Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
11 آبان 1401

تاریخچه شلوار مام استایل چیست؟

همه چی درباره تاریخچه شلوار مام استایل!

شلوار مام استایل معمولا فاق بلندی دارد که تا بالای ناف می آید و کاملا ناحیه شکم را می پوشاند. این شلوار جین محبوب همچنین ظاهر بسیار گشادی خصوصا در نواحی ساق و فاق دارد. نکته دیگر در مورد این شلوارها آنکه برخلاف شلوار جین های امروزی که در رنگ ها و طرح های متنوع عرضه می شوند شلوار مام استایل رنگ آبی یکدستی دارد و چین های متعددی در دوخت آن دیده می شود. بخشی پاهای این شلوار نیز معمولا ظاهری مخروطی دارد که قسمت بالایی آن گشاد و قسمت مچ پای آن تنگ می شود [البته کمی]. اما بعضا مدل هایی از این شلوار با ظاهر راسته هم دیده می شود.

دلیل محبوبیت شلوار مام استایل چیست؟

پاسخ این سوال سخت نیست، چرا که این شلوارها فاق بلندی دارند به صورتی که کمر آن ها در بالای ناف قرار می گیرد و اگر خانم ها کمی پهلو وشکم داشته باشند فاق بلند این شلوار آن ها را پوشش می دهد. همچنین بلندی فاق این شلوارها پایین تنه ی خانم ها را کشیده تر از حالت معمولی نشان می دهد. شلوارهای مام استایل برای داشتن یک استایل کژوال شیک و جذاب، راحتی وسوسه انگیزی دارند، چرا که خانم ها می توانند برای مدت طولانی در طول روز آن‏ها را بر تن داشه باشند و شیک بنظر برسند در حالی که بسیار راحت هستند.

شلوار مام استایل با چه اکسسوری ست می شود؟

هنگامی که شلوار مام استایل را بدون بلوز‌ و کفش مناسب پرو می‌کنید، با نگاه کردن در آینه، ممکن است احساس خوبی به آن نداشته باشید، ولی نکته‌ی هوشمندانه‌ی این سبک شلوار همین جاست چون اگر بدانید با شلوار مام استایل چی بپوشید، پتانسیل این را دارد که برایتان تبدیل به یکی از دوست داشتنی‌ترین شلوارها شود و یکی از بهترین استایل‌های کژوال خود را خواهید داشت. پس ما اینجاییم تا شما را در این ست کردن‌ها راهنمایی کنیم. در هر سنی که باشید می‌توانید استایل کژوال روزمره‌ی خود را با شلوار مام استایل، بسازید و زیباتر و جوان‌تر به نظر برسید. اگر در فصل سرد سال هستید یک بافت گشاد را با نیم بوت و شلوار مام استایل خود همراه کنید و اگر درفصل گرم سال هستید یک تیشرت و یا یک تاپ لینن را با کفش کتانی و شلوار مام استایلِ خود همراه کنید. همچنین شلوار مام استایل را با کفش‌های پاشنه بلند فراموش نکنید، زیرا یک استایل کژوال شیک برای مهمانی‌های خودمانی خود نیاز دارید. البته  شومیز مجلسی زنانه ا رنگ‌های شاد و بهاری هم در کنار آن‌ها یک ترکیب زنانه و عالی می‌سازد.

شلوار مام استایل اسیدشویی شده

اگر می‌خواهید قوانین موجود در دهه نود میلادی را کنار زده و به نوعی ساختارشکنی کنید، می‌توانید به سراغ شلوار جین‌هایی بروید که اسید شویی شده باشند. این مدل شلوارها برای افرادی که از استایل های تکراری خسته شده‌اند، گزینه مناسبی به نظر می‌رسد.

مام استایل را با لباس های مناسب همراه کنید

یک روش عالی دیگر برای پوشیدن شلوار مام استایل این است که همراه آن، لباس هایی مناسب و فاخر بپوشید. وقتی کتی بی نهایت بی نقص بر روی شانه های شماست و یا پیراهنی دکمه دار به تن دارید که یقه ای بسیار جذاب و قدرتمند دارد، بقیه ی اجزاء استایل شما نیز جایگاه و ارزش خود را پیدا می کنند. در این صورت چشم ها به سمت لباس های جذاب شما رفته و بقیه ی عوامل، به حاشیه می روند. مثلا اگر کتی زیبا با یقه های جذاب و بوت هایی براق و تمیز پوشیده اید، شلوار مام استایل شما می تواند لباس جالبی باشد که به استایل شما اضافه شده تا خلاقیت آن را بالا ببرد.

شلوار مام استایل را چطور و با چی ست کنیم؟

گزینه های زیادی برای پوشیدن با شلوار جین، پیراهن های سفید به سبک مام استایل ، بلوزهای راه راه، کت های چرمی، کت های بزرگ برای فصل تابستان و انواع مانتوها در هر رنگی برای فصل زمستان وجود دارد.

می توانید بلوزهای همه رنگی را انتخاب کنید تا شلوار مام استایل تان آبی شود و برای زیباتر شدن استایل خود کمربند بگیرید. برای هماهنگی منتو با این روسری می توانید از بین رنگ های هی، بنفش، زرشکی و سرکابی انتخاب کنید. اما برای زمستان بهتر است رنگ های کرم، مشکی، قهوه ای و نارنجی داشته باشید.

مناسب برای مانتوهای سفید، سفید یا سفید. می توانید این دامن مانتوی پهن را بپوشید که در طیف رنگی پاستلی است و در سال 2021 به فروش می رسد. ست کردن این روسری ها با کت های تنگ ایده خوبی نیست.

بهتر است گل میخ اسید شویی روی پای مام استایل را با یک کفش روشن و نامناسب ست کنید. این کفش برای کفش های اسپرت مناسب است و کفش ها پاشنه بلند هستند. شنل اطلاعاتی او یک روپوش ساده، نازک و راحت است.

برای هماهنگی با آن، می توانید یک روسری یا کیف کشدار به سبک “مام استایل ” از بلیز یا یک تی شرت کودک تنگ بپوشید. لباس هایی که برای این نوع لباس ها مناسب هستند نیز برای این لباس مناسب هستند. برای تی شرت بلیز می توانید کت ها و کت ها را با تی شرت کوتاه کنید. بهتر است یک کت کوتاه، چه بالای زانو یا ساق پا باشد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز