Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
8 شهریور 1401

شلوار بگ چیست؟ + مشخصات شلوار بگ

شلوار بگ را بشناسید!

این شلوار در انگلیسی با نام baggy pants معروف است و در ایران نیز به این نوع شلوارها شلوار بگی می‌گویند. شلوارهای بگی دخترانه اصولا شلوارهای سرتاسر گشادی هستند که در قسمت کمر آنها کش تعبیه می‌شود. گاهی هم در قسمت دور مچ پا کش قرار دارد.

شلوارهای راحتی در منزل که سرتاسر گشاد هستند و بر روی کمر از کش استفاده شده اند، از نوع شلوار بگی به حساب می‌آیند.

برای پوشیدن شلوار گشاد این نکات را حتما در نظر بگیرید

  • شلوار گشاد را در رنگ‌های خنثی، مثل خاکستری، مشکی، سفید، کرم و یا شتری انتخاب کنید
  • شلوار گشاد جین بپوشید
  • پیراهنتان را در شلوار قرار دهید
  • شلوار گشاد با دمپای کوتاه بپوشید

فصل سرد زمستان که به اتمام برسد زمان آن می‌رسد که شلوار‌های گشادتر را از کمد بیرون آورد و آن را با لباس‌های زیبا و رنگارنگ تابستانی پوشید. اگر می‌خواهید در این شلوار‌ها شیک‌تر و جذاب‌تر دیده شوید، نکاتی وجود دارد که باید آن‌ها را رعایت کنید

ست کردن شلوار بگ را یاد بگیرید

شلوار بگی بیشتر برای استایل های خیابانی و کژوال کاربرد دارد اما در انواع استایل راحت، استایل رسمی با کفش پاشنه بلند و لباس های مجلسی، استایل هنری و … نیز کاربرد دارد. تنها باید به جنس و رنگ و هماهنگی شلوار بگ با استایلتان توجه داشته باشید.

  • برای یک استایل کژوال می توانید شلوار بگی را با یک تاپ نیم تنه و کتانی و یا صندل و کالج بپوشید. در زمستان نیز می توانید شلوار بگی را با هودی یا لباس بافتنی گشاد ترکیب کنید.
  • در استایل رسمی می توانید شلوار بگی را با بوت یا کفش های پاشنه بلند و کت های شیک ست کنید و در استایل هنری برای ست کردن شلوار بگی می توانید رنگ های شاد تر و جنس جین آنرا امتحان کنید.
  • اگر نمی خواهید شلخته به نظر برسید از شلوار هایی که گشادی آنها کمتر باشد، استفاده کنید. همچنین می توانید یک کمربند باریک روی شلوار بگ خود ببندید.
  • اگر اندام لاغری دارید برای ست کردن شلوار بگی می توانید شلوار‌‌‌‌های روشن و طرح دار و زاپ دار را انتخاب کنید.
  • برای ست کردن با شلوار بگی سایر لباس های خود را ساده انتخاب کنید تا ظاهر شما شلوغ نشود.
  • از تا زدن شلوار بگ جدا خودداری نمایید.

شلوار بگی مناسب چه نوع تیپ هایی است؟

جالب است که بدانید، ایده اولیه شلوارهای بگی که به دهه 80 میلادی برمی‌گردد، برگرفته از کیسه و گونی بود. مدل های اولیه این نوع شلوارها دارای جیب های زیادی بود که اولین بار در کشور انگلیس به بازار مد معرفی شد.

اما بتدریج طراحی شلوار بگی به شلوارهای گشاد با کمرهای پایین تغییر یافت. عده ای خاستگاه مدل‌های جدید این شلوار را در میان سیاه پوستان آمریکایی می‌دانند. گفته می‌شود که آنها بیشتر بعلت خسته شدن از تبعیض‌های نژادی، با پوشیدن این نوع شلوارها بدنبال بزرگتر نشان دادن قدرتشان در میان آمریکایی های سفیدپوست بودند.

گر بدنبال استایل راحتی، کژوال و خیابانی غیررسمی می‌گردید، شلوار بگی ( خرید‌شلوار زنانه) نمونه ای از انواع شلوارهایی است که معمولا برای داشتن این نوع استایل ها بکار می‌رود. از طرفی در سال‌های اخیر طرح های جدیدی از شلوار بگی زنانه ( خرید شلوار جین زنانه به بازار معرفی شده است که بسیاری از سلبریتی‌ها و دختران جوان اهل مد نیز از آنها در استایل‌های رسمی و مجلسی استفاده می‌کنند.

شلوار بگ مناسب چه فرم اندامی است؟

شلوار بگی به دلیل گشاد بودن فرم پاهای شما را نشان نمی‌دهد. بنابراین شلوار بگ برای افراد چاق مناسب است و پوشیدن آن می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد. بهتر است شلواری انتخاب کنید که بدون طرح و تیره‌رنگ باشند.

همچنین پوشیدن شلوار بگی می‌تواند اندام افراد قدبلند را زیبا و متناسب نشان دهد. شما می‌توانید برای دوچندان کردن این زیبایی از شلوارهای طرح‌دار، رنگ روشن و کمربند پهن استفاده کنید. اگرچه شلوار بگ بیشتر مناسب افرادی با اندام درشت‌تر است اما اگر قد کوتاه و اندام لاغری دارید می توانید از مدل های کوتاه تر شلوار بگ، طرح های ساده و همرنگ با بلوزتان استفاده کنید.

شلوار بگ مناسب چه گروهی است؟

با وجود این‌که شلوار بگ پوشش راحتی برای شما ایجاد می‌کند اما این به این معنا نیست که شما نمی‌توانید از آن در محیط‌های رسمی استفاده کنید. به دلیل این‌که این مدل شلوار طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی دارد، شما می‌توانید انتخابی متناسب با محیط داشته باشید. شلوار بگ مناسب استایل‌های خیابانی و رسمی است.

انتخاب رنگ شلوار بگ نکته ایی مهم

رنگ‌های خنثی به راحتی با رنگ‌های مختلف ست می‌شوند، به همین دلیل می‌توانید به راحتی و بدون توجه به سایر لباس‌هایتان شلوار بگ با رنگ‌هایی مانند سفید، کرم، مشکی، خاکستری و … انتخاب کنید. اگر این امکان را داریدتا رنگ‌های شاد و جذاب‌تر را با لباس‌های خود ست کنید می‌توانید از این رنگ‌ها نیز انتخاب کنید. اما در هر صورت انتخاب رنگ‌های خنثی ست کردن لباس‌ها را برای شما ساده‌تر می‌کند.

ست کردن پیرهن با شلوار انتخابی عالی

برای ست پیرهن با شلوار بگ بهتر است پیرهن خود را زیر شلوار قرار دهید. اگر پیرهن شما روی شلوار بگ قرار بگیرد، استایلی کاملاً نامرتب خواهید داشت. اگر می‌خواهید پیراهن یا تی شرت را روی شلوار قرار دهید، حتماً از لباس جذب‌تر استفاده کنید. اما در صورت گشاد بودن بهتر است زیر شلوار بگ قرار بگیرد.

کلام پایانی….

ست شلوار بگ از جمله استایل‌های پرطرفدار امروزی است. شلوار‌هایی گشاد و راحت که در موقعیت‌های مختلف نیز استفاده می‌شوند. در کنار این شلوار زنانه می‌توان از مانتو‌های بلند یا کوتاه جلوباز، همچنین هودی، تی شرت، بلوز‌های چارخونه و … استفاده نمود. شلوار بگ جذابیت خاصی به همراه دارد و بسیار راحت و خاص است

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز