Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
1 تیر 1402

ست کردن شلوار لی با پیراهن! + لباس لی را با چی بپوشیم؟

بسیاری از افراد در ست کردن شلوار جین خود دچار مشکل هستن، شلوار جین را می‌توان به‌ راحتی با هر لباسی ست کرد، البته می‌توان به همان راحتی هم در ست کردن شلوار جین با لباس اشتباه کرد. برخلاف برخی از پارچه‌ها که به‌سختی با انواع لباس ست می‌شوند، جین با هر لباس و طرحی ست میشود.

 

پخش پوشاک حمیدی ( عمده استایل ) مرکز تخصصی پخش پوشاک از تولید به مصرف با پایین ترین قیمت ها

 

شلوار جین مردانه در رنگ ها و جنس های مختلفی تولید می شوند اما عمده ترین انتخاب آقایان در استایل های روزمره شلوار جین مشکی و آبی است که میتوان از پیراهن و یا تیشرت برای ست کردن با آن استفاده کرد. در این مطلب به صورت کامل درباره ست شلوار لی با پیراهن صحبت کردیم. اگر دوست دارید بیشتر دربارهبدانید، در مقاله دیگری جداگانه به آن پرداختیم.

مناسب است. اما انتخاب یکی از آن‌ها به‌عنوان بهترین پیراهن برای ست کردن با شلوار جین کار آسانی نیست. چراکه ست کردن شلوار جین با بلوز ممکن است برای فردی بسیار مناسب باشد و استایلی شیک برای او به دنبال داشته باشد و برعکس برای فردی دیگر استفاده از بلوز چندان مناسب نباشد و پیراهن بهترین گزینه باشد.

ازاین‌رو ست کردن شلوار جین با پیراهن و یا بلوز و هر لباس دیگری بستگی به فرد دارد. اما اگر به دنبال راهکارهای مناسبی برای ست کردن شلوار جین با پیراهن هستید بهتر است بدانید که پوشیدن پیراهن‌های تک‌رنگ با شلوار جین همیشه در اولویت است و می‌تواند شیک‌ترین ترکیب را برای شما رقم بزند. همچنین باید در نظر داشته باشید که پوشیدن لباس سرتاپا جین شاید سال‌های قبل طرفدار نداشت، اما امروزه بسیار مد شده است و به همین دلیل استفاده از پیراهن‌های لی می‌تواند گزینه جذابی باشد. در نظر داشته باشید که در ست کردن شلوار جین با پیراهن استفاده از لباس و شلوارهایی با رنگ متضاد می‌تواند زیبایی خاصی را خلق کند و جدا از زیبایی ظاهری استفاده از این ترفند می‌تواند شما را چاق‌تر و یا لاغرتر نشان دهد. همچنین در این میان از ست کردن شلوارجین با کفش غافل نشوید.

با شلوار لی مردانه و زنانه چه بپوشیم؟

اگرچه گفته شد، برای ست کردن شلوار جین با پیراهن، بلوز، تیشرت لازم است فرد خود را معیار قرار دهد اما در ادامه راهنمایی کوچکی در خصوص این‌که با شلوار لی چه بپوشیم به شما خواهیم کرد.

شلوار لی مردانه

همان‌طور که می‌دانید تنوعات رنگی شلوار جین چندان گسترده نیست بلکه در میان رنگ‌های جین طیف رنگی گسترده وجود دارد. ازاین‌رو انتخاب لباس در هر مدلی چندان سخت نیست.

  • پیراهن

پیراهن یکی ازجمله لباس‌هایی است که مردان می‌توانند برای ست کردن با شلوار جین از آن استفاده کنندست کردن شلوار جین با پیراهن می‌تواند برای شما استایلی متفاوت و رسمی را رقم بزند.

  • تیشرت

تیشرت یکی دیگر از انتخاب‌های خوبی است که می‌توانید برای ست کردن با شلوار جین از آن استفاده کنید. تیشرت‌ دارای تنوع رنگی بی‌شماری هستند که می‌توانند بنابر سلیقه شما انتخاب شوند.

 

  • کت

استفاده از کت برای ست با شلوار جین نیز بسیار مناسب است. به عبارتی ست کردن شلوار جین با پیراهن و کت می‌تواند استایلی رسمی و فوق‌العاده شیک را برای شما به ارمغان آورد.

  • بلوز

استفاده از بلوزها به دلیل سادگی و رنگ‌بندی‌های متنوع می‌توانند برای ست کردن خصوصا با شلوار جین مناسب باشند.

  • کاپشن‌های چرم

از دیگر نمونه‌های مورداستفاده برای ست کردن شلوار جین با پیراهن است که امروزه نیز طرفداران بیشتری دارد و حالتی کلاسیک را برای فرد رقم می‌زند.

  • هودی

یکی دیگر از لباس‌هایی که می‌توان در جواب سوال شلوار ذغالی با چه رنگی ست میشود پیشنهاد داد، هودی است. شما می‌توانید از انواع هودی برای تکمیل کردن ست خود استفاده کنید.

راهنمای خرید تیشرت ورزشی زنانه

شلوار لی زنانه

  • مانتو

یکی از پوشاکی که بانوان بسیار زیاد از آن استفاده می‌کنند مانتو است. امروزه مانتوها در تنوعات گوناگونی وجود دارند که شما می‌توانید بر اساس علاقه خود آن‌ها را انتخاب کنید و با شلوار جین خود ست کنید.

  • شومیز

شومیزها پوشاک جدید و تازه وارد در دنیای مد و فشن هستند که با استقبال خوبی از سوی بانوان مواجه شدند. اگر برای شما نیز سوال است که با شلوار جین روشن چی بپوشیم؟ بهترین پیشنهاد شومیز است.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز