Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
18 دی 1401

شلوار برای زنان لاغر چیست ؟ + شلوار مناسب افراد لاغر! + لباس برای زنان لاغر !

لباس در ظاهر ما تأثیر زیادی دارد و همواره باید در انتخاب نوع و مدل لباس توجه داشته باشید. مهم‌ترین نکته برای انتخاب لباس توجه به اندام فرد است. با پست زنان لاغر همراهمان باشید 

 

افراد با توجه به چاق یا لاغر بودن و ویژگی‌های اندام خود لباس‌های مناسب انتخاب می‌کنند. انتخاب درست و اصولی لباس به خوش اندام شدن فرد کمک می‌کند. در این مقاله قصد داریم به بررسی اصول و معرفی نکات مهم در زمینه لباس پوشیدن زنان لاغر بپردازیم. 

 

خرید عمده پوشاک با ضمانت فروش و مرجوعی در عمده استایل دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش

مناسب‌ترین شلوار برای خانم‌های لاغر

لباس پوشیدن خانم‌های لاغر باید با شلوار مناسب همراه باشد. اگر پا‌ها و اندام بسیار لاغری دارید، هرگز از شلوار‌های تنگ و چسبیده استفاده نکنید. این نوع شلوار‌ها پا‌های شما را بسیار لاغر و استخوانی نشان می‌دهند.

 

علاوه بر آن توجه افراد را به سمت پا‌ها جلب می‌کنند. اگر پا‌های شما کمی چاق و توپر هستند می‌توانید از این نوع شلوار‌ها استفاده کنید.

 

بهترین انتخاب برای افراد لاغر، شلوار‌های کاملاً اندازه و متوسط هستند. گزینه دیگری گه برای افراد لاغر مناسب است، شلوار‌های دمپا هستند. این نوع شلوار‌ها نیز به دلیل گشادی در پایین زانو، جلوه زیبایی در اندام شما ایجاد می‌کنند. افراد لاغر بهتر است از شلوار‌های طرح‌دار نیز استفاده نکنند.

نکات مهم درباره شلوار مناسب پاهای لاغر

 اگر شما جزو افرادی هستید که دارای پاهای لاغری می‌باشند سعی کنید به سراغ شلوارهای تنگ و فیت نروید. این شلوارها عموماً از جنس پارچه‌های کشسان دوخته می‌شوند و به همین دلیل بیشتر فرم پاهای شما را نشان می‌دهند. اگر دوست دارید از شلوارهای جین استفاده کنید به سراغ آن‌هایی بروید که در قسمت کمر و ران نسبتاً آزادتر هستند.

 

زنان لاغر

 

 علاوه بر این شلوار جین‌های راسته یا بوت کات نیز مناسب شما هستند. شلوارهای راسته و مام استایل به پرتر نشان دادن پاهای شما کمک زیادی می‌کنند. هر چقدر که شلوار شما گشادتر باشد، کمتر لاغر بودن پاهایتان دیده می‌شود.

 

 

 خوشبختانه شلوارهای بگ جدیداً مد شدند و بسیار مناسب اندام شما هستند. به شما پیشنهاد می‌کنیم تا حد امکان از پوشیدن شلوارهای با فاق بلند خودداری کنید. مخصوصاً اگر قد بلند هستید، این شلوارها به لاغرتر به نظر رسیدن شما دامن می‌زنند.

شلوار مناسب خانم های لاغر

آیا میدانید اصول لباس پوشیدن خانم های لاغر چگونه است ؟ انتخاب شلوار مناسب برای خانم های لاغر بسیار اهمیت دارد اگر بدنی خیلی لاغر دارید به هیچ عنوان از شلوارهای تنگ و چسبان استفاده نکنید اما اگر بدن شما کمی در قسمت پاها حجم دارد می توانید از شلوار های کمی تنگ تر نیز استفاده کنید

 

به صورت کلی بهترین انتخاب در زمینه شلوار برای افراد لاغر و بلند قد شلوارهای متوسط هستند شلوارهای لوله تفنگی به دلیل اینکه زیاد تنگ هستند و به ساق پا می چسبند پاها را بیشتر نشان داده که جلب توجه بیشتری می‌کنند به همین دلیل برای افراد لاغر مناسب نیستند

 

شلوارهای دمپا از دسته شلوارهایی هستند که برای افراد مختلف مناسب می‌شوند و از قسمت زانو به پایین گشاد تر این شلوار ها به دلیل گشادی در قسمت پایین شلوار قوس زیبایی به بدن می دهند و برای افراد لاغر و البته افراد چاق مناسب هستند

 

شلوار های طرح دار نیز پای شما را کوتاه تر نشان خواهند داد و اگر قد بلندی دارید این شلوار ها می تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد

معیارهای مهم در خرید لباس زنانه برای افراد لاغر

توجه به برخی از معیارها در خرید انواع لباس از جمله لباس زنانه برای افراد لاغر، ضروری است. گاهی اوقات معیارها خرید لباس با توجه به نوع لباس می تواند متفاوت باشد.

 

 

به طور مثال در ساخت استایل با هودی با توجه ویژگی های منحصر به فرد هودی در طراحی و دوخت، دقت در انتخاب سایز مناسب، چندان اهمیتی ندارد درحالی که این موضوع برای لباس های دیگر بسیار مهم است.

 

 

خرید لباس برای افراد لاغر هم اصول مشخص خود را دارد که طبیعتاً با اصول خرید و ساخت استایل برای قد کوتاه، فرق می کند. در ادامه به بررسی مهم ترین معیار برای خرید لباس مناسب خانم های لاغر می پردازیم

 

لباستان باید اندازه تان باشد
بهتر است خانم‌ها و آقایان ریز نقش مراقب اندام خود باشند. چاقی و اضافه وزن همه فرضیه‌های شما را برای داشتن ظاهری مناسب و انتخاب لباسی درخور به هم می‌زند. اما بعد از رعایت این اصل مهم، فراموش نکنید که باید لباسی کاملا در سایز و اندازه خودتان بپوشید.
داستان شما با بقیه خیلی فرق می‌کند که با نیم سایز بالا و پایین هم ممکن است خوش پوشی شان چندان خدشه دار نشود، برای شما نپوشیدن لباس‌های گشاد و بزرگ یا تنگ و کوچک خیلی اهمیت دارد، زیرا شما را ریزتر از آنچه که واقعا هستید نشان خواهد داد. مناسب‌ترین اندازه برای شما سایزی است که با آن در قد و اندازه‌های یک جثه معمولی به نظر می‌رسید.
کفش پاشنه دار برای شما بهتر است
پوشیدن کفش‌های لژدار یا پاشنه‌دار برای شما انتخاب مناسبتری است. البته در صورتی که با پوشیدن آن‌ها احساس راحتی کنید. اشتباه نکنید کفش‌هایی با پاشنه‌های خیلی بلند را نمی‌گوییم. مناسب‌ترین اندازه پاشنه برای شما بین ۵ تا ۷ سانت است.
عمودی، یقه هفت و تک رنگ
این سه نکته را در خرید لباس‌های خود رعایت کنید. لباس‌هایی با طرح‌های عمودی با یقه‌های هفت با ایجاد خطای دید شما را کشیده‌تر از حد معمول نشان خواهد داد. به ویژه اگر همه اقسام لباس شما تک رنگ انتخاب و هماهنگ شده باشد.
سراغ لباس‌های ضخیم زمستانه نروید شما با غرق شدن در لباس‌های بافت کلفت و با حجم سنگین بسیار ریزتر از حد معمول به چشم خواهید آمد. پس برای زمستان با یک بارانی یا پالتوی مناسب سایز خود که کمربندی ظریف و کم عرض دارد و با انتخاب چکمه‌ای پاشنه‌دار، درشت‌تر به نظر برسید.
تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل : عمده استایل جایی برای رونق و شکوفایی شما . کافیست حتی برای یک بار هم شده به عمده استایل یک سر بزنید زیرا عمده استایل با ضمانت پس از فروش برای شما، خرید عمده را فراهم می‌کند که برای شما به صرفه و قابل اعتماد است !
لباس مناسب برای زنان لاغر اندام لباستان ظریف باشد پوشیدن لباس‌های حجیم و شلوغ که به ظاهر قرار است حجمی به اندام شما اضافه کند به هر شکلی برای جثه کوچک و ظاهر ریزنقش شما بسیار نامناسب خواهد بود. پس بهتر است با انتخاب لباس‌های ظریف در کنار رعایت کردن نکات بالا ظاهر و قدی مناسب از خود نشان دهید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز