Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
20 آذر 1401

اکسسوری نقره چیست ؟ + ویژگی اکسسوری نقره !

همه چی درباره اکسسوری نقره !

اکسسوری نقره به مجموعه‌ای از زیورآلات نقره مثل انگشتر، گوشواره، گردنبد، آویز، حلقه یا انگشتر، سنجاق سینه، پیکسل تل و پابند می‌گویند. این اکسسوری‌ها استایل و تیپ شما را تکمیل می‌کند.

 

دقت کنید که هر اکسسوری مناسب هر تیپی نیست. این روزها خیلی می‌بینیم که در مغازه‌های نقره‌فروشی از واژه اکسسوری استفاده می‌شود: اکسسوری نقره مناسب استایل شما رسید. اکسسوری اسپرت، اکسسوری ۲۰۲۲، اکسسوری رسمی، اکسسوری دخترانه، اکسسوری فانتزی و عباراتی از این دست

 

تفاوت جواهرات و اکسسوری

وقتی صحبت از اکسسوری می‌شود، خیلی‌ها این سوال به ذهنشان خطور می‌کند که پس زیورالات و جواهرات چیست؟ در کل به تزئینات شخصی مانند گردنبند نقره، سنجاق سینه نقره یا انگشتر نقره که از فلزات یا سنگ‌های گرانبها تشکیل می‌شوند، جواهرات می‌گویند.

 

اما در مقابل اکسسوری چیزی است که نقش ثانویه دارد و به نوعی تکمیل‌کننده استایل شماست. عینک معروف‌ترین اکسسوری به شمار می‌رود. اما اینکه ما از اکسسوری نقره صحبت می‌کنیم، دلیلش این است که اکسسوری نقره یا اکسسوی طلا در ایران جا افتاده است.

 

و ما برای اینکه به درخواست شما عزیزان پاسخ بدهیم، این عبارت را در مورد برخی محصولات خودمان به کار می‌بریم.

 

ترندهای ۲۰۲۲ اکسسوری‌های نقره

معمولا هر ساله، اکسسوری‌های جدیدی در دنیای مد، ترند می‌شود. در سال ۲۰۲۲ دنیای مد بیشتر، شاهد ظهور آویزهایی با زنجیز ضخیم، هدبندهای نواری و گوشواره‌های حلقوی بود که بازار زیورآلات نقره‌ای در مدت زمان بسیار کوتاهی خود را با این تغییرات مطابقت داد.

 

در این سال به نظر می‌رسد که زیورالات و جواهرات و اکسسوری‌های نقره بوی نوستالژیک به خودش گرفته است. بیشتر اکسسوری های نقره در این سال از نوع Y2K خواهد بود. این اکسسوری ها در اوایل سال ۲۰۰۰ تا ده سال بعد از آن سلاطین بازار مد و فشن بودند.

 

نکته مهم در اکسسوری نقره

یکی از نکات مهمی که در استفاده از اکسسوری نقره یا طلا وجود دارد، توجه به نقطه کانونی است. نقطه کانویی جایی از سطح بدن شماست که چشم طرف مقابل روی آن متمرکز می‌شود. یا نقطه‌ای از سطح بدن که چشم طرف مقابل، قبل از هر جای دیگری روی آن زوم می‌کند.

 

معمولا با استفاده از زیورالات یا اکسسوری می‌توان تمرکز طرف مقابل را روی نقاط خاصی هدایت کرد.

 

برای مثال فرض کنید که شما به طور همزمان قصد دارید که از یک گردنبند همراه با گوشواره استفاده بکنید. در این حالت، بسته به اینکه کدام یک از این اکسسوری‌ها جذاب باشند، چشم طرف مقابل را به خود جلب می‌کنند.

 

اگر قصد دارید که نقطه کانونی را هم روی گردنبند نقره و هم گوشواره نقره پخش کنید، بهتر است از یک نیم ست نقره استفاده کنید. برای مثال می‌توانید از یک نیم ست نقره با طرح مروارید استفاده کنید. در زیر یکی از این نیم ست‌ها را معرفی می‌کنیم.

 

اهمیت اکسسوری ها

درست است که اکسسوری‌ها در برابر لباس‌های اصلی، در درجه‌ی دوم اهمیت قرار دارند و اغلب ما برای استایل کردن به لباس‌های اصلی توجه می‌کنیم؛ اما اگر اکسسوری‌ها به درستی انتخاب شوند، می‌توانند استایل ما را زیر و رو کنند و یک تیپ ساده را به استایلی جذاب و چشمگیر تبدیل کنند.

 

ترندهای روز و چیزهایی که هر فصل مد می‌شوند، دست ما را در انتخاب اکسسوری باز می‌گذارند تا بهتر بتوانیم استایل‌مان را تکمیل کنیم. ممکن است گاهی برای خرید لباس‌های اصلی قصدی نداشته باشید و تنها بتوانید با انتخاب چند اکسسوری مد روز، کل استایل‌تان را متفاوت نشان دهید.

 

مثلاً می‌توانید با ست کردن کفش و کیف جدید و ترندی با همان لباسی که پیشتر خریده‌اید، استایل تازه‌ای برای خودتان به وجود آورید یا با اضافه کردن کلاه و کمربند به استایل اصلی‌تان، به آن جلوه‌ی متفاوتی بدهید. می‌بینید اکسسوری‌ها چقدر ضروری و جذابند؟

 

اهمیت اکسسوری ها

 

بهترین اکسسوری‌ها: زیورآلات

می‌دانید که زیورآلات تکمیل‌کننده‌ی استایل شما هستند و استفاده از آن‌ها می‌تواند ظاهر خوب شما را به عالی تبدیل کند؛ البته اگر این زیورآلات به درستی انتخاب شوند و با استایل شما هماهنگ باشند. برای استفاده از زیورآلات و جواهرات، حتماً سبک لباس پوشیدن‌تان را در نظر بگیرید.

 

اگر استایل شما مینیمال و ساده است، به سراغ جواهرات مینیمال بروید و مدل‌های چشمگیر و خاص را با احتیاط انتخاب کنید. بهتر است برای مهمانی‌های رسمی و عروسی‌ها به سراغ ست جواهرات نگین‌دار و لوکس بروید و در مراسم خودمانی و کوچک از جواهرات ساده و نیم‌ست‌های ظریف استفاده کنید.

 

اما یک جفت گوشواره‌ی مجلل و لوکس هم می‌تواند تمام استایل شما را تحت‌تأثیر قرار دهد. گوشواره‌های خاص به تنهایی هم جذابیت زیادی دارند و به خصوص با لباس‌های مجلسی خوب ست می‌شوند. این سبک زیورآلات این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است.

 

بنابراین اگر گوشواره‌ی شما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، اجازه دهید به تنهایی استایل شما را به دست بگیرد و گردنبند و دستبند را کنار بگذارید. یادتان باشد برای انتخاب گوشواره، مدل موهایتان را در نظر بگیرید تا گوشواره به بهترین حالت دیده شود و خود را نشان دهد.

 

اکسسوری‌های ضروری برای خانم‌ها

اکسسوری‌های زنانه بسیار متنوع هستند و دست ما در انتخاب آن‌ها باز است؛ انواع کفش، کیف، دستکش، بادبزن، کلاه، شال و روسری، دستمال سر، جوراب، تاج و گل‌سر، عینک آفتابی، ساعت و به ویژه زیورآلات، از مهم‌ترین اکسسوری‌های زنانه به شمار می‌آیند. هرکدام از این اکسسوری‌ها به نوعی استایل شما را تکمیل می‌کنند و می‌توانند لباس‌های اصلی را جذاب‌تر و چشم‌گیرتر نشان دهند.

 

یادتان باشد برای انتخاب هرکدام از این اکسسوری‌ها اول باید به لباس‌های اصلی‌تان دقت کنید و متناسب با آن‌ها و همینطور سبک لباس پوشیدن شخصی‌تان، به سراغ این اجزای تکمیل‌کننده بروید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز