Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
7 دی 1401

خط چشم برای پلک های افتاده چگونه است؟

پلک افتاده یک ویژگی طبیعی صورت است که در آن پوست زیر ابرو – در اطراف استخوان ابرو – به سمت پایین جمع می‌شود تا بخشی از پلک را بپوشاند و باعث می‌شود چشم‌ها کوچک‌تر از آنچه هستند به نظر برسند. از آنجایی که پوست زیر ابرو قسمتی از پلک‌ها را می‌پوشاند، حتی آرایش خط چشم ساده (به خصوص خط چشم) روی پلک افتاده می‌تواند مشکل باشد تا در خطوط و چین ناپدید یا لکه نشود. همراه عمده استایل باشید 

 

با این حال، چندین روش وجود دارد که می‌توانید هنگام استفاده از خط چشم برای پلک افتاده به کار ببرید تا از نتیجه خوب آن اطمینان حاصل کنید.

 

برای برخی افراد، پلک‌های افتاده یک فرم چشم معمولی هستند که از ابتدا وجود داشته‌اند؛ اما می‌توانند به طور طبیعی به دلیل افزایش سن نیز ایجاد شوند. از سوی دیگر، افتادگی چشم زمانی اتفاق می‌افتد که پلک بالایی آویزان شده و توانایی فرد را برای باز کردن کامل چشم‌های خود از بین می‌برد.

 

مراحل کشیدن خط چشم برای پلک افتاده ها

آموزش خط چشم برای پلک افتاده بسیار ساده است. چه یک میکاپ آرتیست باشید یا یک تازه کار در امور آرایش، این دستورالعمل‌های گام به گام و نکات آرایشی را دنبال کنید تا یک خط چشم برای پلک افتاده را بی عیب و نقص بکشید.

 

۱. ابتدا سایه چشم بزنید. با چشمان بسته به جلو نگاه کنید، روی پلک‌های خود سایه چشم بزنید. چشمان خود را باز کنید و قسمت قابل مشاهده سایه را روی پلک خود تا استخوان ابرو فید کنید. ترکیب کردن سایه چشم بر روی قسمت قابل مشاهده پلک باعث از بین بردن ظاهر چین و چروک چشم می‌شود.

 

بهترین خط چشم برای پلک‌های افتاده چیست؟

یکی از مشکلاتی که خانم‌های با پلک افتاده بعد از کشیدن خط چشم دارند، این است که اثر خطوط کشیده شده بعد از گذشت مدت زمانی روی استخوان ابروهایشان نقش می‌بندد. به همین خاطر، محصولی برای پلک افتاده مناسب است که سفت و سخت سر جای خود باقی بماند.

 

خط چشم

 

خط چشم‌های ضد آب و ضدلک که هرگز پخش و محو نمی‌شوند؛ کاملا برای شما کارآیی دارند. معیار دومی که باید به آن اهمیت دهید، این است که خط چشم انتخابی باید سریع خشک شود. البته شما هم باید صبوری به خرج دهید.

 

بعد از این که روی یکی از پلک‌های خود خط چشم کشیدید، چشم خود را بسته نگه دارید تا خطوط مورد نظر خشک شوند. سپس، برای کشیدن خط چشم با همین روال روی پلک دوم خود اقدام کنید. در ادامه به معرفی بهترین خط چشم‌های مناسب خط چشم افتاده اشاره می‌کنیم.

 

۲. از خط چشم مناسب استفاده کنید. هنگام کشیدن خط چشم برای پلک افتاده، همیشه از یک خط چشم بسیار دقیق (مانند خط چشم کرمی، خط چشم مایع یا خط چشم ژله‌ای) همراه با یک برس بسیار تیز و نازک استفاده کنید. این محصولات را می‌توانید از داروخانه‌ها، فروشگاه‌های لوازم آرایشی یا آنلاین خریداری کنید. 

 

از مصرف مدادهای خط چشم با سطح مومی که در حین استفاده، پوست را می‌کشند و خطوطی را که ممکن است شلخته و نامشخص به نظر برسند ایجاد می‌کنند، خودداری کنید.

 

۳. حالا خط چشم بزنید. برای ایجاد یک خط چشم برای پلک افتاده بهتر است نوع دنباله‌دار را انتخاب کنید. یک خط نازک از خط چشم مایع را با چشمان باز به پلک بالایی خود بزنید و از گوشه داخلی شروع کنید. از خط چشم بسیار نازک خود برای ایجاد نازک‌ترین خط ممکن، درست در بالای خط مژه استفاده کنید.

 

این کار اطمینان حاصل می‌کند که سایه شما قابل مشاهده خواهد بود. در هنگام استفاده از خط چشم، ملایم باشید زیرا فشار دادن و کشیدن آن باعث ایجاد خط ضخیمی می‌شود که بقیه آرایش چشم شما را می‌پوشاند. 

 

اگر از خط چشم مایع استفاده می‌کنید، قبل از حرکت، اجازه دهید خط چشم‌تان یک لحظه خشک شود.

از خط چشم مناسب استفاده کنید. هنگام کشیدن خط چشم برای پلک افتاده، همیشه از یک خط چشم بسیار دقیق (مانند خط چشم کرمی، خط چشم مایع یا خط چشم ژله‌ای) همراه با یک برس بسیار تیز و نازک استفاده کنید.

 

این محصولات را می‌توانید از داروخانه‌ها، فروشگاه‌های لوازم آرایشی یا آنلاین خریداری کنید. از مصرف مدادهای خط چشم با سطح مومی که در حین استفاده، پوست را می‌کشند و خطوطی را که ممکن است شلخته و نامشخص به نظر برسند ایجاد می‌کنند، خودداری کنید

 

نکات خط چشم برای پلک افتاده و پف دار

اگر فکر می‌کنید کشیدن خط چشم برای پلکهای افتاده تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد، در ادامه نکاتی را ارائه خواهیم داد که این کار را آسان‌تر می‌کنند.

 

1. از خط چشم کرمی و یک برس خط چشم دقیق استفاده کنید

به کار گرفتن از ابزارها و محصولات مناسب، فرآیند کشیدن خط چشم برای پلک افتاده را بسیار آسان‌تر می‌کند. توصیه می‌شود از یک خط چشم مشکی کرمی و یک برس خط چشم نازک استفاده کنید تا بتوانید میزان محصول و شکل خط چشم خود را کنترل کنید.

 

2. هنگام کشیدن خط چشم مستقیم به جلو نگاه کنید

بزرگ‌ترین نکته این است که مطمئن شوید با چشمان باز خط چشم بزنید و مستقیماً به آینه روبروی خود نگاه کنید. انجام این کار به شما کمک می‌کند تا ببینید که چین و چروک‌ها کجا هستند و از گم شدن یا لک شدن خط چشمتان جلوگیری می‌کند. وقتی دنباله‌ها را ترسیم کردید، می‌توانید چشم خود را ببندید و خط چشم خود را تمام کنید.

 

3. برای ایجاد دنباله از مقدار کمی خط چشم استفاده کنید

یک متخصص آرایش می‌گوید کاری که برای ایجاد خط چشم دنباله‌دار انجام می‌دهد، استفاده از مقدار کمی محصول در گوشه بیرونی چشم است.

 

 به جای مصرف حجم زیادی از مواد در کشیدن خط چشم برای پلک افتاده، او یک مقدار کوچک از محصول را اعمال می‌کند و سپس با استفاده از یک برس خط چشم زاویه‌دار دقیق، دنباله را شکل می‌دهد.

 

پس افزودن دنباله خط چشم در گوشه بیرونی چشم به برجسته‌تر و بیدارتر نشان دادن آن‌ها کمک می‌کند. همچنین توصیه که خط چشم کشیدن برای پلک افتاده را نازک و بلند انجام دهید. با دادن مقداری طول به آن اجازه می‌دهد تا مدل خط چشم برای پلک افتاده بهتر دیده شود و همچنان طبیعی به نظر برسد.

 

4. یک خط چشم گرافیکی یا دراماتیک ایجاد کنید

اگر مدل خط چشم دنباله‌دار برای پلک‌های افتاده شما کاملا جواب‌گو نیست، می‌توانید خط چشم گرافیکی را امتحان کنید. به این ترتیب که خط چشم دنباله‌دار خود را امتداد دهید و شکل یک مثلث در ادامه آن ایجاد کنید.

 

با این کار، وقتی ابروها را بالا می‌برید و پلک‌ها صاف می‌شوند، یک مثلث جدا شده در گوشه بیرونی چشم ظاهر می‌شود. این ظاهر گاهی‌اوقات به عنوان “بال خفاش” شناخته می‌شود و برای کسانی که چشم‌های افتاده دارند، خط چشم‌های گرافیکی گزینه عالی است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مثلث‌ها را طوری تعریف کنید که طرح جالبی به نظر برسد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز