Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
2 مهر 1401

ست کردن رنگ قهوه ای چگونه است؟ + نحوه ست کردن رنگ نسکافه ای چیست؟

ست قهوه ای برای خانم ها و دختران شیک پوش

قهوه ای از انواع رنگهایی است که اگر بدرستی در رنگ لباس ها به کار برده شود شما می توانید استایلی متفاوت و ایده آل داشته باشید.
اگر تمایل دارید تیپی امروزی و متفاوت داشته باشید بهتر است در پوشش خود از رنگ زرشکی تیره و قهوه ای استفاده نمایید همچنین می توانید برای داشتن استایل اسپرت رنگ لباس های خود را از بین رنگهای قهوه ای و آبی روشن انتخاب نمایید.
قهوه ای و مشکی از انواع رنگهایی هستند که بیشتر افراد برای  لباس های خود آن ها را انتخاب می نمایند و اگر این رنگها در کنار یکدیگر به کار برده شوند باعث ایجاد تیپی بی نظیر برای خانم ها و دختران جوان می شوند.
قهوه ای و سبز ارتشی نیز در کنار یکدیگر جذابیت خاصی پیدا می کنند همچنین در صورت تمایل می توانید رنگ لباس هایتان را از بین رنگ های قهوه ای و سبز زیتونی انتخاب نمایید.
کرم از رنگهای هم خانواده قهوه ای است که بسیار روشن می باشد و اگر با قهوه ای در پوشش استفاده شود باعث هارمونی زیبایی در استایل خواهد شد.

رنگ قهوه ای از رنگ های محبوب فصل سرما است و انتخاب مناسبی برای فصل پاییز و زمستان است. ترکیب رنگ قهوه ای با رنگهای دیگر یکی از دغدغه هایی است که افراد در فصل پاییز با آن گریبانگیر هستند.

ست لباس قهوه ای و صورتی

اگر فکر می کنید نمی توانید لباس قهوهای خود را با رنگ صورتی دلخواهتان ست کنید در اشتباهید. شما می توانید رنگ لباس قهوه ای و صورتی را با هم ادغام کنید تا ترکیب رنگی فانتزی و گرم ایجاد نمایید.رنگ صورتی یک رنگ سرد و روشن است اما رنگ قهوه ای یک رنگ گرم و تیره است و تضاد حرارتی بین دو رنگ موجب می گردد که مکمل فوق‌العاده ای برای یکدیگر باشند. این ست کردن جسارت و شجاعت کافی می خواهد پس اگر جسارت کافی دارید مانتوی قهوه ای خود را با شال صورتی بپوشید و از زیبایی تیپ خود لذت ببرید.

ست لباس قهوه ای و زرشکی

اگر به رنگ قرمز علاقه دارید، می توانید تن های تیره‌تر آن را با لباس های قهوه ای خود ست کنید.ترکیب رنگ قهوه ای با زرشکی ترکیب زیبایی است و هارمونی بالایی دارد.قهوه ای و زرشکی هر دو تقریبا گرم به شمار می روند بنابراین بهتر است قهوه ای را با زرشکی و قرمز تند ترکیب کنید تا هماهنگی بیشتری بین این دو بخش به وجود آورد و تیره بودن دو بخش اصلی را جبران کند.

ترکیب کلی چند رنگ که با قهوه‌ای جور در می‌آیند

قبل از هر چیز درباره رنگ‌های مکمل قهوه‌ای صحبت کنیم:

قهوه‌ای روشن‌تر: مکمل رنگ‌های روشن مانند انواع نارنجی، قرمز گوجه‌ای، کرم، بژ، سبز، آبی و البته سفید هستند.

قهوه‌ای تیره‌تر: مکمل شرابی، سرمه‌ای، سبز جنگلی، زیتونی خردلی و خاکستری و مشکی است.

ست لباس با ترکیب سبز و قهوه ای

اولین رنگی که با قهوه ای ست میشه و به چشم همه ی ما آشناست ، رنگ سبزه . این ترکیب همونطور که میدنید جزو بیشترین ترکیب رنگ هاییه که ما به چشم خودمون دیدیم که بسیار هم زیباست. حالا شما میتونید از هر رنگ سبز یا قهوه ای که لباس دارید یا علاقمند هستید توی این ست استفاده کنید.

ست با رنگ  طوسی

هر زمان که عجله داشتید یا نمی دانستید به پالتوی شما چه رنگی می آید ، طوسی  و  طیف روشن و تیره قهوه ای  را انتخاب کنید ؛آن ها خنثی هستند و  به راحتی با سایر آیتم ها ست می شوند  هم چنین  هم برای استایل های رسمی و هم غیر رسمی نیز مناسب هستند.

ست با سفید

پوشیدن  شلوار ، بافت یا کفش سفید سبک پوشش شما را مدرن و شیک می کند .فقط مراقب تمیزی آن ها باشید و در روز های بارانی  و برفی آن ها را نپوشید و اگر لکه ی گل یا چربی بر روی آن ها افتاد زودتر آن را پاک کنید تا جای آن باقی نماند.

مدل مانتو رنگ نسکافه ای

رنگ نسکافه ای هم ردیف رنگ طلایی جای می گیرد. رنگ نسکافه ای به رنگ قهوه ای و شکلاتی اطلاق می یابد که به آن رنگ دودی افزوده شده و درصدی از قرمزی هم دارد, چرا که در این طیف از رنگها درصد زیادی از نارنجی و قرمزی موجود است. نسکافه ای درجه های متفاوتی از روشن تا تیره را دارا می باشد. از رنگ نسکافه ای در صنعت های مختلف طراحی و دکوراسیون داخلی، آرایش و زیبایی، دنیای مد و فشن و ….. استفاده می شود که واقعا زیبا و جذاب است.

نسکافه ای با کرم

کرم هم از خانواده ی قهوه ای و از رنگ های گرم می باشد که موجب می گردد هماهنگی شیکی در تیپ شما ایجاد شود. در واقع رنگ کرمی که ریشه هایی از رنگ گرم قهوه ای و کمی از رنگ سفید خنثی دارد، برای ست شدن با مانتوی نسکافه ای ایده ای عالی به شمار می رود.

نسکافه ای با صورتی

بر خلاف تصور اشتباه اولیه ای که هر فردی در ذهن خود در مورد ست نشدن رنگ نسکافه ای با رنگ صورتی دارد, باید بگوییم که ست نسکافه ای و یا قهوه ای با رنگ صورتی، ترکیبی شیک و فانتزی محسوب می شود و به خوبی می تواند رضابیت یک دختر خانم جوان و علاقه مند به ساتایل های فانتزی را جلب کند. صورتی رنگی روشن و سرد می باشد که در ترکیب با قهوه ای رنگی تیره و گرم فوق العاده عمل کرده و تعادل و زیبایی را به ارمغان می آورد.

نسکافه ای با آبی روشن

طیف های گوناگونی از رنگ آبی وجود دارد که به خوبی می توانند با نسکافه ای و قهوه ای ست شوند. به خصوص آبی روشن که از رنگ های سرد و آرامش بخش است، گرمای نسکافه ای و قهوه ای را که رنگهایی گرم هستند را تعدیل می بخشد.

استایل مانتو نسکافه ای با زرشکی

در صورتی که از علاقه مندان به رنگ قرمز بوده و به دنبال انتخاب رنگی مناسب برای ست با مانتوی نسکافه ای می باشید، پیشنهاد می کنیم از طیف های تیره قرمز به عنوان مثال زرشکی برای این منظور بهره ببرید. هر دوی این رنگ ها گرم بوده و ست جذاب و پرانرژی را ایجاد می کنند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز