Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
16 مرداد 1401

برای خوشتیپ بودن کافیست این پست را بخوانید!

نگاه کردن به عکس‌های قدیمی و مرور خاطرات، لحظات شیرینی هستند که هر فردی بارها در زندگی تجربه می‌کند. اما، خاطرات تنها چیزهایی نیستند که با نگاه کردن به عکس‌ها و فیلم‌ها برای فرد زنده می‌شوند.

 

هر کدام از این عکس‌های قدیمی می‌تواند تاریخچه‌ای از دنیای مد و فشن روزهای گذشته را یادآوری کند؛ این که در گذشته چه‌طور لباس می‌پوشیدیم یا چه آرایشی را برای موهایمان انتخاب می‌کردیم.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: عمده استایل جایی برای رونق و شکوفایی شما . کافیست حتی برای یک بار هم شده به عمده استایل یک سر بزنید زیرا عمده استایل با ضمانت پس از فروش برای شما، خریدی به صرفه و قابل اعتمادی را فراهم می‌کند !

 

با یک نگاه به گذشته متوجه می‌شویم که دنیای مد و طراحی لباس تا به امروز بارها دستخوش تغییر شده و در هر دوره معیارهای متفاوتی برای خوشتیپ بودن وجود داشته است.

 

نکته مهم اینجاست که در دنیای امروز سرعت این تغییرات بسیار بیشتر از قبل شده؛ طوری که برای هر فصل سال یا سال‌های مختلف، استایل‌های مختلفی طراحی می‌شوند.

 

نکته مهم این است که بتوانیم با این تغییرات همراه شویم و همیشه خوشتیپ باشیم. اگر شما هم می‌خواهید شیک، جذاب و خوش تیپ باشید این مقاله سافتلن را از دست ندهید.

 

اصول اولیه خوشتیپی را بدانید!

اول از همه باید بدانید که برای خوشتیپ بودن باید ذهن درستی داشته باشید. به عبارت دیگر، خوشتیپی از ذهن شروع می‌شود نه از بدن! برای این که بتوانید خوش استایل باشید باید از نظر ذهنی خودتان را آماده کنید تا اعتماد به نفستان بالا رود، خودتان را یه فرد شیک‌پوش بشناسید و با قلب و ذهنتان این موضوع را بپذیرید. حال برای این که قلب و ذهن خود را آماده کنیم باید چه کارهایی انجام دهیم

 

  • اولین گام برای این که ظاهر خوبی داشته باشیم و اعتماد به نفسمان بیشتر شود این است که مراقب پوستمان باشیم. داشتن یک روتین مراقبت از پوست می‌تواند طراوت و شادابی صورت را حفظ کند تا جوان و سرحال به نظر برسیم.

 

  • مراقب چین و چروک‌ها باشیم. کاهش چین و چروک‌های پوست یا جلوگیری از به وجود آمدن آن‌ها یکی دیگر از گام‌های بسیار مهم برای خوشتیپ بودن است. این مسئله که جوانی برای همیشه ماندگار نیست را نمی‌توان انکار کرد؛ اما می‌توان سرعت بروز تاثیرات ناشی از گذر عمر را تا حدی کنترل کرد تا مدت زمان بیشتری جوان و شاداب بمانیم. رژیم غذایی مناسب، ورزش و آبرسانی به پوست کمک زیادی برای رسیدن به این هدف می‌کنند.

 

  • از چشم‌ها غافل نشویم. تیرگی‌ها، چین و چروک‌ها و شرایط پوست دور چشم‌ها می‌توانند حقایق زیادی را درباره ما برملا کنند. با توجه به شلوغی‌های روزمره که زندگی همه را احاطه کرده، زمان و انرژی کمتری برای ما باقی می‌ماند تا بخواهیم مراقب پوست دور چشم خود باشیم. با این حال، نباید از زیباییمان غافل شویم و استفاده از کرم‌های مراقبتی و آبرسان‌ها را کنار بگذاریم.

 

  • لکه‌‌های تیره پوستی را برطرف کنیم. این روزها عوامل مختلفی مانند تابش نور خورشید، آلودگی هوا، استرس یا خواب ناکافی باعث تیره تر شدن پوست و به وجود آمدن لکه‌های سیاه یا قهوه‌ای می‌شوند. ما می‌توانیم با مراجعه به متخصصین مراقبت از پوست و استفاده از مواد آرایشی بهداشتی مناسب این لکه‌ها را از بین ببریم و زیبایی را به پوست خودمان برگردانیم.

 

  • از استرس و خشم دوری کنیم. حتما می‌دانید که استرس ریشه بسیاری از مشکلات و بیماری‌هاست. استرس علاوه‌ بر این که سلامتی افراد جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد بر روی ظاهر هم نقش دارد. استرس و خشم زیاد باعث تسریع فرآیند پیری پوست و به وجود آمدن چروک و لک روی پوست می‌شود.

 

  • علاوه‌بر سلامت و زیبایی پوست، سلامت و زیبایی مو و مدل آن نیز نقش قابل توجهی در شیک و خوش استایل بودن دارد و به همین دلیل نباید از موها را غافل شد. بهتر است که یک آرایشگر مخصوص خودمان را داشته باشیم که با جنس و حالت موها و فرم چهره‌مان آشنا باشد. چنین فردی به ما کمک می‌کند تا بتوانیم مدل و رنگ موی مناسب چهره‌مان را انتخاب کنیم.

 

  • یکی دیگر از فاکتورهای شیک و جذاب بودن داشتن دندان‌های تمیز و مرتب است. رسیدگی به دندان‌ها علاوه‌ بر این که از اصول اولیه بهداشت فردی به شمار می‌رود، یکی از معیارهای بسیار مهم زیبایی و جذاب بودن هست. ورزش و رژیم غذایی سالم را از یاد نبریم! داشتن اندام زیبا و متناسب اولین و از مهم‌ترین معیارهای شیک‌پوشی است. داشتن اندام روی فرم می‌تواند زیبایی لباس‌ها و جذابیت ما را چندین برابر کند.

 

  • نهایتا، انتخاب لباس مناسب تمام نکات و مراقبت‌های گفته شده را تکمیل می‌کند و یک فرد خوشتیپ و خوش استایل از شما می‌سازد. حال سوال مهم این است که چه لباسی بپوشیم؟ چه رنگ یا مدلی را انتخاب کنیم؟ در ادامه این مطلب به این موارد خواهیم پرداخت.

 

استفاده از رنگ‌های خنثی در پوشیدن لباس

وقتی صحبت از رنگ‌های خنثی می‌شود اکثر افراد به رنگ‌های بژ، قهوه‌ای، آبی اقیانوسی، مشکی، خاکستری و سبز زیتونی فکر می‌کنند. برخی از رنگ‌های متالیک مانند طلایی و نقره‌ای نیز در دامنه رنگ‌های خنثی قرار می‌گیرند و استایل‌های جذاب و شیکی می‌سازند.

 

  • استفاده از رنگ‌های اصلی

اگر هنوز جسارت ترکیب رنگ‌های مختلف با همدیگر را ندارید، رنگ‌های پایه یا اصلی بی‌خطرترین انتخاب برای خوشتیپ بودن هستند. رنگ‌های قرمز، آبی و زرد سه رنگ پایه هستند که ترکیب آن‌ها با یکدیگر ست‌های زیبایی تشکیل می‌دهد

 

  • استفاده از رنگ‌های مکمل یا متضاد

آشنایی با دایره یا چرخه رنگ‌ها می‌تواند تمام نگرانی ما را برای ست کردن لباس‌هایمان از بین ببرد. چرخه رنگ‌ها شامل تمام طیف‌های رنگین کمان می‌شود. حال این سوال پیش می‌آید که چگونه از این چرخه استفاده کنیم. رنگ‌هایی که در این چرخه کنار یکدیگر قرار می‌گیرند مکمل هم و رنگ‌هایی مقابل یکدیگرند، متضاد هم هستن

 

ست کردن رنگ‌های متضاد در لباس

قرار گرفتن رنگ‌ها در سمت‌های مختلف چرخه رنگی به این معنا نیست که اگر در کنار هم قرار بگیرند تصویر ناموزونی می‌سازند. استفاده از رنگ‌های متضاد می‌تواند ترکیب رنگی فوق‌العاده‌ای تشکیل دهد که بسیار جذاب است. فقط باید دقت داشته باشیم که هر رنگ را با رنگ متضاد درستش ست کنیم

 

. در هنگام خرید لباس چه نکاتی را رعایت کنیم؟ خرید لباس فقط تمایل به خوش تیپ بودن نیست. توجه به ترفندهای خرید لباس هم نقش بسیار مهمی در خوش تیپ بودن دارد. در ادامه برخی از نکات مهم را خواهیم گفت.

 

چطور یک خانم یا آقای خوش تیپ و خوش استایل و جذاب باشیم؟

خوش استایل بودن نیاز به آشنایی با رنگ‌ها، طرح‌ها، روش‌ها و نکات مهم خرید لباس و زیورآلات و تناسب اندام دارد. داشتن اندام متناسب لازمه خوش استایل بودن برای خانم‌ها و مردهاست و نمی‌توان این مسئله را انکار کرد که افراد ورزشکار استایل‌های جذاب‌تری دارند.

 

در ادامه چند ترفند مهم را خواهیم گفت که به ما کمک می‌کنند تا همیشه استایلی خاص و جذاب داشته باشیم.

 

چطور استایل ماندگار و بدون تاریخ انقضا داشته باشیم و همیشه یک فرد خاص باشیم؟

  • برای یک موقعیت خاص لباس نخریم

یکی از اشتباهات رایجی که همه انجام می‌دهیم این است که برای موقعیت‌های خاص مانند عروسی، تولد، عید و جشن‌ها لباس‌های خاص می‌خریم.

 

بسیاری از لباس‌های مجلسی که برای چنین مراسم‌هایی تهیه می‌کنیم طراحی‌ها یا پارچه‌هایی دارند که باعث می‌شود نتوانیم آن‌ها را برای مناسبت‌های متفاوت بپوشیم. اگر قصد دارید که برای مجالس رسمی لباس بخرید به دنبال لباس‌های کلاسیک بروید. لباس‌های کلاسیک را می‌توان با زیورآلات مختلف ست کرد و به این ترتیب می‌توانیم با خرید یک لباس چندین ست مختلف و جذاب داشته باشیم

 

  • سایز مناسب را انتخاب کنیم

انتخاب سایز کوچک یا بزرگ اشتباه‌ترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم. گاهی پیش می‌آید که لباسی را می‌خریم به امید این که روزی اندازه‌مان شود؛ یا لباسی را برای مدتی طولانی در کمد لباسمان نگه می‌داریم تا شاید روزی وزن کم کنیم و دوباره آن را بپوشیم.

 

در چنین مواردی باید با خودمان صادق باشیم. اگر لباسی اندازه‌مان نیست نباید آن را بخریم یا در کمد نگه داریم. هر چه سریع‌تر این لباس‌ها را بفروشید یا به یک نفر هدیه دهید

 

انتخاب رنگ و مدل لباس متناسب با فرم بدن

اولین قدم برای خوش استایل بودن آشنایی با فرم بدن است. با توجه به دسته‌بندی‌های جهانی، اندام افراد به حالت‌های مختلفی شامل گلابی، مستطیلی، ساعت شنی و مثلثی تقسیم می‌شوند.

 

بنابراین، اول باید فرم اندام خود را تشخیص دهیم و سپس از طریق مطالعه مجلات و بلاگ‌های فشن طراحی‌های مناسب اندام خود را پیدا کنیم.

 

مورد دیگری که در خوش تیپ بودن موثر است و یک اشتباه کوچک در آن باعث می‌شود که جذاب به نظر نرسیم، انتخاب رنگ است. بسیاری از ما یک یا چند رنگ مورد علاقه داریم که در هنگام خرید به سراغ آن‌ها می‌رویم.

 

اما، پیش از خرید باید از خودمان سوال کنیم آیا این رنگ مناسب رنگ پوست بدن ما هست یا خیر؟ آیا این لباس را می‌توان خیلی راحت با لباس‌های دیگر ست کرد و استایل‌های جدید ساخت؟ در ادامه این مطلب بیشتر با دنیای رنگ‌ها آشنا خواهیم شد.

 

همه چیز درباره ست کردن و انتخاب رنگ مناسب برای ساخت استایل

  • استایل مونوکروم

در سال‌های اخیر، یکی از انتخاب‌های رنگی که طرفداران زیادی دارد و دغدغه بسیاری از افراد را برای ست کردن رنگ لباس‌ها رفع کرده، استایل‌های مونوکروم است. شاخصه اصلی این استایل‌ها استفاده از یک طیف رنگی است.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: اگر دوست داری خریدی مطمئن و درجه یکی داشته داشته باشی و بوتیک لباس فروشیت رو همیشه پر از جنس های با کیفیت داشته باشی، حتما حتی شده یک بار عمده استایل رو تست بزنید

 

استفاده از طیف‌های تیره و روشن یک رنگ می‌تواند یک استایل خارق‌العاده بسازد. بنابراین، اگر تصمیم‌گیری در مورد رنگ لباس و هماهنگ کردن آن‌ها با هم برایمان سخت است، استایل مونوکروم می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برایمان باشد

 

این بود تمام نکاتی که باید هنگام لباس پوشیدن به یاد داشته باشید

امیدواریم این پست برای شما مفید بوده باشد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز