Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
8 شهریور 1401

شلوار دمپا گت چیست؟ + خصوصیات شلوار دمپا گت

شلوار گت دار چیست؟

به شلواری که پاچه آن کش داشته باشد گت دار یا دمپا گت می گویند. این شلوارها استایل کاملا اسپرت دارند و برای خانم ها و آقایان در جنس ها و طرح های مختلف در بازار قابل خرید هستند. شلوارهای دمپا گت از سالیان گذشته در صنعت مد وجود داشتند اما در سه سال اخیر استفاده از آن ها در تمام جهان و ایران حسابی روی بورس است. اسلش ها ، شلوار جین ها ، کتان و . . . را به صورت دمپا گت می توان در بازار یافت. قد این شلوارها معمولا کوتاه (قد 90) است. برخی از مدل ها هم تا پایین زانو هستند (مدل زنانه).

تاریخچه ایی کوتاه از شلوار دمپا گت را بدانید

جالب است که بدانید، ایده اولیه شلوارهای گت دار که به دهه ۸۰ میلادی برمی‌گردد، برگرفته از کیسه و گونی بود. مدل های اولیه این نوع شلوارها دارای جیب های زیادی بود که اولین بار در کشور انگلیس به بازار مد معرفی شد.

اما بتدریج طراحی شلوار دمپا گت به شلوارهای گشاد با کمرهای پایین تغییر یافت.

عده ای خاستگاه مدل‌های جدید این شلوار را در میان سیاه پوستان آمریکایی می‌دانند.

گفته می‌شود که آنها بیشتر بعلت خسته شدن از تبعیض‌های نژادی، با پوشیدن این نوع شلوارها بدنبال بزرگتر نشان دادن قدرتشان در میان آمریکایی های سفیدپوست بودند.

اگر بدنبال استایل راحتی، کژوال و خیابانی غیررسمی می‌گردید. شلوار گت دار نمونه ای از انواع شلوارهایی است که معمولا برای داشتن این نوع استایل ها بکار می‌رود.

از طرفی در سال‌های اخیر طرح های جدیدی از شلوار گت دار زنانه به بازار معرفی شده است . که بسیاری از سلبریتی‌ها و دختران جوان اهل مد نیز از آنها در استایل‌های رسمی و مجلسی استفاده می‌کنند.

بنابراین با توسعه مدل های شلوار دمپا گت، دیگر نمی‌توان نام این شلوارها را تنها شلوارهای کمر پایین گذاشت.

طرح های شلوار دمپا گت کدامند

شلوار های دخترانه و زنانه در انواع طرح های اسپرت و رسمی و … موجود می باشند و با توجه به اینکه امروزه اغلب خانم ها تمایل دارند از شلوار اسپرت در پوشش خود استفاده نمایند از این رو مدل هایی متنوع از این طرح شلوارها در بازار وجود دارد.

اگر شما تمایل دارید استایلی خاص و جذاب داشته باشید می توانید علاوه بر استفاده از شلوار مام استایل و شلوار مام فیت در پوشش خود از شلوار دمپا گت نیز استفاده نمایید این طرح شلوار برای خانم ها و دختران جوان انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

شلوار دمپا گت در انواع رنگ های متنوع تیره و روشن وجود دارد که بهتر است با توجه به رنگ سایر لباس ها و اکسسوری های مورد استفاده در پوشش خود از بین آن ها شلواری خوشرنگ را انتخاب نمایید. اگر تمایل دارید رنگ شلوارها را به راحتی در پوشش خود ست نمایید می توانید شلوارتان را از بین رنگ های خنثی نظیر کرم و سفید و طوسی و … انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که شلوار دمپا گت را می توانید با پالتو و کاپشن و مانتوی جلوباز و جلو بسته و … در پوشش خود ست نمایید همچنین اگر تمایل دارید برای حضور در مهمانی ها و مجالس از این طرح شلوار استفاده کنید بهتر است آن را با شومیز یا بلوز اسپرت ست کنید که در این صورت جذابیت استایل تان تکمیل می شود

شلوار دمپاگت را با چه کفشی بپوشیم؟

این شلوارها استایل اسپرت دارند و می توانید آن ها را با اسنیکرزهای بزرگ بپوشید. دقت کنید که هرچه کفش های شما بیشتر در دید باشند استایل تان زیباتر خواهد بود. کفش های با حجم بزرگ برای دختر خانم های ایرانی بسیار پرطرفدار شده اند.

شلوار گت دار مردانه چگونه است؟

تعداد و تنوع بسیار زیادی در انواع شلوارگت دار مردانه دیده می‌شود. از آنجایی که امروزه در دنیای مد اهمیت بسیاری به راحتی پوشش لباس داده می‌شود، شلوار اسلش دخترانه و اسلش مردانه گت دار در اولویت بسیاری از برند ‌های تولید کننده لباس مردانه است.

آنها ازجنس پارچه‌های مختلف با طرح ها ، دوخت ها و رنگ های مختلف استفاده می‌کنند تا بتوانند شلواری بسیار راحت و در عین حال با کلاس طراحی کنند و بازار را تحت کنترل دست بگیرند .آقایان جوان درتابستان شلواراسلش مردانه خود را با یک تی شرت دوخت باز، سبک و راحت با یک کفش اسپرت ست می‌کنند. این استایل در روزهای سرد سال زمستان نیزطرفداردارد با این فرق که شلوار را از جنس پارچه ضخیم انتخاب می‌کنید و آن را با یک هودی ست می‌کنید.

شلوار دمپاگت پسرانه چگونه است؟

این شلوارها به خصوص درمورد استایل گنگ پسرانه مورد استفاده هستند. شلوار دمپاکش با اسنیکرزها و کفش های ساق دار ست می شوند. شلوار جین دمپاگت پسرانه معمولا گشاد است و با تیشرت ها و بلوزهای گشاد و لش پوشیده می شود.

حرف پایانی…

امیدواریم مطالعه این پست برای شما مفید واقع شده باشد و‌ توانسته باشیم به شما کمک کرده باشیم.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز