Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
18 آذر 1401

شال و روسری تابستانی چیست؟ + ویژگی شال تابستانی !

همه چی درباره شال های تابستانی !

شال و روسری تابستانی،  باید دارای ویژگی های خاصی باشد تا با توجه به گرمای شدید تابستان بتوان از آن به خوبی استفاده کرد. اصولا استفاده از هر نوع لباسی نیاز به راحت بودن با آن دارد و اگر جنس و رنگ شال و روسری تابستانی  موجب آزار افراد شود، نمی توان آن را پوشش خوبی دانست و افراد آن را دوست نخواهند داشت.

 

اگر سلیقه و انتخاب مشتریان شما برای شما مهم باشد، حتما  شال و روسری تابستانی  مرغوب و با کیفیتی را انتخاب خواهید کرد و ویژگی های لازم را در هنگام خرید از نمایندگی های عمده به خوبی رعایت خواهید کرد. به همین منظور این مقاله را در مورد نکات و ویژگی های مهم در خرید  شال و روسری تابستانی برای شما آماده کرده ایم.  

 

شال و روسری تابستانی  باید ایستایی خوبی دارا باشد و بر روی سر خانم ها به خوبی بایستد. لیز خوردن  شال و روسری تابستانی  مشکلی است که دامنگیر خانم ها در فصل تابستان می شود و به شدت آن ها را اذیت می کند. بنابراین ابتدایی ترین و مهم ترین ویژگی یک  شال و روسری تابستانی  مناسب، ایستادگی آن می باشد. دومین نکته مهم خرید  شال و روسری تابستانی  با قواره مناسب یعنی ۹۰ در ۹۰ می باشد.

 

روسری و شال بزرگ تر از این اندازه به هیچ عنوان مناسب فصل تابستان نیستند و به دور گردن خانم ها پیچیده و به شدت گرمای تابستان را غیر قابل کنترل می کنند.

 

نکاتی در مورد خرید شال و روسری تابستانی

در هنگام خرید  شال و روسری تابستانی  باید در ابتدا به کیفیت آن ها توجه ویژه ای داشته باشید. توجه به جنس شال و روسری در هنگام خرید بسیار حائز اهمیت می باشد و در ادامه شما باید به لزوم امتحان کردن شال و روسری توجه ویژه ای داشته باشید.

 

امتحان کردن  شال و روسری تابستانی  به شما کمک می کند تا شال یا روسری انتخاب کنید که با فرم و رنگ پوست و صورت شما تناسب داشته باشد. پیشنهاد ویژه ما به فروشندگان خرید شال های تابستانی با طرح های اسلیمی و ایرانی است. این طرح ها زیبایی فوق العاده ای دارند و به مرور زمان طرفداران زیادی را پیدا خواهند کرد.

 

اگر می خواهید طرح های ویژه و خاص شال و روسری را امتحان کنید، طرح های ایرانی که به تازگی به بازار عرضه شده است را امتحان کنید تا در مجالس مختلف و در جمع دوستانتان خاص باشید. حتما در هنگام خرید شال و روسری مخصوص استایل تابستانی خود به ایرانی بودن و با کیفیت بودن آن دقت کنید تا با خریدی اصیل، هویت خود را اثبات کنید.

 

نکاتی در مورد خرید شال و روسری تابستانی

 

رنگ های شاد در شال و روسری تابستانی      

شال و روسری تابستانی  می تواند تبلوری از رنگ های شاد و گرم تابستان باشد و انعکاس نور خورشید را بسیار بیش تر به ما نشان دهد. اگر شال و روسری تابستانی را به لطافت گل های تابستانی تشبیه کنیم، می توانیم از رنگ های تازه و بوهای خوش بو این گل ها بهره زیادی ببریم.

 

در خرمن گل های تابستانی طرح های شال و روسری تابستانی  می توانید دسته ای گل خوش بو بچینید و از خنکای  شال و روسری تابستانی  لذت ببرید.

 

عطر گل های تابستانی روح شما را جلا بخشیده و جانی دوباره به شما خواهد بخشید. کافی است با خرید یک شال و روسری تابستانی،  این خرمن رویاها را با خود به خانه ببرید.  شال و روسری تابستانی  ایرانی می تواند عطر و طعم اصالت را به ما یادآور شود تا با به یادآوردن طرح های تازه و اصالت سرزمینمان ایرانی دوباره بسازیم.

 

پارچه‌های نخی، مناسب‌ترین گزینه‌ها هستند

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در فصل تابستان، به طور مکرر لباس‌های خود را شست و شومی دهید، بهتر است که در خرید شال و روسری، دست روی پارچه‌های نخی بگذارید. الیاف پارچه‌های نخی از نخ طبیعی است به همین دلیل این پارچه ها بسیار سبک هستند، و به راحتی در هوای آزاد خشک می شوند.

 

حریر و ابریشم؛ دختران تابستانی

اگر در فصل تابستان به دنبال روسری‌های مجلسی با پارچه‌های سبک و خنک هستید، باید به سراغ روسری‌هایی از جنس ابریشمی، حریر، ساتن و جنس گیپور برای شال، بروید. این پارچه ها علاوه بر اینکه بسیار سبک هستند، در طرح ها و رنگ‌های متنوع موجود هستند.

 

در خرید شال و روسری تابستانی، برای مجالس اگر روسری‌هایی از جنس حریر و ساتن انتخاب کردید، از فروشنده بخواهید که رنگ‌های خنثی را برای شما ارائه دهند چرا این رنگ ها با هر پوستی همخوانی دارند و با لباس‌های بیشتری می توان ست کرد.

 

از پارچه‌های خنک برای روسری تابستانی استفاده کنید

خنک بودن یک ویژگی اصیل در طراحی انواع شال تابستانی است. هوای گرم تابستان با کسی شوخی ندارد و از پیر و جوان همه را حسابی کلافه خواهد کرد. اما وقتی از یک روسری مناسب هوای گرم در جنس پارچه‌های خنک استفاده می‌کنید، دیگر چندان با چالش هوای دم‌ کرده در اطراف خود مواجه نیستید.

 

پارچه‌های ابریشمی برای شال تابستانی‌های مجلسی

تابستان فصل مهمانی‌ها و مجالس ریز و درشت در برگزاری انواع جشن‌ها و دورهمی‌ها است. همه خانم‌ها برای حضور در مجالس زیباترین لباس‌های خود را می‌پوشند. پس به زیباترین شال و روسری‌های مجلسی اما خنک و تابستانه نیاز دارند. لکن برای مجالس چه شال و روسری در تابستان بپوشیم؟

 

گیره‌های فلزی را کنار بگذارید

بسیاری از بانوان به جای گره زدن روسری یا شال خود، از گیره‌های کوچک استفاده می کنند. توجه داشته باشید که این گیره ها مناسب فصل تابستان نیستند، چرا که با قرار گیری زیر گردن باعث تعریق و ایجاد حساسیت بر روی پوست می کنند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز