Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
8 شهریور 1401

شلوار برمودا چیست؟ + انواع شلوار برمودا

شلوار برمودا را بشناسید!

برمودا اسم شلواری است که حالت راسته دارد و قد آن بلند نیست. بنحوی که در حالت استاندارد بالای مچ می ایستد و معمولا حالت پاکتی دارد. اما به شکل ساده نیز دوخته می شود. شلوار برمودا انواع مختلفی دارد و در جنس جین و کتان بصورت فیت یا گشاد وجود دارد. اما چیزی که در انواع شلوار برمودا ثابت است، قد آنهاست که بلند نیستند و کوتاهترین اندازه یک شلوار برمودا 3 سانت بالاتر از زانو قرار می گیرد. جالب است بدانید اسم شلوار برمودا از منطقه ای برون مرزی در انگلیس برگرفته شده و شکل گیری آن در دهه 1920 صورت گرفته است.

استفاده از شلوار برمودا در استایل رسمی

برای رفتن به مهمانی یا دورهمی هم می توانید از شلوار برمودا استفاده کنید. شلوار برمودا مجلسی از جنس کرپ و معمولا با رنگ های تیره وجود دارند. برای ست کردن شلوار برمودا در استایل رسمی می توانید آنرا بهمراه شومیز یا تاپ و کفش پاشنه بلند بپوشید.

شلوار برمودا چرم، بهمراه بوت و یقه اسکی و یا ژاکت چرمی، یک استایل مناسب برای دورهمی در فصول سرد سال می باشد.

برای استایل مجلسی همچنین می توانید از شلوار برمودا پارچه ای استفاده کنید و آنرا با یک بلوز بافت و بوت بلند ست کنید.

آیا از شلوار برمودا می‌شود در فصل سرما استفاده کنیم؟

هیچ قرار نیست در فصل سرد شلوارهای برمودایمان را کنار بگذاریم! خیلی‌ها به اشتباه فکر می‌کنند که شلوار برمودا فقط مناسب فصل بهار و تابستان است و از دیدن شلوارهای ضخیم و پشمی کوتاه و بالای قوزک پا تعجب می‌کنند.

شلوارهای برمودا چگونه وارد صنعت مد شد؟

در سال‌های قبل از جنگ جهانی دوم، فقط کودکان و ورزشکاران بودند که شلوارهای کوتاه می‌پوشیدند. در تمام مناسبت‌‌ها، مردان شلوار بلند و خانم‌ها پیراهن به تن داشتند.

بسته به این‌که چه زمانی و کدام قسمت از جهان معروف شده بودند، شلوارهای برمودا به اسم‌های مختلفی از جمله شلوارک، شلوارک پیاده‌روی و… شناخته می‌شدند. تاریخچه‌ی شلوارهای برمودا به دهه ۱۹۲۰ میلادی برمی‌گردد. زمانی که افسران ارتشی بریتانیایی فهمیدند که تحمل شلوارهای بلند در آب و هوای گرم برمودا تقریبا غیرقابل تحمل است. به همین علت به آن‌ها اجازه داده شد تا شلوار یونیفورم‌هایشان را تا زانو قیچی و کوتاه کنند. این‌گونه بود که شلوارهای برمودا به وجود آمدند.

پس از مدتی، خیاطان در جزیره‌ی برمودا توجه خود را نسبت به این شلوارها نشان دادند و در دهه‌ی ۱۹۲۰ این روند و علاقه نسبت به این شلوارها اوج گرفت؛ اما مطابق با قوانین انگلیسی، این شلوارهای کوتاه با چند قانون همراه بودند. برموداها نباید کوتاه‌تر از ۱۵ سانت بالای زانو می‌بودند، حتما باید جوراب بلند با آن‌ها پوشیده می‌شد و کت و کراوات هم تنها راه مناسب برای پوشیدن شلوارهای برمودا بود.

این شلوارها ابتدا مورد استقبال خانم‌ها قرار گرفته بود؛ زیرا خانم‌ها در آن دوره نمی‌توانستند در معرض دید عموم لباس شنا بپوشند. بعدها همسرانشان هم به آن‌ها پیوستند و شلوارهای برمودا مورد علاقه‌ی بسیاری از مردم قرار گرفت. شلوارهای برمودا در اواخر دهه‌ی ۱۹۴۰ میلادی در آمریکا مورد توجه مردم بیشتری قرار گرفت. همچنین در آن دهه برای اولین بار در مجله‌ی «ووگ» (Vouge) درباره‌ی آن نوشته شد.

آیا با شلوار برمودا می توان استایل مجلسی را تجربه کرد؟

شاید فکر کنید که شلوارهای برمودا انتخاب مناسبی برای یک مهمانی یا استایل مجلسی نیستند؛ اما اشتباه می کنید. اگر انتخاب های درستی داشته باشید، با شلوار برمودا هم می توانید یک استایل شیک، جذاب و مجلسی داشته باشید.

اول از همه، به جنس لباس ها دقت کنید؛ برای مثال، پارچه هایی مانند کرپ حالت مجلسی به لباس می دهند. همچنین رنگ هایی مانند مشکی، طوسی، آبی نفتی و یا طیف رنگی کرم ظاهر شما را رسمی تر نشان می دهد.

برای ست کردن شلوار برمودای مجلسی، شومیز یا پیراهن جلوبازی را انتخاب کنید که بتوانید آن را داخل شلوارتان بیندازید. برای رسمی تر کردن ظاهرتان، سعی کنید استایلتان را با یک جفت کفش پاشنه بلند ساده تکمیل کنید. تک کت های اسپرت هم می توانند گزینه مناسبی برای شما باشند.

در فصل های سرد، می توانید شلوارهای برمودا با جنس چرم را انتخاب کنید و استایلتان را با یک جفت چکمه بلند، یقه اسکی، تک کت و اکسسوری های مینیمال و ساده دیدنی تر کنید.

انواع شلوار برمودا را بشناسید

شلوارهای برمودا تنوع رنگی بسیار گسترده‌ای دارند؛ اما محبوب‌ترین و معروف‌ترین رنگ‌های آن مشکی، آبی تیره و خاکی هستند.

علاوه بر رنگ‌های متنوع، شلوارهای برمودا مدل‌ها و جنس‌های مختلفی متناسب با همه‌ی سلیقه‌ها دارند. از مدل‌های گشاد گرفته تا فیت و تنگ، از جنس لی گرفته تا کتان همه و همه جز انتخاب‌های شما هستند. شما با توجه به سلیقه‌ی دلخواه، استایل بدنی و سایزتان می‌توانید مدل مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید.

حرف پایانی…

شلوارهای برمودا گزینه مناسبی هستند برای وقتی که از لباس هایتان خسته شده اید. با شلوارهای برمودا می توانید استایل های متفاوت و جذابی داشته باشید. فرقی نمی نماید می خواهید به یک دورهمی ساده با دوستانتان بروید و یا یک قرار مهم و رسمی دارید؛ در هر فصلی هم که باشید شلوارهای برمودا به یاری شما خواهند آمد

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز