Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
22 آذر 1401

بهترین عطر زنانه چیست ؟ + ویژگی عطر زنانه !

وقتی موضوع عطر مطرح می‌‌شود ترجیحات شخصی افراد و سلایق آن‌ها نشان داده می‌‌شود. برخی افراد عطر و ادکلن‌های سنگین و گرم و برخی دیگر عطر و ادکلن‌های سرد و ملایم را دوست دارند.

 

واقعیت این است که عطری که ما استفاده می‌‌کنیم نشان‌دهنده‌ی شخصیت و برخی خصوصیات ما می‌‌باشد. در این مطلب به بررسی ویژگی‌های ادکلن و عطر زنانه ، خرید عطر زنانه و معرفی چند عطر زنانه خوشبو می‌‌پردازیم

 

دسته‌بندی عطر و ادکلن زنانه

انتخاب عطری که برای هر فرد مناسب باشد، به اندازه‌ای که فکر می‌‌کنید ساده نیست. در واقع، برای بسیاری از ما عطرها بخشی از هویت ما هستند که نمی‌توانند با چیز دیگری جایگزین شوند. پنج نوع اصلی از دسته‌بندی عطر زنانه و ادکلن زنانه در جهان وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارد. عطر مورد علاقه‌ی شما کدام است؟

 

1) عطرهای شرقی

این عطرها ترکیبی از مشک، کهربا، عود و دارچین هستند. این دسته عطرهای سنگین، قوی و غنی‌ای هستند که برای خانم‌هایی که می‌‌خواهند اسرارآمیز به نظر برسند، مناسب هستند.

 

این عطرها نماد قدرت، ظرافت و لوکس بودن هستند، بنابراین معمولاً برای شب استفاده می‌‌شوند و به طور روزانه در محل کار یا دانشگاه با لباس‌های مد روز به کار می‌‌روند.

 

2) عطر چوب

این عطرهای گرم و صمیمی قطعاً اولین انتخاب زنان جدی می‌‌باشند. آن‌ها ترکیبی از چوب صندل و ادویه‌جات هستند و این به آن‌ها گرما می‌‌دهد. به دلیل گرمای این عطرها معمولاً در زمستان استفاده می‌‌شوند.

 

3) عطرهای شیرین

این گروه، بویی شبیه بوی خوراکی‌های شیرین مانند میوه‌ها، کارامل یا آب نبات دارند. زنان جوان این دسته را به خاطر حس سرزندگی و شادی آن بیشتر دوست دارند. عطر زنانه این گروه برای فعالیت‌های روزانه مناسب بوده و می‌‌توانند در محل کار یا دانشگاه استفاده شوند.

 

4) عطر گل‌ها ‌و میوه‌ها

این عطر‌ها ‌شامل ترکیبی از گل‌ها و میوه‌های خاصی مانند زنبق، رز سرخ، بنفشه، یاس، نارنج، انبه و بقیه چیزها می‌‌باشند.

 

تاثیر شگفت انگیز عطرها بر روی اخلاق و رفتار

در واقع زمانی که بینی انسان بوی چیزی را حس می کند این مغز است که بوی خاص را پردازش می کند. بر اساس این تحقیقات بوی خوش به طور مستقیم بر روی اخلاق و روابط ما و طرف مقابل تاثیر می گذارد. نتیجه تحقیقات ثابت کرد که پس از حس بینایی، حس بویایی دومین حس قوی در بدن است.

 

احساساتی که مغز از حس بویایی دریافت می کند منجر به قضاوت در مورد آن ها می شود. حس علاقه، خشم و حتی دشمنی مستقیما از این دو حس سرچشمه می گیرند.

 

یک بوی خوب می تواند موج بسیار قدرتمندی از علاقه را نسبت به ما و دیگران منتشر کند. دکتر کریستوفر برگلند که یک ورزشکار حرفه است باور دارد یک بوی خوب بسیار فراتر از چیزی که ما فکر می کنیم روی ما و اطرافیان ما تاثیر می گذارد.

 

تاثیر شگفت انگیز عطرها بر روی اخلاق و رفتار

ویژگی های مهم یک عطر خوب و با کیفیت

علاوه بر نکاتی که ذکر شد انتخاب عطر مناسب و اورجینال مخصوصا برای خانم ها از جایگاه ویژه ای برخوردار است. امروزه بسیاری افراد بواسطه آلرژی و حساسیتی که به عطرها و رایحه ها دارند نمی توانند به راحتی از آن ها استفاده کنند. بنابراین یکی دیگر از ویژگی های عطر خوب این است که سبب حساسیت و آلرژی برای فرد و اطرافیان او نمی شود.

 

به شکل دقیق نمی توان عطر یا ادکلنی را خوب یا بد تلقی کرد. زیرا بسته به روحیات و شخصیتی که هر فرد دارد عطر خوب تعریفی مجزا پیدا می کند. به طور کلی برای خرید عطرهای زنانه و مردانه در نظر گرفتن مورادی چون اصل و اورجینال بودن، پخش بوی بالا، ماندگاری چند ساعته، استفاده از شیشه های با کیفیت، درصد مناسب اسانس و الکل درساخت، از ویژگی های یک عطر خوب محسوب می شود.

 

  • تلفیقی از عصاره میوه و سبزیجات تازه

رایحه هایی از میوه مخصوصاً مرکبات و سبزیجات تازه در عطر زنانه بهاری وجود دارند. در واقع عطرهایی که بوی میوه و سبزی‌هایی مانند نعناع و ریحان دارند برای فصل بهار عالی هستند. البته اگر بتوانید ترکیبی از این دو رایحه را در عطری پیدا کنید که بسیار بهتر است.

 

برای مثال یکی از جذاب‌ترین عصاره‌های میوه که بوی بسیار عالی و بی‌نظیری دارد، شکوفه پرتقال است. از شکوفه پرتقال یا بهار نارنج بوی تازگی، لطافت و شیرینی همراه با کمی تندی به مشام می‌رسد. بی‌شک اگر از عطری با این رایحه استفاده کنید لذت فراوانی می‌برید.

 

تفاوت عطر مردانه و زنانه

شگردهای بازاریابی و افزایش نقش‌های جنسیتی در جامعه بود که موجب ایجاد دیوار غیر قابل عبور بین عطر مردانه و زنانه شده است.

 

این که از فاصله بیش از حد عطر زنانه و مردانه انتقاد می‌شود به معنای عدم وجود فرق و تفاوت بین آن‌ها نیست، بلکه مقصود انتقاد، برچسب زدن بر روی یک سری ویژگی‌ها و محدود کردن این ویژگی‌ها تنها به یک جنس خاص است به طوری که حتی هر نوع محصول معطر را به یک جنسیت ربط می‌دهند.

 

برای مثال برخی عطر را به زنان و ادکلن را به مردان یا حتی ادکلن را به زنان و ادوکلن را به مردان محدود می‌کنند. وبلاگ نیازکو به طور کامل به معنی و تفاوت محصولات عطر دهنده مانند عطر، پرفویوم و ادکلن پرداخته اما به طور خلاصه، تفاوت این محصولات در میزان غلظت و ترکیبات آن‌ها است.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز