Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
13 مهر 1401

رنگ لباس کودکانه بر اساس رنگ پوست! + رنگ های لباس بچه گانه را بشناسید

همه چیز در رابطه با انتخاب رنگ لباس کودک بر اساس پوست آن

رنگ های خنثی ساده اند و سادگی همیشه برای همه جذابیت دارد، رنگ خنثی به راحتی با رنگ های دیگر ست می شوند با ترکیب رنگ خنثی لباس های کودک خود را زیبا و بی نظیر می کنید  و همچنین هرگز از مد نمی افتد و باعث می شود تا کودک در آن لباس خوب و عالی به نظر برسد.

شما برای مهمانی یا مناسبت ها با پوشاندن لباس به رنگ خنثی و استفاده از لوازم جانبی مثل گردن بند یا پیش بند که رنگ آن ها متضاد یا یکسان ،باعث می شوید کودکتان شیک و خاص دیده شود .

رنگ های خنثی که  برای لباس کودکان  مناسب است :خاکستری ،سفید ، برنزه ، کرمی ، نقره ای ، مشکی

شما می توانید در کنار رنگ خنثی و اصلی لباس کودک ، رنگ های دیگری نیز استفاده کنید. رنگ مشکی، کرم و سفید موجب می شود تا رنگ هایی مانند سبز، خردلی، آبی، صورتی یا هر سایه رنگ دیگری که دوست دارید، بسیار زیباتر و چشمگیر تر به نظر برسند.اینگونه رنگ ها ن تنها هیچگاه از مد نمیافتد بلکه همیشه جذاب خواهند بود .

ترکیب رنگ طوسی و صورتی

یکی از بهترین ترکیب رنگی که همیشه طرفدار بسیار زیادی دارد طوسی و صورتی است در استفاده از این ترکیب رنگ لباس کودک، هیچ محدودیتی وجود ندارد. پس به راحتی می‌توانید از طیف‌های مختلف رنگ طوسی در کنار صورتی پررنگ یا کم‌رنگ برای لباس کودک خود استفاده کنید.ترکیب رنگ علاوه بر شیک پوش بودن کودک در خلق و خو ،رفتار و یادگیری کودک نیز نقش اساسی دارد .نوزادان تازه متولد شده می توانند سایه رنگ های خنثی مانند سفید، سیاه، و خاکستری را ببینند.

رنگ‌های گرم در لباس  بچگانه

رنگ های گرم برای کودکان انرژی بخش میباشد. این رنگ‌ها شادی و آرامش را در درون انسان به وجود می‌آورند. رنگ‌هایی همچون قرمز، نارنجی، زرد و قهوه‌ای در این دسته قرار می‌گیرند. رنگ قرمز از رنگ‌های اصلی است که در دسته‌ی رنگ‌های گرم قرار می‌گیرد. قرمز ،اولین رنگ‌هایی است که نوزاد به آن عکس‌ العمل نشان می‌دهد. قرمز باعث ایجاد هیجان شده و میزان انرژی بدن را بالا می‌برد. به همین دلیل حضور این رنگ در لباس بچه ها می‌تواند شور و هیجان کودک شما را بیشتر کند. این رنگ‌ها بهترین انتخاب به عنوان لباس بازی کودک می‌باشند.

این رنگ‌ها برای کودکانی که بیش فعال می‌باشند، مناسب نیست. حضور بیش از حد رنگ‌های گرم در لباس‌هایشان ممکن است بیش فعالی آن‌ها را تشدید کند. می‌توانید به مقدار کمی ترکیب این رنگ را با رنگ‌های آرامش‌بخشی همچون آبی استفاده کنید. قرمز و آبی یکی از ترکیب رنگ‌های محبوب هستند. ترکیب دامن لی آبی با تاپ قرمز برای دختربچه‌ها، ست زیبایی محسوب می‌شود. پسربچه‌ها هم می‌توانند با کت لی و تی‌شرت قرمز، استایل قشنگی داشته باشند

رنگ زرشکی و کرم یکی از زیباترین ترکیب رنگ‌هایی که می‌توانید در لباس کودکان به کار ببرید،. ما به شما پیراهن کرم و شنل زرشکی را برای دختربچه‌ها و بلوز و شلوار کرم با جلیقه‌ی زرشکی را برای پسربچه‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

رنگ های مکمل را بشناسید 

  1. رنگ‌های اولیه و ثانویه که در چرخه رنگ در کنار هم قرار گرفته‌اند، در ترکیب هم با یکدیگر هم‌خوانی دارند مثلا آبی با بنفش و سبز هماهنگی دارد و زرد با قرمز و نارنجی. این رنگ‌ها می‌توانند با هم ترکیب شوند اما از نظر بصری، نور یکدیگر را به‌شدت کاهش می‌دهند. ست کردن این رنگ‌ها خوب است ولی چندان چشمگیر نیست.
  2. به رنگ‌های اولیه و ثانویه‌ای که در چرخه رنگ مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند، رنگ‌های مکمل گفته می‌شود مثلا بنفش از ترکیب قرمز و آبی به وجود آمده و با رنگ اصلی زرد در تضاد است. رنگ سبز از ترکیب زرد و آبی به وجود آمده و با رنگ قرمز کنتراست (هم‌خوانی) مکمل دارد. این رنگ‌ها «کنتراست مکمل» نامیده می‌شوند چون همدیگر را کامل می‌کنند و وقتی در کنار هم قرار می‌گیرند، جلوه یکدیگر را قوت می‌بخشند و تاثیر رنگ‌ها بیشتر از زمانی است که به تنهایی استفاده می‌شوند. ترکیب این رنگ‌ها در یک ست لباس، زیبایی قابل توجهی خلق می‌کنند.
  3. اگر لباسی دارید که از ترکیب چند رنگ طراحی و دوخته شده، اصل بر این است که با یکی از رنگ‌ها هماهنگ‌سازی را انجام دهید؛ آن هم رنگی که بیشتر از همه در لباس به کار رفته است.
  4. پارچه‌هایی که طرح‌های مختلف دارند، برای ست کردن و پوشیده شدن در کنار هم توصیه نمی‌شوند. از نظر زیباشناسی ترکیب یک بلوز راه‌راه با دامن خال‌خالی جالب به نظر نمی‌رسد، البته طراحان از این ترکیب استفاده می‌کنند ولی آنها اصول حرفه‌ای‌تری را می‌شناسند که نتیجه کار را دلنشین می‌کند. برای شما که نگاه حرفه‌ای در زمینه لباس ندارید، بهتر است از این ترکیب پرهیز کنید یا ست‌های کامل طراحان را به کار ببرید.

دنیای بی‌انتها

رنگ‌های درجه سوم از ترکیب رنگ‌های اولیه با رنگ‌های ثانویه به وجود می‌آیند که با رنگ‌های اولیه تشابه و هماهنگی خوبی دارند. در این بخش عامل تعیین‌کننده رنگ میزان استفاده از دو رنگ است و براساس اندازه ترکیبات می‌توان نتایج مختلفی به دست آورد مثلا با سه ترکیب مختلف از دو رنگ ثابت می‌توان سه رنگ مختلف به دست آورد:

سبز+ آبی = آبی فیروزه‌ای

سبز+ آبی = سبز آبی (آبی آکواریومی)

سبز + آبی = لاجوردی

زرد + نارنجی = کهربایی

زرد + سبز = زمردی

زرد + سبز = لیمویی

آبی + بنفش = نیلی

آبی + بنفش = ارغوانی

آبی + بنفش = یاسی

قرمز + بنفش = زرشکی

سفید و سیاه؛ رنگ‌هایی برای تمام فصول :

سفید و سیاه را می‌توانید در کنار هر رنگی استفاده کنید. از نظر متخصصان و طراحان، سفید و مشکی رنگی ندارند. سفید محصول نبودن ترکیبات رنگی با بیشترین درخشندگی است. در نقطه مقابل، سیاه از ترکیب تمام رنگ‌ها با بیشترین حد تیرگی به‌وجود آمده است. این دو رنگ تنها رنگ‌هایی هستند که با تمام رنگ‌ها هماهنگی دارند؛ درواقع استثناهایی هستند که قواعد ترکیب رنگ را به چالش می‌کشند. سفید در کنار هر رنگی قرار بگیرد، این قابلیت را دارد که رنگ را بارزتر کند و جلوه بیشتری به آن بدهد؛ در مقابل مشکی تندی و تیزی رنگ‌ها را می‌گیرد.

قرمز؛ جذاب اما خطرناک

قرمز قابلیت جور شدن با سفید، مشکی، قرمز، بنفش، نارنجی و سبز را دارد. وقتی می‌خواهید ست لباسی با رنگ قرمز بسازید، بهترین کار این است که از ترکیبات مختلف قرمز استفاده کنید یعنی رنگ‌هایی مثل بنفش که قرمز در آن استفاده شده ولی حواس‌تان باشد سراغ تیره و روشن قرمز برای ست کردن و ترکیب نروید. حواس‌تان باشد قرمز را با آبی و زرد ست نکنید؛ این رنگ‌ها فقط زمانی با هم هماهنگ می‌شوند که آبی به سمت بنفش و زرد به سمت نارنجی متمایل شده باشد.

رنگ پوست کودک

در انتخاب لباس،به رنگ پوست کودک دقت کنید و ببینید رنگ لباس بچه به رنگ پوست او می آید یا نه.در صورتیکه رنگ لباس با رنگ پوست بچه هماهنگی نداشته باشد تاثیر منفی روی چهره کودک می گذارد.پس برای خرید لباس بهتر است کودک آنرا پرو کند تا ببینید رنگ لباس به رنگ پوست او می آید یا نه.در صورتیکه رنگ پوست کودک با رنگ لباس،توازنی نداشته باشد از خرید آن صرف نظر کنید.چون همانطور که گفته شد این عدم هماهنگی روی چهره کودک تاثیر منفی خواهد گذاشت.پس موقع انتخاب لباس بچه این مورد را در نظر داشته باشید.

نظر کودک برای انتخاب رنگ لباس‌هایش مهم است

از حدود سن 3 تا 4 سالگی به بعد میتوان نظر کودک را در مورد انتخاب رنگ لباسش پرسید.بدین ترتیب کودک هر وقت آن لباس را به تن می کند از آن رضایت کامل دارد.البته در این سن کودکان معمولا رنگهای شاد را بسیار دوست دارند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز