Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
13 مهر 1401

دانستنی هایی در رابطه با تیشرت! + ویژگی تیشرت چیست؟

دانستنی هایی درباره تیشرت

وقتی نوبت به خرید تیشرت می‌رسد، توجه به نوع پارچه آن یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید در قدم اول انجام دهید.

  • بهترین انتخاب برای جنس تیشرت، پنبه است؛ آن هم کتان خالص یا 100 درصد؛ نه پارچه‌ای که با الیاف دیگری مثل پلی استر ترکیب شده است. پارچه پنبه ای مقاومت خوبی دارد، می‌توان به راحتی آن را شست و در عین حال به پوست شما اجازه نفس کشیدن می‌دهد.
  • اکیدا توصیه می‌کنیم از خرید تیشرت‌هایی که در بافت آن‌ها از پلی استر استفاده شده است، خودداری کنید؛ چون وقتی سایر الیاف طبیعی به کار رفته در لباس شسته شوند، کمی آب می‌روند؛ ولی پلی استر شکل قبلی‌اش را حفظ می‌کند. نتیجه این می‌شود که تی شرت شما در بخش‌هایی تنگ و در سایر بخش‌ها گشاد و بدفرم خواهد شد.
  • برندهایی که به کیفیت محصولات و سلامت مشتریانشان اهمیت می‌دهند، در کنار لباس‌ها و تیشرت‌های درست شده از کتان ساده؛ به جای پلی استر از کتان کش و یا اسپانداکس استفاده می‌کنند

چک کردن سایز و اندازه در خرید تیشرت واجب است

دانستن نکاتی که در ادامه می‌خوانید، موقع خرید تیشرت کمکتان خواهد کرد تا سایز و اندازه مناسب را تشخیص دهید.

  • احساس راحتی در لباس و تیشرتی که قصد خرید آن را دارید، باید اصلی‌ترین معیار شما باشد. با وجود این خیلی طبیعی است که بعد از مدتی، پارچه تیشرت کمی کش بیاید؛ بنابراین موقع خرید سراغ مدل‌های فیت یا Slim Fit بروید تا بعد از چند بار شسته شدن دچار دردسر نشوید.
  • بهترین روش برای اینکه بدانید تیشرت جدید اندازه‌تان هست یا نه؛ پوشیدن آن است؛ اما تکلیف فروشگاه‌های لباس آنلاین چه می‌شود؟ جواب این سوال در جدول سایزبندی محصولات هر شرکت وجود دارد. هر برندی که به وضعیت مشتری‌ها و استاندارد محصولاتش اهمیت دهد، با توجه به فاکتورهای مختلف، در زمینه سایز بهترین راهنمایی را به شما خواهد کرد.

مدل تی شرت :

یکی از مهمترین نکات قابل توجه در مورد تی شرت نوع مدل آن می باشد. شاید به عبارتی اولین قدم در رابطه با تی شرت آشنایی با انوع آن است. امروزه تی شرت در مدل های مختلف و در رنگ های متنوع در بازار موجود است. لازم به ذکر است تی شرت ها براساس ظاهر آنها نام گذاری شده اند…

ما در این بخش انواع مختلف تی شرت را برای شما بیان خواهیم کرد.

یقه گرد:

تی شرت‌های یقه گرد جزء پرطرفدارترین و پرکابردترین تی شرت‌ها به حساب می آیند. این مدل ها همانطور که از نامشان مشخص است دارای یقه ای گرد می باشد و مناسبترین گزینه برای افراد قد بلند و صورت های لاغر می باشد. همچنین افراد می توانند زیر کت های خوبه چه رسمی و چه غیر رسمی آن را به تن کنند.

یقه V (یقه هفت)

این مدل از تی شرت ها بیشتر مورد توجه افرادی با صورت های گرد و شانه هایی پهن می باشد و باغث جذابیت بیشتر آنها خواهد شد. این نوع چون به صورت 7 فارسی هم می باشد به تی شرت یقه هفت نیز مشهور است.

یقه‌ Y :

این مدل دارای جذابیت زیادی در میان آقایان می باشد .این مدل را می توان تلفیقی از مدل تیشرت یقه گرد و تیشرت یقه V برشمرد. با این تفاوت اساسی که دارای یک چاک چند سانتی دکمه دار می باشد.

پولوشرت:

این نوع از تی شرت ها شاید بیشترین مخاطب را در میان آقایان داشته باشد. علت نام گذاری آن این است که اولین بار توسط شرکت پولو(POLO) تولید شد و در ابتدا مخصوص گلف بازان مشهور جهان بود اما بعدها به عنوان یکی از پر استفاده ترین تی شرت ها برای همه سنین قرار گرفت.

این نوع تی شرت دارای یک یقه با چند دکمه می باشد و بیشتر در میان افرادی که دارای اندامی باریک و لاغر هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

یقه اسکوپ:

این مدل از تی شرت ها بیشتر شبیه تی شرت یقه گرد می باشد با این تفاوت که از پایین‌ترین نقطه در حد چند سانت کش آمده و زیر استخوان گردن، آویزان است. شاید طرفداران زیادی نداشته باشد ولی مدل بسیار زیبایی در میان آقایان لاغر به حساب می آید.

آستین بلند:

یکی از تی شرت هایی که بیشتر در فصل های پاییز و زمستان مورد استفاده فراوانی قرار می گیرد تی شرت های آستین بلند می باشد و بسیاری از آقایان دارای هر اندامی در زیر کاپشن خود می پوشند.

روش‌های ست کردن تیشرت سفید با سایر استایل ها

  • انتخاب تی‌شرتی سفید رنگ در کنار شلوار جین و عینک آفتابی، استایلی مناسب مردان در فصل بهار و تابستان است. با این استایل، خوش‌تیپ شناخته خواهید شد!

  • اگر قصد دارید در یک جمع غیررسمی حاضر شوید، یک تیشرت جذاب سفید رنگ در کنار شلوار جین بگی، استایلی جذاب از شما به نمایش خواهد گذاشت.

  • ست کردن شلوار پارچه‌ای با تیشرت سفید، انتخابی مناسب برای مراسم و میهمانی‌های رسمی است. البته این استایل تقریبا برای هر نوع مهمانی رسمی و حتی گردش‌های دوستانه مناسب و زیبا است.

دانستنی های جالب درباره چاپ تیشرت ؟

چاپ تیشرت به هنر یا فرآیند چاپ بر روی تیشرت اشاره دارد. تیشرت چاپی یک طراحی پیچیده، طرحی از حروف یا یک تصویر است که با استفاده از یکی از روش‌های مختلف چاپ روی پارچه چاپ می‌شود. تیشرت‌های چاپ شده پس از آن می‌توانند به‌صورت تجاری فروخته شوند، به اقوام و دوستان هدیه داده شوند و یا به صورت شخصی مورد استفاده قرار گیرند.

در حالی که تاریخ دقیق چاپ تیشرت نامشخص است، چاپ روی صفحه قطعا قدیمی‌ترین و رایج‌ترین نوع چاپ است. کارشناسان معمولا نظرات مختلفی دارند، اما بیشتر معتقدند که چاپ روی صفحه ریشه‌ در چین باستان دارد. از آنجا هنر چاپ روی صفحه راه خود را به کشورهای اروپایی پیدا کرد؛ جایی که از آن استقبال نشد تا زمانی که پارچه ابریشم به طور منظم از شرق وارد قاره اروپا شد.

چاپ تی شرت مناسبتی

مخصوصا در کشور ما ایران، هر روز یک مناسبت خاص است و طرفداران خودش را نیز دارد. چاپ تیشرت‌های مناسبتی کمک می‌کند تا افرادی با سلیقه مشابه بتوانند مناسبت مورد نظر خودشان را از طریق پوشش خود به دیگران نیز معرفی کنند. این مناسبت‌ها می‌توانند به گستردگی ماه محرم باشند و یا حتی مناسبت‌های شخصی مثل روز فارغ التحصیلی دانشجویان یک دانشگاه و یا پایان دوره خدمت سربازی باشد. چاپ تیشرت با جمله‌های اجتماعی یا محافظت از محیط زیست نیز در این دسته می‌تواند قرار بگیرد.

جایگاه چاپ تی شرت در ورزش

چاپ تیشرت در ورزش‌های مختلف خصوصا رشته‌های پرطرفدار همیشه مورد استقبال بوده است. حتی اکثر باشگاه‌های ورزشی با فروش تیشرت‌های مخصوص بازیکنان خود، درآمد هنگفتی به جیب می‌زنند. به‌عنوان مثال باشگاه فوتبال یوونتوس توانست تنها با فروش تیشرت‌های مخصوص بازیکن تازه خود، رونالدو، ظرف مدت کوتاهی تمام هزینه قرارداد این بازیکن را برگرداند!

درآمد از چاپ تیشرت ورزشی خصوصا در اواخر فصل‌ لیگ‌های مختلف رونق می‌یابد. چاپخانه‌ها با چاپ تیشرت‌های ورزشی تیم قهرمان، از انبوه طرفداران به وجد آمده و شور و اشتیاق آنان استفاده می‌کنند و تیشرت‌های خود را عرضه می‌کنند.

در جای جای ورزش رسم است پیراهنی را مخصوص جشن قهرمانی قرار دهند. چاپ این پیراهن‌ها درست بعد از مشخص شدن قهرمان شروع می‌شود و به فروش می‌رسد. با این کار هم روحیه تیم تقویت می‌شود و هم باعث همبستگی میان طرفداران و کادر و بازیکنان تیم می‌گردد. در ضمن درآمد خوبی نیز دارد!

چاپ تی شرت مردانه و زنانه

امروزه تفاوت چندانی در لباس‌های اسپرت مردانه و زنانه وجود ندارد. مخصوصا در مورد تیشرت‌های ساده که هیچ تفاوتی نمی‌توانید پیدا کنید. اما با چاپ یک طرح یا نوشته که نیاز هم نیست خیلی پیچیدگی داشته باشد و می‌تواند خلاقیت خود شما هم باشد، یک تیشرت ساده و خام به یک تیشرت خاص مردانه یا زنانه و حتی یک تیشرت خاص شما تبدیل خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز