Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
27 آبان 1401

ست کردن جواهرات با لباس چگونه است؟

همه چی درباره ست کردن جواهرات با لباس!

همه ما خانم‌ها حداقل این دلهره را یکبار در زندگی خود تجربه کردیم که لباس داریم و زیور آلات مناسب آن را نداریم یا بالعکس. ساعت‌ها کمد لباس خود را زیر و رو می‌کنیم و لباس‌های مختلف را به تن می‌کنیم و در نهایت سردرگم و کلافه رو به روی آینه می‌نشینیم و آرزو می‌کنیم ای کاش می‌توانستم لباس خود را با زیورآلاتم ست کنم.اما نگران نباشید. من اینجا هستم تا به شما بگویم این کار کار دشواری نیست. فقط نیازمند دانستن ترفندهای ست کردن طلا با لباس هستید.

 

اکسسوری‌ها و مناسبت‌های مختلف

اکسسوری و زیورآلات زیبایی و جذابیت چهره و ظاهر را چندین برابر می‌کند. فردی را تصور کتید که در یک مهمانی عاری از هرگونه زیورآلاتی است. قطعا پیش خود می‌گویید اصلا دوست ندارم جای این فرد باشم. هرچند شلوغی بیش از اندازه هم اصلا مناسب نیست. بنابراین با انتخاب صحیح می‌توانید یه ظاهر شیک و رسمی برای خود خلق کنید. پس از همین امروز از جواهراتتان لذت ببرید و دلهره ناسازگاری آن با لباس‌هایتان را نداشته باشید.

 

ترفندهای ست کردن طلا با لباس

حال می‌خواهیم به سراغ اصل مطلب مقاله برویم. بله درست است ست کردن طلا با لباس اما چطور؟  کافی است ترفندهایی که در ادامه با آنها آشنا می‌شوید را قبل از انتخاب لباس خود در نظر بگیرید.

 

انتخاب طلا و جواهرات بر اساس طرح لباس

وقتی قرار است لباسی گل‌دار که رنگ و طرح‌های زیادی دارد را بپوشید، بهتر است سراغ زیورآلات بسیار ساده بروید. زیرا اگر زیور آلات هم طرح شلوغ و رنگی داشته باشد، جاذبه بصری تیپ شما را از بین خواهد برد. بین طرح و رنگ لباس و طرح و رنگ طلا و زیور آلات رابطه معکوس وجود دارد. وقتی لباس ساده است، سراغ طلاهایی بروید که جلوه‌گر هستند؛ و برعکس، وقتی لباس شلوغ و پر از رنگ و طرح است سراغ طلاهای بسیار ساده و تک‌رنگ بروید. به همین سادگی.

 

این را به خاطر داشته باشید که شما از طلا و جواهرات برای «تکمیل» تیپ خود استفاده می‌کنید. بنابراین، زیور آلات را به رقیبی برای لباس‌های خود بدل نکنید. اگر لباس شما دارای گلدوزی و سنگ‌دوزی است، پیشنهاد می‌کنیم از گردنبند استفاده نکنید و فقط به یک گوشواره طلا ساده بسنده کنید.

 

اگر برای زیبایی تیپ خود به جواهرات نیاز دارید، حتما به رنگ‌ها و طرح‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید. به طور مثال، اگر پیراهن مجلسی تماما سیاه پوشیده‌اید که کاملا ساده است و کفش‌هایتان قرمز، بهتر است سراغ جواهرات قرمز رنگ بروید. به این صورت نشان می‌دهید که تمامی لباس و زیور آلاتتان را هوشمندانه و با فکر انتخاب کرده‌اید. هرگز با لباس‌های مثلا پلنگی، گردنبند طلا بزرگ و سنگین استفاده نکنید. 

 

انتخاب گردنبند طلا با توجه به شکل یقه لباس

گردنبند طلا که انتخاب می‌کنید باید حتما متناسب با یقه لباس باشد. هدف از آویزان کردن گردنبند، افزودن بر زیبایی تیپ و لباس است. بنابراین بسیار مهم است گردنبندی انتخاب کنید که در زیر یقه لباس به خوبی دیده شود و با طرح و شکل یقه، هیچ تداخلی نداشته باشد. البته از گردنبند می‌توان برای تغییر خط نگاه دیگران هم بهره گرفت.

 

اگر لباس با یقه هفتِ باز پوشیده‌اید، بهتر است گردنبند بلند با آویز بلند انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید که گردنبند در بالای یقه قرار بگیرد و آویز آن در زیر هفتِ یقه پنهان نشود. برای لباس‌هایی که یقه دکلته دارند بهتر است سراغ گردنبندی بروید که کوتاه و پرزرق و برق است. گردنبندهای چند لایه برای لباس‌های یقه گرد مناسب هستند.

 

انتخاب طلا و زیورآلات بر اساس موقعیت و مراسم

طلا و زیور آلات باید متناسب مجلسی باشند که در آن حضور دارید. پیش از انتخاب هر نوع مصنوع طلا باید از خود بپرسید که قرار است این را کجا استفاده کنم؟ می‌خواهید برای سرکار زیورآلات بپوشید یا برای یک مهمانی و دورهمی دوستانه؟

 

برای محل کار باید زیورآلات ساده و بدون زرق و برق انتخاب کنید. طلا و جواهرات ریز و ظریف برای چنین محیط‌های بسیار مناسب هستند. به طور مثال، به جای گوشواره‌های آویز و چلچراغی، بهتر است سراغ گوشواره‌های میخی بروید. به این خاطر که طلا و جواهراتی که در محل کار مورد استفاده قرار می‌گیرند نباید نظر دیگران را به خود جلب کنند.

 

برای دورهمی با دوستان می‌توانید از زیور آلات شاد و رنگی استفاده کنید. اما برای مجالس شبانه و مهمانی‌های رسمی خوب است طلا و جواهراتی که سنگ‌های قیمتی دارند را در اولویت انتخاب‌های خود قرار دهید

 

تاثیر فرم صورت و اندام در انتخاب طلا

     یکی از توصیه های کلیدی طراحان طلا و جواهر برای انتخاب بهتر، توجه به  خصوصیات ظاهری هر فرد به ویژه فرم صورت، گردن و نیز سایز بدنی او ( ظریف یا درشت اندام بودن و بطور ویژه چاقی یا لاغری مچ دست و پا ) می باشد.

 

     به بیان دقیق تر غالبا پیشنهاد طراح یا فروشنده های طلاجات برای ست کردن طلا با ظاهر افراد معمولا بدین صورت است که:

 

  • به تناسب فرم و ابعاد طلا با سایز صورت و اندامتان دقت کنید. 

     برای افراد با صورت و اندام ظریف متقابلا  از مدل های ظریف و ساده و برای اشخاص درشت اندام و با صورت های پرتر، از مدل های در ابعاد بزرگتر و پرکارتر استفاده کنید.

 

  • فرم صورت و گردن را در نظر بگیرید:     

بهتر است شکل ظاهری طلا با فرم صورت شما یکسان نباشد. مثلا اگر دارای صورتی کشیده هستید، از زیورآلاتی با همین سبک و سیاق استفاده نکنید و روی مدل های ظریف تر فکر کنید.

و یا در مثالی دیگر برای صورت های باریک گوشواره های حلقه ای می‌تواند پیشنهاد خوبی باشد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز