Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
19 مهر 1401

تیپ اسپرت پسرانه چگونه است؟ + استایل اسپرت مردانه چیست؟

همه چی درباره استایل اسپرت پسرانه!

اسپرت مردانه از انتخاب های محبوب و روتین آقایان است که بر ظاهر آن ها تأثیر زیادی می گذارد. با پیروی از یک سبک پوشش مناسب می توان اعتماد به نفس خود را تقویت کرد و در روند کاری و فعالیت های روزانه و اجتماعی خود موفق تر بود. بنابراین داشتن استایل مناسب باعث لبخند زدن شما شده و حس خوبی را در شما ایجاد می کند. حال سوال اینجاست که تیپ اسپرت پسرانه باید چگونه باشد و چه قواعدی دارد؟ جواب این سوال را در ادامه خواهیم آورد.

تیپ اسپرت مردانه مجلسی نیز طرفداران بسیاری دارد و گزینه مناسبی برای شرکت در مجالس مختلف به حساب می آید. برای پیاده سازی این تیپ مردانه شیک می توان از ایده های جذابی هم بهره گرفت. برای مثال، می توان از پیراهن چهارخانه ریز جهت رسمی تر شدن استایل خود استفاده کرد و به جای کفش اسپرت نیز به سراغ کفش کالج رفت و بسیاری نکات دیگر که در ادامه توضیح خواهیم داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره استایل های جذاب مردانه تا پایان این بخش همراه ما باشید.

شلوار جین یکی از مواردی است که باعث جذاب شدن استایل اسپرت شده و در تمام فصول سال هم می توان از آن استفاده کرد. باوجوداینکه، تنوع شلوار جین آقایان نسبت به خانم ها کمتر است؛ اما با توجه به اندام خود و نکات خرید شلوار جین می توان یک انتخاب عالی داشت. اولین گام برای خرید بهترین شلوار جین، این است که مدل شلوار را با توجه به اندازه خود انتخاب کنید.

برخی افراد که در زمینه مد و فشن اطلاعات کافی ندارند به مردان لاغر اندام توصیه می کنند شلوار مام بپوشند تا گشادی آن باعث پوشش دهی لاغری شان شود. این توصیه کاملاً اشتباه است. مردان لاغر نباید به سراغ شلوارهای مام استایل بروند؛ زیرا هم قد آن ها را کوتاه نشان می دهد و هم تأثیر منفی بر ظاهر استایل خواهد گذاشت. قطعاً بهترین انتخاب برای این دسته از مردان، انتخاب شلوار جین جذب و راسته است.

این قضیه در رابطه با مردان چاق کاملاً برعکس است. افرادی که وزن بیشتری دارند بایستی به سراغ شلوارهای جین راحت و گشاد بروند. در واقع، یکی از دلایلی که باعث استفاده گسترده از شلوار های جین در سبک اسپرت شده است، قابلیت بالای آن در هماهنگی با سایر لباس های اسپرت است؛ به طوری که، آن را می توان با لباس های متنوعی ست کرد.

پوشیدن شلوار کتان مردانه برای داشتن تیپ اسپرت مردانه:

یکی از تیپ های ساده ای کـه میتوانید با پیراهن جین بزنید، ست کردن آن با شلوار کتان اسـت و بهتر اسـت کـه از رنگ های خنثی مانند مشکی، کرم، خاکستری و… برای شلوار کتان خود استفاده کنید. شما بهتر است پیراهن جین خود را با شلوار جین ست نکنید پس پیراهن جینتان را با یک شلوار کتان مردانه ی زیتونی ست کنید زیرا آبی و سبز یک ترکیب شیک به وجود می آورد.

جنس مناسب برای پیراهن های اسپرت چیست

پارچه ی پیراهن اسپرتتان باید سبک و “قابل تنفس” باشد یعنی اگر پارچه را جلوی دهان خود قرار دهید و با فشار، هوا را از دهانتان خارج کنید هوا از بین تار و پود پارچه عبور کند.

حداقل سه نوع رنگ متفاوت (سفید ، مشکی و آبی روشن یا سرمه ای ) از این نوع پیراهن ها را داشته باشید . این نوع پیراهن ها به راحتی با شلوارهای کتان، جین و پارچه ای ست می شوند.پیراهن های اسپرت مردانه را هم می توانید داخل شلوارتان یا روی شلوارتان قرار دهید. هنگامی که این لباس ها را پوشیدید ، آستین ها را درست تا بزنید.

از انتخاب پیراهن های اسپرت تنگ و چسبان دوری کنید زیرا نواقص بالاتنه ی شما را کاملا برجسته می کند پس یکی از سایز های راحت و متناسب اندامتان را انتخاب کنید.

فوت و فن تیپ اسپرت مردانه را بدانید

مانند پسربچه ها لباس نپوشید

برخی از آقایان تیپ اسپرت را با پوشیدن لباس های پسرانه و بیش ازحد غیررسمی اشتباه می گیرند و مانند پسر بچه ها لباس می پوشند . این نوع لباس پوشیدن ممکن است شما را کم سن و سال نشان دهد اما هرگز این لباس ها را نپوشید زیرا شما را نابالغ نشان می دهد . توجه کنید که یکی از ویژگی های جذاب مردان بلوغ است که آن ها را از پسران جدا می کند و برایشان جذابیت و احترام به همراه می آورد.سعی کنید لباس های اسپرتی را انتخاب کنید که با سنتان هماهنگی داشته باشد و جذابیت های شمارا دوچندان کند.

پوشیدن شلوار جین برای داشتن تیپ اسپرت مردانه:

از جادوی یک شلوار جین غافل نشوید و برای اینکه ظاهرتان جذاب و شیک شود این شلوارها راهمراه تی شرت های مردانه بپوشید. شلوار جین شما باید به درستی و مناسب اندام انتخاب شود. شلوار جین انواع طرح ها و رنگ های متنوعی دارد. در تیپ اسپرت خود از شلوار جین ساده تر با پارگی ها و خراش های کمتر استفاده کنید. شلوار جین همیشه مد است و برای هر سنی مناسب بوده و حتی می تواند شما را جوان تر نشان دهد. این شلوار با دوام است و برای هر فصلی مناسب است. آن را به راحتی می توانید با لباس های دیگرتان ست کنید.

شلوار مناسب برای استایل اسپرت مردانه

اگر تصمیم گرفته‌ اید به سبک اسپرت لباس بپوشید، باید بدانید که شلوارهای متنوعی را پیش رو دارید. شلوارهای جین، شلوارهای کتان، شلوارهای با طرح ارتشی، شلوارهای جیب دار و گرمکن ‌های ورزشی، گزینه ‌های پیش رویتان هستند.
در مورد استایل اسپرت، مانند بسیاری از استایل ‌های دیگر، به شما توصیه می ‌کنیم شلوارهایی با رنگ خنثی، مثل خاکستری، مشکی و سرمه ای را انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی آن ‌ها را با دیگر لباس ‌ها و کفش هایتان ست کنید.
شلوارهای جیب ‌دار خاکی‌ رنگ نیز برای استایل اسپرت مردانه بسیار مناسب هستند و تیپ شما را جذاب ‌تر خواهند کرد. اگر هم دوست داشته باشید، می ‌توانید شلوارهای چهارخانه و شیک به همراه کالج اسپرت مردانه بپوشید.

از مزیت ‌های شلوار جین  آن است که این شلوار را می ‌‌توان به راحتی با همۀ رنگ ‌ها و لباس ‌ها ست کرد؛ برای مثال، شلوار جین را، هم می‌ توانید به همراه کُت اسپرت بپوشید و هم با تیشرت؛ در ضمن، در انتخاب کتانی برای شلوار جین نیز هیچ محدودیتی ندارید و می‌ توانید هر رنگ و مدلی را انتخاب کنید، حتی کفش کالج اسپرت مردانه و کفش‌ های چرمی را نیز می ‌توانید به همراه شلوار جین بپوشید، بدون اینکه خدشه ‌ای به جذابیت ظاهرتان وارد شود.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز