست !

اکسسوری بچه، کمربند دخترانه

کمربند بچگانه یک اکسسوری بسیار کاربردی برای دختر خانم های کوچک می باشد زیرا بچه ها بین سال های 7 تا 9 سالگی به سرعت رشد خواهند کرد و اگروالدین پیراهنی با یک سایز بزرگتر تهیه کنند می توانند به راحتی به کمک یک کمربند دخترانه آن را جمع کنند هم جلوه زیبایی به آن می دهد و هم لباس گشاد به نظر نمی رسد .

 

زمانی که از کمربند به درستی استفاده شود پیراهن بزرگ به نظر نمی رسد حتی چین های دور آن به زیبایی لباس می افزاید. به دلیل اهمیت کمربند کودکانه در جلوه دادن به لباس در تولید آن سعی می کنند تا تنوع و در مدل، طراحی و رنگ بندی ایجاد کنند تا با توجه به رنگ و مدل لباس، کمربند مناسب انتخاب شود.

 

ساعت مچی دخترانه

اگر کودک از بچگی به استفاده از ساعت مچی عادت کند بسیار خوب است .ساعت مچی بچگانه یک اکسسوری ضروری و مفید است که در انواع مختلف آنالوگ و دیجیتال در بازار وجود دارد.

 

ساعت مچی آنالوگ دخترانه

مدل ساعت مچی آنالوگ همیشه به روز است. بسیار شیک، راحت و حرفه‌ای هستند. مدل‌های بسیار زیبایی از این مدل ساعت‌‌ها برای کودکان در سایت فروشگاه اینترنتی لباس بچگانه کیان کیدز رشت وجود دارد.

 

ساعت مچی دیجیتال دخترانه

استفاده از ساعت‌ مچی دیجیتال در بین کودکان معمول است. این ساعت ها برای دانش آموزانی که در حال یادگیری خواندن ساعت هستند مناسب‌ است.  از نظر ظاهری در مقایسه با مدل‌های مشابه معمولابزرگ ‌تر است.

 

انواع اکسسوری برای پوشاک کودک

اکسسوریها با توجه به جنسیت کودک می تواند متفاوت باشد. برای پسرها شامل پاپیون،کمربند،ساق بند و … است. برای دخترها نیز شامل گل سر، چکمه، دستبند و انواع زیورآلات کوچک می باشد.

 

برخی از اکسسوریها نیز صورت مشترک هستند. این اکسسوریها با توجه به جنسیت،نوع دخترانه و پسرانه دارند. مانند ساعت،کلاه،عینک آفتابی و… .

 

اکسسوریها در شیک پوش کردن کودکان نقش زیادی دارد. وجود اکسسوریها در دنیای مد و فشن جایگاه ویژه ای دارد. به طوریکه امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. استفاده از اکسسوری باید مناسب با سن کودک باشد.پسر بچه ها به ساعت و کلاه علاقه زیادی دارند.

 

در مقابل،دختر بچه ها به زیور آلات مثل گوشواره و گل سر علاقه نشان می دهند. اما دقت کنید در اکسسوریها نباید زیاده روی نمود و طوری نباشد که هر اکسسوری که کودک دارد به او آویزان کنید.

 

مزایای اکسسوری لباس بچه

تاثیر در زیبایی لباس

یکی از مهمترین مزایای اکسسوری در لباس کودک زیباتر کردن لباس است. استفاده از اکسسوریها  در زیبایی لباس کودک تاثیر زیادی گذاشته و در به اصطلاح; شیک پوش کردن کودک نقش بسیار زیادی دارد.

 

بالا بردن اعتماد به نفس کودک

به طور کلی میتوان گفت تیپ و استایل کودکان باعث میشود آنها جذاب تر به نظر برسند. استفاده از اکسسوریها نیز آنها را خاص تر نشان میدهد. لذا همین کار در بالا بردن اعتماد به نفس کودک تاثیر بسیار زیادی دارد

اکسسوری بچه
ویژگی اکسسوری بچه چیست

خطرات اکسسوریها

اکسسوریها شاید به ظاهر خطری نداشته باشند. اما اندازه و نحوه استفاده از آنها در برخی موارد میتواند برای کودک، خطر آفرین باشد. مثلا موقع بستن پاپیون حتما مقدار محکم بودن آن کنترل شود تا باعث اذیت شدن گردن کودک نشود.

 

همینطور اکسسوریهای ریز را برای کودکانی که سنین پایین دارند به هیچ عنوان استفاده نکنید. چون ندانسته باعث قورت دادن اکسسوری میشود.

 

یکی از المان‌هایی که به اتاق خواب جلوه زیبایی می بخشد، روتختی است. هماهنگی رنگ روتختی و ملحفه تخت خواب با رنگ غالب در اتاق، زیبایی آن را چندین برابر می‌کند. اتاق نوزاد هم از این قاعده مستثنا نیست. ست روتختی نوزاد در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی در بازار موجود بوده و به‌ راحتی نیز قابل تهیه است.

 

چون اغلب تخت خواب‌ها با رنگ‌هایی مانند سفید و یا طرح چوب تولید می‌شوند استفاده از طرح‌های رنگی و کودکانه می‌تواند زیبایی خاصی به تخت نوزاد شما ببخشد. همچنین می‌ توان با توجه به تغییر فصل، طرح یا رنگ روتختی اتاق کودک را تغییر داد، اما باید به این نکته توجه کنید که اگر رنگ روتختی را تغییر دادید، هماهنگی آن با سایر وسایل اتاق از دستتان نرود.

 

علاوه بر زیبایی روتختی اتاق نوزاد، باید به جنس آن نیز توجه داشته باشید. پوست کودکان بسیار لطیف و حساس است، از این رو باید جنس و بافت روتختی آن‌ها بسیار نرم باشد تا به پوستشان آسیب و خراش وارد نکند. مواد طبیعی مانند پنبه و بامبو بهترین انتخاب برای تولید روتختی نوزاد هستند و بهتر است تا حد امکان الیاف مصنوعی در آن به کار نرود تا کودکان در اثر استفاده از آن‌ها حساسیت پوستی پیدا نکنند.

 

 روتختی‌های ۱۰۰ درصد پنبه‌ای، یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای نوزادان است که نرم و ضد حساسیت می باشند. همچنین قابلیت تنفس بالا و شست و شوی آسان، از دیگر ویژگی‌های مثبت این روتختی‌ها است که آن را تبدیل به گزینه ایده‌آلی برای بچه‌ها می‌کند. روتختی‌های ساخته شده از الیاف بامبو هم، بافت نرمی دارند و ضد باکتری و ضد قارچ هستند که برای پوست نوزادان بسیار ایده آل است.

 

استفاده از روتختی‌های تولید شده با الیاف مصنوعی مانند پلی استر می‌تواند به پوست آن‌ها صدمه بزند و باعث بروز حساسیت‌های پوستی، اگزما و خارش پوست نوزاد شود.

تور بالای تخت

با فراگیر شدن پنجره‌های دو جداره، استفاده از پشه‌بند برای تخت نوزاد کم کم منسوخ شده است و به جای آن از تور بالای تخت برای تزیین اتاق استفاده می‌کنند. اگر فضای منزل شما طوری است که حشرات به داخل محیط راه پیدا می‌کنند، باید تور تخت را به عنوان یکی از اکسسوری‌های ضروری اتاق نوزاد خود در نظر بگیرید.

 

معمولا در فصول گرم سال تعداد حشرات در محیط‌های بسته زیاد می‌شوند و به علت آلوده بودن آن‌ها و ضعیف بودن سیستم ایمنی نوزادان، حضور آن‌ها ممکن است برای سلامتی کودک شما ایجاد خطر کند. پس بهتر است در صورت وجود حشرات، حتما خرید تور بالای تخت را در نظر بگیرید.

آباژور و لوستر اتاق نوزاد

تاریکی مطلق خانه در شب معمولاً برای کودکان هراس آور است و می‌تواند باعث ترس آن‌ها شود. آباژور اتاق کودک یا همان چراغ خواب در اتاق کودک علاوه بر زیبایی، باعث می شود نور اتاق به خوبی در شب تنظیم شود و موقع خاموش کردن چراغ‌ها، تاریکی اتاق، موجب اذیت و ترس کودک نشود. برای کودکانی که از تنها بودن و تنها خوابیدن در اتاق خودشان می ترسند، وجود چراغ خواب بسیار ضروری است.

 

روشن گذاشتن نوری ملایم و آرامش‌بخش در شب، یکی بهترین راه‌ها برای آرام خوابیدن کودک است.

 

اکسسوری بچه

 

از نظر ظاهری لوستر و آباژور اتاق کودک و نوزاد باید شکلی متناسب با روحیه و سلیقه کودکان داشته باشند. آباژورهایی با پایه‌های عروسکی یکی از مرسوم‌ترین مدل‌ها است که ظاهر زیبایی به اتاق می‌دهند. در مدل‌های ساده‌تر، آباژورها به شکل مدل‌های معمولی ساخته می‌شوند اما از پارچه‌هایی با طرح‌های کودکانه در آن‌ها استفاده می‌شود.

 

علاوه بر این طرح‌ها، آباژورهایی با ساختار متفاوت نیز عرضه می‌شوند که ساختمان کلی آن‌ها مانند مدل‌های معمول، شامل پایه و کلاهک نیست و به شکل عروسک یا مجسمه ساخته می‌شوند که از خود نور ساطع می‌کنند. تمام مدل‌های ذکر شده در صورت انتخاب صحیح و متناسب با ظاهر سایر وسایل، می‌تواند به زیبایی اتاق کمک کند.

 

طرح‌هایی مانند ماه و ستاره، اسب تک شاخ، خرس پاندا، کیتی کت، خرگوش، زنبور و … می‌توانند انتخاب‌های خوبی برای اتاق نوزادان باشند. لوستر اتاق کودک و نوزاد نیز معمولا به صورت ست با آباژور طراحی ‌می‌شود و طرح‌های مشابهی در آن‌ها به کار می‌رود. این هماهنگی باعث می‌شود تا در هنگام تاریکی، اتاق بسیار زیباتر به نظر برسد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز