Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
12 مهر 1401

لباس بله برون عروسی چیست؟ + ویژگی لباس بله برون!

همه چیز درمورد لباس بله برون عروسی

یک سوالی که برای بسیاری از شما پیش می آید این است که بله برون چی بپوشیم و چه لباسی برای مراسم خواستگاری مناسب است؟ یکی از موضوعاتی که می‌توان گفت یک معضل و دغدغه‌ی همیشگی برای خانم‌ها و مخصوصا دخترهایی با سنین کمتر است انتخاب لباس مناسب برای مراسم‌ها و جشن‌های مختلف نظیر مراسم بله برون و خواستگاری است.

در واقع این مشکل برای خانم‌ها یک مسئله همیشگی است و مربوط به تمامی جمع‌هایی است که آن ها در آن حضور می‌یابند و فرقی نمی‌کند که رسمی باشد یا نه.

رنگ لباس بله برون

بهتر است رنگ لباس شما ازبین رنگ‌های شاد و روشن انتخاب شود، البته که نیاز نیست سرتا پایتان را روشن انتخاب کنید، اما انتخاب حداقل یک لباس روشن ازبین شومیز، شلوار، تاپ و یا حتی کفش و صندل خانگی‌تان به استایل شما زیبایی و وقار بیشتری می‌بخشد.

رنگ شاد لباس شما نشان از اعتماد به تفس دارد، پس سعی کنید پوشیدن لباس‌های مشکی، قهوه‌ای و دودی را به روزهای دیگر موکول کنید.

چگونه پیراهن مناسب جشن بله برون بپوشیم؟ مدل لباس شیک برای بله برون چیست؟

لباس بله برون همانند لباس خواستگاری بسته به شرایط فرهنگی خانواده شما و داماد و همچنین میزان آشنایی دو طرف از هم باید انتخاب شود. بهترین انتخابی که می‌توانید برای لباس بله برون داشته باشید .لباس و پیراهن بله برون را با توجه به اندامتان انتخاب كنيد .اگر توپر و کمی تپل هستید از دامن های پف دار و آستین های خیلی پفی استفاده نکنید که حجم بیشتری به اندام تان بدهد. در صورتی که بازوهای لاغری دارید از پیراهن با آستین های خیلی چسبان یا آستین حلقه ای استفاده نکنید. اگر ران و باسن بزرگی دارید توجه را در بالاتنه لباس بیشتر کنید. مثلا رنگ های شاد و جلب توجه کننده در بالا تنه یا گلدوزی یا سنگ دوزی در بالای لباس یا یقه های خاص. اگر لباس و پیراهن کوتاهی برای بله برون انتخاب میکنید ، جوراب شلواری یا ساپورت فراموش نشود.در فرهنگ ما لباس لختی پوشیدن آنهم برای جلسات اولی که خانواده و فامیل داماد شما را میبینند مناسب نیست. لباس خیلی بلند یا خیلی کوتاه و باز نپوشید، چون بعضی از افراد خانواده داماد شما را برای بار اول میبینند. و باید لباس شما در حد یک خانم باوقار و لیدی شیک باشد. . بهتر است که لباس بیش از حد کار شده و سنگین نباشد، چون مراسم محدود است و معمولا در منزل خانواده عروس هستند. و با وجود تعداد کم میهمانان و فضای کوچک لازم نیست لباس خیلی کار شده و خیلی مجلسی بپوشید. میتوانید لباسهای ساده ی خوشگلتان را با اکسسوری های شیک زیباتر کنید.

لباس خود را با چه نوع کفشی ست کنیم؟

بعد از اینکه لباس مناسب بله برون را انتخاب کردید، مسئله بعدی که با آن درگیر خواهید شد انتخاب کفش متناسب با لباس است. سعی کنید رنگ کفشتان با دیگر آیتم‌های استایلتان هارمونی داشته باشد. همچنین می‌توانید اگر رنگ لباس بله برون را خنثی انتخاب کرده‌اید از یک کفش با رنگ شاد استفاده کنید تا استایل خود را از یک نواختی خارج کنید. نکته مهمی که هنگام انتخاب کفش باید به آن توجه کنید این است که باید بسیار راحت باشد تا در راه رفتن دچار مشکل نشوید. مسلما هیچکس دلش نمی‌خواهد در مراسم بله برون خود زمین بخورد پس بهتر است از کفش‌هایی با پاشنه خیلی بلند و باریک پرهیز کنید چون علاوه بر مشکل در راه رفتن، دچار کمر درد و پا درد نیز خواهید شد. در نتیجه انتخاب کفش‌هایی با پاشنه‌های متوسط و پهن گزینه بسیار مناسبی برای پوشیدن با لباس بله برون شما است.

ترندهای مدل لباس بله برون 2022 کدام‌اند؟

امروزه دیگر مد لباس‌های پر زرق و برق از بین رفته است و لباس‌های ساده، مینیمال و شیک جای آن‌ها را گرفته‌اند. از انواع مدل لباس 2022 می‌توانیم به شومیز و شلوارهای شیک با رنگ‌های نود( کرم،قهوه‌ای و در کل رنگ‌هایی که به پوست بدن نزدیک هستند) اشاره کنیم. اگر از طرفداران پیراهن هستید و علاقه‌ای به پوشیدن شومیز و شلوار ندارید، می‌توانید یک پیراهن خوش‌ دوخت ساده با رنگ‌های ملایم را با یک کفش زیبا و راحت و انواع اکسسوری‌های مختلف تکمیل کنید. یکی دیگر از مواردی که ترند شده است استفاده از توربان‌ برای افرادی است که می‌خواهند حجاب داشته باشند. می‌توانید از یک توربان زیبا که رنگ‌ آن متناسب با رنگ لباس شماست انتخاب و از آن به جای شال یا روسری استفاده کنید. در ادامه برای شما چند عکس لباس بله برون زیبا آورده‌ایم تا بتوانید با استفاده از آن‌ها استایل مورد علاقه خود را بسازید.

اکسسوری و کفش رو فراموش نکنید

بهتره لباس عقد رو با دیگر پوشیدنی‌های خود ست کنید تا به زیبایی لباس شما بیفزاید. کفش مناسب، زیورآلات و… رو فراموش نکنید.

هر چه ساده‌تر، بهتر

از زرق و برق در حد افراط دوری کنید. لباسی ساده و در عین حال شیک انتخاب کنید که نمایانگر شخصیت و سادگی شما باشد. لازم نیست نگران باشید، شما در یک لباس ساده نیز زیبا و با وقار به نظر می‌رسید. این انتخاب خصوصا برای افرادی با روحیه و شخصیت آرام ایده‌آل است. یکی از مزایای انتخاب لباس‌های ساده و به دور از زرق و برق برای مراسم بله برون این است که بر تن افرادی با فرم اندام‌های مختلف زیبا به نظر می‌آیند.

توصیه‌ی ما یک لباس ساده و بلند است. برای اکسسوری‌های جانبی نیز توصیه می‌شود که از یک گردنبند ظریف و گوشواره‌های مروارید استفاده کنید. این انتخاب، استایلی شیک و در عین حال مناسب مراسم بله برون را به شما خواهد داد

اندازه بودجه‌تون

بودجه‌تون در تعیین چی بپوشم نقش داره. مبلغی رو که می‌خواید هزینه کنید، از قبل تعیین کنید. زیرا لباس‌های مجلسی در طیف وسیعی از قیمت‌ها وجود دارند. تعیین قیمت به خرید بهتر شما کمک می‌کنه.

لباس بله برون برای افراد با بالاتنه درشت

در صورتی که بالاتنه شما درشت است، باید از لباسی استفاده کنید که رنگ بالاتنه لباس تیره باشد. همچنین نباید از لباس‌های چین دار و پلیسه‌ای استفاده کنید. اگر لباس مد نظر شما دو تیکه است، شومیز خود را کمی بلند انتخاب کنید. اینکار بالاتنه شما را بلندتر و کشیده‌تر نشان می‌دهد.

لباس بله برون برای افراد با پایین تنه درشت

اگر پایین تنه‌ اندامتان درشت‌تر است، انتخاب دامن میدی آزاد یا پیراهنی که دامن این چنینی دارد، برای شما مناسب‌تر است. همچنین اگر از علاقمندان و طرفداران پوشیدن شلوار هستید، شلوار‌های یک‌سره آزاد برای شما بهترین انتخاب هستند.

لباس مناسب برای افراد کمر باریک

اگر کمر باریکی دارید بهترین لباس برای شما، لباس‌های کمربنددار است.

لباس بله برون مناسب برای افراد بسیار لاغر

اگر خیلی لاغر هستید و دلتان می‌خواهد با انتخاب یک لباس مناسب لاغری خود را پنهان کنید، بهتر است از لباس‌های پف دار و چین دار استفاده کنید.

کلام پایانی…

مراسم بله برون یک مراسم سنتی است که بعد از خواستگاری برگزار می‌شود. همه دخترها دوست دارند که در این شب خاص، لباسی زیبا بر تن داشته باشند. توصیه ما این است که لباس بله برون خود را متناسب با سلیقه،‌ فرم اندام و نحوه برگزاری مراسم انتخاب کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز