Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
17 مهر 1401

خانم ها دوست دارن مردان چه لباسی بپوشند؟ + لباس جذاب مردانه برای زنان چیست؟

چه لباس هایی از نظر زنان، به مردان بیشتر می آید؟

در دنیای مدرن، مردان کت و شلوار را معمولاً تنها برای ملاقات‌های تجاری یا گردهمایی‌های رسمی می‌پوشند. اما مردان قدرت و تاثیر قابل توجه کت و شلوار روی مردان را نادیده می‌گیرند. بهتر است کت و شلواری منطبق بر مد روز به تن داشته باشید، زیرا این طرز لباس پوشیدن جذابیت شما را در نگاه دختر مورد علاقه تان به شدت افزایش خواهد داد. همه زنان از دیدن یک مرد کت و شلواری شیک به وجد آمده و به این نتیجه می‌رسند که وی به خاطر آن‌ها چنین لباس فاخری به تن کرده است.

روانشناسان بر این باورند که بدن V. شکل مردان (حالتی که هنگام پوشیدن کت و شلوار معمولاً بدن مردان به خود می‌گیرد) نشانه داشتن سلامتی و مقدار بالای تستوسترون است. از این رو توصیه می‌شود کت و شلوار‌هایی بپوشید که با بالاتنه شما سازگار بوده و کاملاً در تن شما جا بگیرد. با این کار، شما مزیت‌های جسمانی تان را بیش از پیش نمایان ساخته و بسیار مردانه‌تر بنظر می‌رسید، زیرا شانه‌های شما پهن‌تر و بازو‌های شما کلفت‌تر به نظر می‌رسند.

وقتی که لباس هایتان را انتخاب می‌کنند، مردان و زنان توجهی به تاثیر جنس لباسشان روی افراد دیگر ندارند. پارچه کشمیری یا همان ترمه (نوعی پارچه پشمی بسیار مرغوب) بسیار کمیاب و گران قیمت است. این پارچه پشمی بسیار نازک، نرم و گرم است که لمس کردن آن‌ها بسیار خوشایند به نظر می‌رسد. مطالعات نشان می‌دهد که زنان هنگام انتخاب لباس بدون دغدغه مالی، لباس‌هایی که از این پارچه ساخته شده باشند را ترجیح می‌دهند. پولیور‌های پشمی باعث می‌شود که مردان منعطف‌تر و مهربان‌تر و کمتر خشن به نظر برسند و لمس کردن آن نیز حس خوبی به زنان می‌دهد. از لحاظ روانشناسی، پوشیدن لباس‌هایی از این جنس باعث می‌شود که زنان احساس آرامش داشته و در کنار مردی که چنین لباسی به تن دارد احساس راحتی کنند.

خانم ها عاشق مردانی هستند که کت و شلوار میپوشند

فرقی نمی کند 3 میلیون برای یک کت و شلوار خرج کنید یا یک میلیون تناسب بسیار مهم است. یک کت و شلوار نامناسب صرف نظر از کیفیت یا جزئیات، هرگز برای پوشنده ظاهر مناسبی ندارد.

شما می خواهید یک خیاط خوب پیدا کنید تا کت و شلوارتان را کوتاه کند تا نقاط قوتتان را برجسته کند و نقاط ضعفتان را پنهان کند. تنها به همین دلیل، آقایان باید لباس سفارشی را در نظر بگیرد. با پوشاندن کت و شلواری که 90 درصد بدن شما را پوشانده است، پیامی که بیشتر اوقات ارسال می کند، بر هر چیزی که ممکن است از دهان شما بیاید.

یک کت و شلوار سفارشی یا سفارشی بیشتر از یک کت و شلوار ساخته شده، که تناسب بهتری نسبت به کت و شلوار خارج از قفسه دارد، بهتر است.

خانم ها عاشق مردانی با شلوار جین کاملاً شیک هستند

با قرار گرفتن در رتبه 3، خانم ها از مردان می خواهند که شلوار جین مناسب بپوشند وقتی از یکی از آنها خواستم جزئیات بیشتری را بیان کند، گفت:

«شلوار جین عالی نه خیلی تنگ یا خیلی گشاد است. باید خوب جا بیفتد، هیچ یک از مچ پاهای او را نشان ندهد و باسن او را به خوبی نشان دهد. ما مردی با باسن خوب را دوست داریم.»

بنابراین سوال این است که چگونه شلوار جین مناسب را پیدا کنید ؟ ابتدا باید پنج نوع مختلف شلوار جین را بدانید و اینکه کدام یک برای شما مناسب تر است.

یک قانون کلی  این است که فرض کنیم برچسب سایزبندی نوع بدن شلوار جین را نشان می دهد. در این مورد باید بی رحمانه با خود صادق باشید. نوع بدن خود را بشناسید  و جذاب ترین شلوار جین را برای خود انتخاب کنید.

زنان عاشق عطر امضای مرد هستند

شماره پنج این لیست انتخاب یک عطر عالی است. جالب است که این بسیار جالب توجه است زیرا عطر مردانه اغلب عامل شماره 1 زنان در انتخاب شریک زندگی بالقوه است.

محققان در اروپا مطالعه ای را در مجله شخصیت و تفاوت های فردی در مورد عوامل «انتخاب همسر» زنان و مردان منتشر کرده اند. این مطالعه نشان می دهد که زنان نشانه های بویایی (بو) را بسیار مهم تر از نشانه های تصویری ارزیابی می کنند. بنابراین حس بویایی زن را دست کم نگیرید – بسیار حساس است.

برای یافتن رایحه عالی – باید آن را امتحان کنید. برای انجام این کار، باید عطر را روی بدن خود آزمایش کرده و آن را بو کنید. یک مکان راحت برای انجام این کار در یک فروشگاه بزرگ است (فقط مراقب فروشندگان بیش از حد جاه طلب باشید).

زنان مرد را با تی شرت های جذاب و شیک دوست دارند 

از دهه 50 که جیمز دین و مارلون براندو به ترتیب در «شورش بدون دلیل» و «اتوبوسی به نام هوس» تی شرت های مناسب به تن کردند، زنان یک مرد را با یک تی شرت متناسب دوست داشتند.

برای تهیه تی شرت بی نقص، چند قانون وجود دارد که باید رعایت کنید. به طور کلی، یک لباس مناسب هرگز محدود کننده نیست و باید اجازه حرکت راحت را بدهد. تاپ هایچسبیده به پوست فقط باید برای ورزش پوشیده شود.

وقتی نوبت به انتخاب استایل و رنگ می رسد – کاملاً به خود شما بستگی دارد. رنگ سفید متنوع ترین است زیرا از تمام رنگ های پوست پشتیبانی می کند اما پوشیدن آن نیز خطرناک ترین است (به خاطر لکه ها).

وقتی نوبت به استایل می رسد – تی شرت های یقه گرد برای مردانی با سینه کوچک یا شانه های شیب دار مناسب است. آنها شانه ها را پهن تر نشان می دهند و تناسب بیشتری به بدن می دهند. گردن های ٧ شکل برای پسرهای کوتاه قد بسیار مناسب است زیرا طول و قد را بیشتر نشان می دهند و گردن را درازتر می کنند.

خانم ها عاشق پیراهن‌های شیک هستند

خانم ها از مردان می خواهند که پیراهن سفید بپوشند خانم ها از مردان می‌خواهند که پیراهن‌های مجلسی بپوشند زیرا آنها را باهوش و پیچیده نشان می‌دهد.

پیراهن مجلسی مردانه یک پیراهن دکمه دار با یقه و آستین بلند است این پیراهن متفاوت از پیراهن اسپرت است که برای پوشیدن یقه باز ساخته شده است و

هر سبکی که می پوشید مطمئن شوید که به درستی متناسب است! یک پیراهن نامناسب فقط به استایل شما و نگاه خانم ها به شما آسیب می رساند.

برای جذاب به نظر رسیدن پیراهن لباس باید تناسب و رنگ آن را به توجه کنید . از به دست آوردن رنگ یا طرح برجسته تر نترسید بیرون رفتن از منطقه راحتی بسیار مهم است و شما را متمایز می کند. دو نفر از خانم هایی که با آنها مصاحبه کردم، گفتند که عاشق پیراهن هستند.

با کراوات نامناسب به نظر می رسد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز