Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
23 آذر 1401

سی سی کرم چیست ؟ + فواید استفاده از سی‌سی !

سی سی کرم چیست؟

محصولات آرایشی، هر روز تخصصی‌تر می‌شوند و ممکن است با اسامی و ویژگی‌های خاص خود، برخی از مصرف‌کنندگان را گیج کنند. به‌عنوان مثال دی دی کرم ، سی سی کرم و بی‌بی کرم بسیار مستعد اشتباه گرفته شدن هستند.

 

نام سی سی کرم مخفف عبارت color-correcting به معنای اصلاح کردن رنگ است. این نام به خوبی نشان‌دهنده ویژگی اصلی سی سی کرم، یعنی قابلیت اصلاح رنگ پوست است. علاوه بر این، سی‌سی کرم یک محصول آرایشی است که خواص کرم‌های ضد آفتاب، کرم‌پودر و مرطوب‌کننده را هم یک‌جا دارد.

 

تصحیح رنگ چیست ؟

همان طور که به آن در بخش قبلی اشاره کردیم، شما می توانید مشکلات پوستی خود مانند جوش، آکنه، التهاب، کبودی و … را با کمک سی سی کرم ها یا همان تصحیح کننده رنگ برطرف کنید.

 

اگر در گذشته از این دسته محصولات مثل پرایمر یا کانسیلرهای رنگی استفاده کرده باشید، احتمالا با تئوری رنگ ها و نحوه کارکرد آن ها آشنا هستید.

 

به برای مثال، می دانید که جوش و التهابات قرمز رنگ روی پوست را می توان با استفاده از رنگ سبز پوشش داد. همچنین، اگر پوست شما دچار کبودی شده است، می توان با استفاده از تصحیح کننده رنگ زرد، آن را به خوبی محو کرد. به این کار تصحیح رنگ می گویند.

 

سی سی کرم زرد چیست ؟

رنگ زرد مخصوص افرادی است که رنگ پوست قسمت های مختلف در صورتشان متفاوت است. این رنگ سی سی کرم به روشن شدن پوست کمک می کند و رنگ پوست را یکدست می کند. هم چنین جوش های سرسیاه را هم محو می کند. خانم هایی که دارای پوست سبزه و تیره هستند بهتر است از این نوع سی سی کرم استفاده کنند.

 

· سی سی کرم سبز چیست ؟

سی سی کرم سبز علاوه بر افزایش ماندگاری آرایش که کاربرد مشترک تمامی سی سی کرم ها در نقش یک پرایمر است، همانطور که گفته شد قرمزی پوست را که ناشی از جوش و التهاب است، به خوبی خنثی می کند و باعث می شود پوست شما یکدست و طبیعی به نظر برسد.

 

· سی سی کرم بنفش چیست ؟

سی سی کرم بنفش زردی پوست را خنثی می کند و برای خانم هایی با پوست سبز مایل به زرد بهترین گزینه است.

 

مرطوب کردن پوست

CC کرم قدرت آبرسانی زیادی دارد و یکی از کرم های آبرسان است. شما برای حفظ رطوبت پوست می توانید از این کرم استفاده کنید.

 

محافظت از پوست در برابر آفتاب

CC کرم از پوست شما در برابر آفتاب محافظت می کند. شما با استفاده از این کرم دونشان را خواهید زد چرا که این کرم علاوه بر یکدست کردن و پوشاندن معایب پوست از آن در برابر آفتاب محافظت می کند و شما دیگر نیاز به ضد آفتاب نخواهید داشت.

 

سلامت پوست

این کرم خواص آنتی اکسیدانی دارد و از پوست در برابر رادیکال های آزاد که به پوست آسیب جدی وارد می سازند، محافظت می کند پس اگر علاقه زیادی به سلامت پوست و زیبایی خود دارید از این کرم استفاده کنید.

 

چگونه سی سی کرم را انتخاب و خریداری کنیم؟

پیش از اینکه این کرم ها را خریداری نمایید باید به برخی از ویژگی های بسیار مهم آن توجه داشته باشید تا کرم مناسبی را برای پوست خود خریداری نمایید.

 

کرمی سبک انتخاب کنید:

هنگام انتخاب سی سی کرم به دنبال فرمولاسیونی باشید که سبک باشد و پوست شما را تقویت کند.

 

به رنگ کرم توجه کنید:

اکثر سی سی کرم ها در رنگ های متنوع در دسترس هستند، بنابراین می توانید رنگ مناسب تناژ پوست خود را انتخاب کنید و همچنین می توانید از انواع آن ها برای هایلایت کردن یا افزایش عمق ابعاد گونه های خود استفاده کنید. سی سی کرم ها در سه سایه رنگ روشن، متوسط روشن و متوسط تیره و رنگ های پرایمری موجود هستند.

 

به رنگ کرم توجه کنید:

 

SPF کرم را بررسی کنید:

می توانید از CC کرم به عنوان یک کرم ضد آفتاب استفاده کنید پس در زمان خرید این کرم ها به این ویژگی توجه کرده وSPF کرم را بررسی کنید. طبق بررسی های انجام شده مشخص شد که کرم هایی که حداقل دارای SPF 30 هستند برای استفاده روزانه مناسب ترند.

 

اگر قصد دارید مدت زیادی زیر آفتاب شدید باشید حتما قبل از زدن سی سی کرم به پوست خود ضد آفتاب هم بزنید.

 

نحوه استفاده از سی سی کرم

معمولاً با انگشتان اعمال می‌شود و همچنین می‌توانید از اسفنج آرایشی یا براش نیز استفاده کنید. نکته مهم این است که باید کاملاً دقیق و برابر از آن استفاده کنید. اول از همه مقدار کمی بمالید تا میزان درستش را برای پوستتان پیدا کنید.

 

در ادامه فهرستی از مراحل نحوه استفاده از این محصول آمده است:

 

  • بطری را پیش از استفاده به خوبی تکان دهید.
  • پوست خود را پیش از استفاده از کرم، به خوبی تمیز کنید.
  • از انگشتان یا اسفنج برای پخش کردن محصول استفاده کنید.
  • آن را روی مرکز صورت خود بمالید.
  • سپس با حرکاتی ملایم و ضربه زدن‌های کوچک آن را روی کل صورتتان پخش کنید.
  • شب‌ها، باید پوست خود را دوباره تمیز کنید. بعد از کرم معمول شب خود استفاده کنید.

 

توصیه‌ها

  • برای پوست چرب، بدون هیچ محصول دیگری از آن استفاده کنید.
  • برای پوست خشک، بعد از مرطوب‌کننده از آن استفاده کنید.
  • پیش از اضافه کردن محصولات دیگر، بگذارید سی سی کرم روی پوستتان قرار بگیرد.
  • برای این که آرایش شما ملایم به نظر برسد، از سی سی کرم به عنوان کرم پودر استفاده کنید.
  • برای آرایش غلیظ، آن را پیش از کرم پودر استفاده کنید

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز