Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
13 آبان 1401

تاریخچه شلوار مام فیت چیست؟

همه چی درباره تاریخچه شلوار مام فیت!

شلوارهای سبک مام فیت یکی از گرایش‌های قدیمی شلوار جین است که مدتی پیش فراموش شده بود. اما مدتی است که دوباره در دنیای مد آثار شلوارهای مام فیت را می بینید. شلوار جین به سبک مام دارای فاق بلند است که در قسمت کمر بالای ناف بسته می‌شود. از این رو، باسن شما کشیده تر به نظر می رسد و شما در ظاهر بیشتر در ظاهر خواهید شد. همچنین در قسمت ران و ساق شل شده و در مچ پا سفت می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های این شلوار، پارچه بدون کشش آن است. بنابراین، هنگام خرید به این نکته توجه کنید و حتما سایز خود را خریداری کنید.

شلوار جین به سبک مام فیت برای خانم‌هایی که کمی اضافه وزن دارند مناسب است، زیرا بسته شدن کمر بالا در کنار و شلوار شکم آنها را می بندد و دیگر نیازی به استفاده از شلوار جین نیست. اما توجه داشته باشید، این مدل هرگز برای زنان چاق و قد کوتاه توصیه نمی‌شود. می‌توانید این شلوار جین جذاب را با کت، تی شرت رنگی یا سفید و کتون‌های سفید ست کنید. با فرا رسیدن فصل پاییز، می‌توانید ژاکت بافته شده یا کت گشاد خود را با این شلوار بپوشید.

شلوار مام فيت براي چه كساني مناسب است؟

اگر كمي شكم داريد و به دنبال شلواري هستيد كه شما را الغرتر نشان دهيد، شلوار جين مام فيت گزينه مناسبي است چرا كه فاق بلند و بلند بودن كمري آن موجب مي‌شود شكم و پهلوي شما جمع‌تر شود و كمتر به چشم بيايد و نيازي به استفاده از گن نداشته باشيد ولي اگر اضافه وزن زيادي داريد و قدتان كوتاه است شلوار جين مام فيت گزينه مناسبي براي شما نيست. از سويي ديگر شلوار مام فيت ميتواند الغري بيش از حد را هم بپوشاند و استايلي زيبا و كژوال براي افراد الغر اندام بسازد. شلوار مام فيت براي مهماني و كارهاي روزمره بسيار مناسب است

تفاوت مام فیت و مام فیت استایل

امروزه استفاده از شلوار جین به یکی از رواج های رایج در دنیای مد تبدیل شده است و هرکسی حداقل یکی از انواع مختلف شلوار جین را در کمد لباس خود دارد. شلوار جین در طول این سالها دستخوش تغییرات زیادی شده و مدل ها و اندازه های متفاوتی را تجربه کرده است. در ادامه سیر تکامل شلوار جین و تفاوت دو مدل محبوب این شلوار یعنی Mom Style و Mom Fit را بررسی می کنیم.

استفاده از این شلوار برای چه افرادی مناسب است؟

این شلوار بیشتر برای خانم هایی که کمی اضافه وزن دارند پیشنهاد میشود چرا که بالا بستن کمری آن باعث جمع شدن شکم و پهلو شده و دیگر نیازی به استفاده از گن نیست.

استفاده از آن برای چه افرادی مناسب نیست؟

افرادی که چاق هستند اما قد کوتاهی دارند ترجیحا نباید از این مدل شلوار جین استفاده کنند.

شلوار مام فیت

شلوار جین مام فیت نیز دارای فاق بلند است و کمری آن از بالای ناف بسته می شود (مشابه با شلوار مام استایل)، اما بلحاظ جنس پارچه میتواند از پارچه هایی با ضخامت متفاوت و حتی پارچه کشی دوخته شود. این شلوار ها می توانند مدل راسته یا اسکینی باشند.

با شلوار مام فیت و مام استایل چه کفشی بپوشیم؟

برای ست کردن کفش با این شلوار ها می توانید از انواع کتونی استفاده کنید. در فصل پاییز و زمستان هم می توانید ازنیم بوت استفاده کنید. استفاده از کفش های جیر و پاشنه بلند نیز برای شلوار مام استایل پیشنهاد می شود چرا که ظاهر زیباتری به شما می دهد.

  • رنگ‌هایشلوار مام فیت چیست؟

به صورت کلی شلوار جین مام استایل، در رنگ‌های آبی کمرنگ، سورمه ای، مشکی، سفید و… در بازار یافت می‌شود و شما می‌توانید بر اساس سلیقه‌ای که دارید بهترین گزینه را از بین آن‌ها انتخاب کنید. اما مدل‌های آبی به ویژه آبی کمرنگ از این شلوارها محبوبیت بیشتری داشته و با جذابیت‌های بیشمار خود، طراحان مد را شگفت زده کرده است. جنس بسیار خوب و عالی شلوار جین مام فیت، خرید آن را به صرفه کرده است. کسانی که این شلوارها را خریداری می‌کنند، تا سال‌های طولانی از خرید شلوار جدید بی‌نیازمی‌شوند.

ست شلوار مام فیت با مانتو جلو باز

این نوع شلوار بدلیل فاق بلندی که دارد مناسب برای استایل های دخترانه بهمراه مانتو جلو باز است. دقت کنید که از این شلوار می توانید با مانتوی کوتاه هم استفاده کنید اما نباید مانتو تنگ باشد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز