Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
20 فروردین 1402

شال زمستانی چیست؟ + شال مناسب زمستان و سرما

شال‌­ زمستانی فقط برای گرم کردن و مراقبت از ما در برابر هوای سرد مورد استفاده قرار نمی‌­گیرد بلکه یک آیتم کلیدی برای داشتن چندین استایل متفاوتند.خردی لباس از جمله یک کت و پالتو هزینه سنگینی برای ما دارد ولی خرید چند شال مناسب می‌تواند به شما کمک کند که یک ست لباس را  با حال و هوای متفاوت تن کنید. ترکیب رنگی، طرح و روش سر کردن این شال­‌ها موضوعی است که در این مطلب به آن می­‌پردازیم.

 

از عمده استایل اجناس مغازتو تامین کن و دیگه نگران فروشت نباش، عمده استایل تمام جنسارو با گارانتی فروش ارائه میکنه پس اگر نتونستی جنسارو توی فروشگاهت بفروشی میتونی مرجوع کنی

 

شال زمستانه باید صورت شما را به بهترین حالت ممکن نشان دهد

در هنگام خرید به سراغ رنگ‌­ها و الگوهایی که تکمیل کننده پوست و رنگ مو شما باشد بروید. خبر خوب این است که انتخاب شال مناسب، به شما امکان را می­‌دهد لباس به رنگ­‌هایی که معمولاً آن­ها را برای خودتان مناسب نمی‌­دانید را به راحتی بپوشید. به عنوان مثال، اگر برای رسیدن به ظاهری شیک تمایل به پوشیدن مشکی ندارید، به این دلیل که فکر می­‌کنید رنگ سیاه باعث می‌­شود رنگ پریده و خسته به نظر برسید، نگران نباشید و لباس تیره خود را با روسری در رنگ خاص خود ست کنید و از آن لذت ببرید. 

 

انتخاب رنگ‌های مناسب فصل سرد 

رنگ‌هایی را استفاده کنید باید متناسب با فصل سرد باشند. مثلاً اگر در پاییز هستید، باید از رنگ‌های پاییزی استفاده کنید. این رنگ‌ها عبارتند از رنگ زرشکی، نارنجی، شتری، خاکستری و … و یا اگر در زمستان هستید باید از رنگ‌های این فصل استفاده کنید یعنی رنگ‌های سفید، سیاه، خاکستری، آبی کمرنگ، قهوه‌ای و .. وقتی فصل مورد نظر را در استایل خود رعایت می‌کنید، ظاهری بسیار خاص و منحصر بفرد پیدا می‌کنید زیرا کمتر کسی است که به این جزئیات دقت داشته باشد. اما رعایت آنها می‌تواند تغییرات زیادی در ظاهرتان ایجاد کند.

 

تناسب و همخوانی رنگ‌ها با هم

دومین نکته‌ای که باید در انتخاب رنگ‌ها رعایت کنید، همخوانی آنها با هم است. اولین سوالی که پیش می‌آید این است: آیا در ست کردن شال با پالتو، این دو آیتم باید هم رنگ باشند؟ اگر این سوال را چند سال قبل می‌پرسیدید، پاسخمان این بود: خیر آنها نباید هم رنگ باشند.

اما امروز دیگر نمی‌توانیم با این قاطعیت به آن پاسخ دهیم. در انتخاب شال مناسب برای پالتو می‌توانید هم از دو آیتم هم رنگ و هم از دو آیتمی که رنگ‌های متفاوت اما مکمل دارند استفاده کنید. این انتخاب به رنگ سایر آیتم‌های شما بستگی دارد. اگر می‌خواهید آنها همرنگ باشند، باید در سایر آیتم‌ها مانند کیف و کفش یا شلوار، از رنگ‌های دیگری استفاده کنید.

به جز این نباید تنوع رنگی زیاد باشد. اجازه دهید با مثال توضیح دهیم: فرض کنید قصد دارید در ست کردن شال با پالتو از دو آیتم هم رنگ و نارنجی استفاده کنید، در این حالت شلوار شما حتماً باید یک رنگ خنثی مانند سورمه‌ای یا سیاه باشد.

اگر شلوار هم بخواهد یک رنگ تند باشد کل استایل بهم می‌ریزد. بنابراین اگر شال و پالتو هم رنگ‌ هستند باقی آیتم‌ها باید رنگ مخالف داشته باشند اما تنوع رنگی زیادی نشود.همچنین می‌توانید از سایه‌ی یک رنگ بخصوص در انتخاب ست کردن شال یا پالتو استفاده کنید.

مثلاً اگر شالتان خاکستری تیره است، پالتوی شما می‌تواند خاکستری روشن باشد یا برعکس. اگر می‌خواهید از آیتم‌های با رنگ مکمل استفاده کنید باید به چرخه‌ی رنگ‌ها تسلط داشته باشید. که در ادامه بیشتر در مورد آن توضیح می‌دهیم.

چگونه یک شال یا روسری زیبا و زمستانی مناسب انتخاب کنیم؟

در انتخاب شال وروسری زمستانه باید به مواردی توجه نمود تا بتوان گزینه مناسبی را انتخاب کرد. از مهم ترین مواردی که باید به آن ها دقت نمود جنس، سایز و طرح و رنگ روسری است. معمولا شال یا روسری هایی که از جنس نخی، ابریشم های توییل و پشمی هستند برای فصل پاییز و زمستان مناسب تر می باشند.

 

 

 

علاوه بر این سایز شال یا روسری نیز بسیار اهمیت دارد و در این فصول روسری و شال های بزرگ طرفداران بیشتری پیدا می کنند، زیرا می توان با استفاده از آن ها استایلی خاص و شیک را تجربه نمود.

 

پخش پوشاک حمیدی ( عمده استایل ) مرکز تخصصی پخش پوشاک از تولید به مصرف با پایین ترین قیمت ها

 

برای بانوان به روز و شیک بودن همیشه بسیار اهمیت دارد و دوست دارند استایلی داشتنه باشند که تحسین برانگیز باشد. یکی از ترفندهای داشتن استایلی مدرن و شیک توجه به رنگ پوست و فصل سال و انتخاب رنگ های لباس متناسب با آن می باشد. معمولا در فصول سرد سال رنگ های گرم و اصلی جذابیت بیشتری دارد و شال و روسری های ساده و طرح داری از این دسته از محبوبیت بیشتری برخوردار است. از بهترین رنگ های شال و روسری در پاییز و زمستان می توان به موارد زیر اشاره نمود.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز