Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
4 آبان 1401

اکسسوری بچگانه چیست ؟ + خطرات اکسسوری بچگانه !

همه چیز در رابطه با اکسسوری های بچه گانه!

اکسسوری ها جزو جدا نشدنی مد و پوشاک هستند و چگونگی استفاده از آنها روز به روز در حال پیشرفت و تغییرات اساسی است .

شاید کلمه اکسسوری را بارها شنیده باشید بی آنکه بدانید معنی دقیق آن چیست . اکسسوری (accessory) یک واژه انگلیسی است به معنای لوازم جانبی و مکمل مد که برای جلوه بخشیدن و طراحی استایل شخصی از آنها استفاده می شود.

یکی از مواردی که در مورد کودکان شیک پوش وجود دارد این است که تنها لباس های آنها باعث جذابیت انها نمی شود بلکه لوازم جانبی آنها با اشکال ، رنگ ها و سایه های متفاوت ایجاد یک ظاهر شیک و جالب می شوند.

در صنعت مد پوشاک اکسسوریها را می توان به دو دسته متفاوت تقسیم کرد :

  • اکسسوریهای پوشیدنی مانند عینک ، کلاه و ساعت
  • اکسسوری های قابل حمل مانند کیف ، چتر و بادبزن

اکسسوریها باعث ایجاد یک استایل شادتر و چشمگیرتر می شوند و حس خوب شیک پوشی را به کودک هدیه می کنند.

درست مانند لباس ، برای هر مکانی لوازم جانبی خاص مورد نیاز است .شما می توانید با تمرکز بر لوازم جانبی مناسب ، یک ست لباس کودک را از یک مدل به مدل دیگری تبدیل کنید. و آن را در سه سبک مختلف و در سه موقعیت مختلف استفاده کنید.

حتی گاهی اوقات ترکیب لوازم جانبی شیک و جدید با لباس های قدیمی کودک می تواند استایل جذابی را ایجاد کند.

اکسسوریها بیشتر به سبک سلیقه و استایل شخصی اشاره می کنند . آنها فرصت های خوبی را برای نمایش استایل کودکتان فراهم می آورند و به شما کمک می کنند از هر یک از لباسها و وسایل او بهترین استفاده را کنید. اما برای استفاده از اکسسوری ها نیاز به دانشی است که با استفاده از آن در هر مجلسی می توان درخشید.

رعایت اصول تناسب بخشی بین پوشاک و لوازم جانبی کودک است که عنوان شیک پوشی را برای بسیاری از انها به ارمغان می آورد ، به طوریکه حتی یک استایل ساده و تک رنگ را به استایلی دلنشین و چشمگیر با یک هورمونی رنگی ملایم تبدیل می کند.

اکثر افراد معتقدند که اکسسوری ها در کنار پوشاک در درجه دوم اهمیت قرار دارند و بیشتر نقش تزیینی دارند اما پیشرفتهای صنعت مد نشان داده است که استفاده صحیح از اکسسوری های پوشیدنی و حمل کردنی می تواند زیبایی یک استایل شیک را دو برابر کند. این لوازم در صنعت مد به اندازه خود پوشاک اهمیت دارند و در طراحی و تولید آنها تیم های بسیاری فعالیت می کنند .

انواع اکسسوری برای پوشاک کودک

اکسسوریها با توجه به جنسیت کودک می تواند متفاوت باشد.برای پسرها شامل پاپیون،کمربند،ساق بند و … است.برای دخترها نیز شامل گل سر،چکمه،دستبند و انواع زیورآلات کوچک می باشد.برخی از اکسسوریها نیز صورت مشترک هستند.این اکسسوریها با توجه به جنسیت،نوع دخترانه و پسرانه دارند.مانند ساعت،کلاه،عینک آفتابی و… .

اکسسوریها در شیک پوش کردن کودکان نقش زیادی دارد.وجود اکسسوریها در دنیای مد و فشن جایگاه ویژه ای دارد.به طوریکه امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.استفاده از اکسسوری باید مناسب با سن کودک باشد.پسر بچه ها به ساعت و کلاه علاقه زیادی دارند.در مقابل،دختر بچه ها به زیور آلات مثل گوشواره و گل سر علاقه نشان می دهند.اما دقت کنید در اکسسوریها نباید زیاده روی نمود و طوری نباشد که هر اکسسوری که کودک دارد به او آویزان کنید.

مزایای اکسسوری لباس بچه

تاثیر در زیبایی لباس

یکی از مهمترین مزایای اکسسوری در لباس کودک زیباتر کردن لباس است.استفاده از اکسسوریها  در زیبایی لباس کودک تاثیر زیادی گذاشته و در به اصطلاح;شیک پوش کردن کودک نقش بسیار زیادی دارد.

خطرات اکسسوریها

اکسسوریها شاید به ظاهر خطری نداشته باشند.اما اندازه و نحوه استفاده از آنها در برخی موارد میتواند برای کودک،خطر آفرین باشد.مثلا موقع بستن پاپیون حتما مقدار محکم بودن آن کنترل شود تا باعث اذیت شدن گردن کودک نشود.همینطور اکسسوریهای ریز را برای کودکانی که سنین پایین دارند به هیچ عنوان استفاده نکنید.چون ندانسته باعث قورت دادن اکسسوری میشود.

پس هنگام انتخاب و خرید اکسسوری به ایمن بودن ان برای کودکان دقت نمایید.

بالا بردن اعتماد به نفس کودک

به طور کلی میتوان گفت تیپ و استایل کودکان باعث میشود آنها جذاب تر به نظر برسند. استفاده از اکسسوریها نیز آنها را خاص تر نشان میدهد. لذا همین کار در بالا بردن اعتماد به نفس کودک تاثیر بسیار زیادی دارد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز