Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
11 خرداد 1402

رنگ های نود با چی ست می‌شوند ؟

برای شیک بودن علاوه بر انتخاب لباس های مناسب باید به رنگ آنها نیز توجه داشت. امروزه رنگ های نود یکی از پرطرفدارترین رنگ ها برای لباس هستند، چون علاوه بر اینکه به عنوان رنگ های شیک شناخته می شوند، ریسک کمی دارند و با انواع رنگ پوست سازگارند، همچنین ست کردن آنها کار سختی نیست. در این مطلب به معرفی رنگ های نود بپردازیم. اگر بخوبی نمی دانید رنگ های نود چه رنگهایی هستند، این مطلب را از دست ندهید.

 

پخش پوشاک حمیدی ( عمده استایل ) مرکز تخصصی پخش پوشاک از تولید به مصرف با پایین ترین قیمت ها

 

رنگ های نود یعنی چه

رنگ های نود یه رنگ های روشن با پایه کرم یا بژ گفته می شود که به رنگ پوست بسیار نزدیک است. امروزه علاوه بر لباس، در دکوراسیون و آرایش نیز از رنگ های نود استفاده می شود.

 

رنگ های نود عبارتند از:

  • شیری
  • کرم
  • قهوه ای
  • بژ
  • سفید

 

این چند رنگ و طیف های مختلف آنها را رنگ های نود می نامند که بهترین رنگ برای داشتن استایل مینیمال هستند و احساس راحتی و آرامش را به مخاطب انتقال می دهند.

 

رنگ های نود همگی رگه ای از رنگ کرم را در خود دارند و  تنوع طیفی آنها زیاد است. هیچ گاه از مد نمی افتند و برای هر فصلی مناسب هستند.

 

رنگ نود با چی ست میشه

ست کردن رنگ های نود کار سختی نیست. اگر می خواهید با رنگ های نود استایل کنید باید طرفدار سادگی باشید برای اینکه استایل چشمگیری داشته باشید بهتر است رنگ های نود را با خودشان ست کنید. یعنی چه؟ بطور مثال اگر رنگ پالتو شما کرم است، بهتر است آنرا با یکی دیگر از رنگ های کرم مانند قهوه ای ست کنید. به عنوان رنگ سوم، می توانید رنگ سفید را نیز با این ست ترکیب کنید.

 

چنانچه می خواهید برای مهمانی و مجالس از رنگ های نود استفاده کنید، می توانید لباس هایی با رنگ نود براق بپوشید.

 

برای ست کردن رنگ های نود بهتر است به رنگ پوست، رنگ مو و رنگ چشمتان نیز توجه داشته باشید. رنگ های سبز، زیتونی، بژ و قهوه ای مناسب ترین رنگ ها برای ترکیب با رنگ های نود هستند.

 

در دنیای مد و لباس چطور رنگ نود را ست کنیم؟

 

در دنیای مد و فشن هم از رنگ نود استقبال زیادی به عمل آمده است. اما چطور باید لباسی به این رنگ را با رنگ‌های دیگر هماهنگ کرد. نکات زیر می‌تواند در این زمینه، سرنخ‌هایی در اختیارتان قرار بدهد:

  • رنگ نود را با لباسی هماهنگ یا در اصطلاح سِت کنید که با رنگ چشم‌هایتان مشابهت دارد: ‌آبی، سبز، قهوه‌ای و…
  • رنگ نود را با لباسی هماهنگ یا ست کنید که با رنگ موهایتان مشابهت دارد:‌ قهوه‌ای، مشکی، کاراملی و…
  • رنگ نود را با لباسی با رنگی شاد و زنده بپوشید: صورتی، بنفش، زرشکی، نارنجی، قرمز و…
  • طیف‌های خیلی بی‌رنگ و ملایم از رنگ نود، صورت‌تان را به‌شدت بی‌حال می‌کنند، پس لباسی به این رنگ را با رنگ‌های مکمل‌ نود بپوشید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز