Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
7 مهر 1401

لباس تاپ چیست؟ + انواع لباس تاپ را بدانید!

همه چیز در رابطه با لباس تاپ

تاپ (به انگلیسی: top) واژه‌ای در زبان انگلیسی‌ است که برای نوعی لباس (معمولاً زنانه) که از کمر تا گردن را می‌پوشاند به کار می‌رود و در ایران بسیار محبوب زنان واقع شده است. این نوع لباس مدل های مختلفی دارد اما همگی آن ها با اصطلاح تاپ در بازار خرید و فروش می شود. در زبان انگلیسی، واژه تاپ برای انواع مختلفی از پوشش بالاتنه به کار می‌رود و حتی تی‌شرت را نوعی تاپ می دانند  اما در زبان فارسی این واژه عموما به لباس هایی اطلاق می شود که معمولاً آستین ندارند به کار می‌رود. این پوشش یکی از محبوب ترین البسه تابستانی محسوب می شود که بانوان می توانند در جاهای مختلفی از آن استفاده نمایند. همچنین این لباس گزینه فوق العاده مناسبی برای لباس راحتی در منزل است که در ست های رنگی و با شلوارک در بازار عرضه شده است.

معرفی انواع تاپ

تاپ ها انواع مختلفی دارند و با توجه به شکل طراحی آن ها اسامی مختلفی دارند. تاپ ممکن است با استفاده از بندی که روی شانه‌ها قرار می‌گیرد یا دور گردن واقع می‌شود روی تنه نگه داشته شود، یا آن که بدون بند باشد و به شکل ایستاده روی بدن اصطلاحا بایستد. به تاپ بدون بند در زبان انگلیسی تیوب تاپ tube top و به نوعی که بند آن در پشت گردن قرار می‌گیرد هالترتاپ halter top گفته می‌شود. همچنین به نوعی دیگر که که دارای بندهای روی شانه ‌است نیز tank top گفته می‌شود که از لباس های مورد علاقه دختران جوان است. هم‌چنین برخی از تاپ‌ها کوتاه هستند، به شکلی که شکم و کمر فرد را نمی‌پوشانند؛ به این نوع تاپ کراپ crop top می گویند که این مدل برای ورزش های پرتحرک، رقص و  نمایش تزیین پیرسینگ بسیار متداول است. همچنین از تاپ می توان در مکان های مختلفی استفاده نمود و از مزایای آن بهره مند شد. از انواع تاپ ها در مکان های مختلفی استفاده می نمایند. ست کردن این با شلوار ها و شورتک های لی، زیبایی چشم نوازی را برای اندام بانوان به همراه دارد. همچنین تنوع بسیار بالا این لباس سبب شده است تا با الهام از این مدل لباس، اقدام به طراحی مدل های مختلفی نمایند و لباس های زیبا و تابستانی را از میان این مدل ها به بازار عرضه نمایند و همچنین از این نوع لباس به عنوان لباس زیر نیز استفاده می شود و در بازار ایران می توان نمونه های نخی و پنبه ای را نیز پیدا نمود. اما مردان نیز از این غافله عقب نمانده اند و همواره سعی کرده اند با مدل های دیگر و مردانه از این لباس، بتوانند جایگاه مناسبی برای این پوشش به وجود آورند. از همین رو مردان، خصوصا ورزشکاران یکی از طرفداران این نوع لباس هستند که در سالن های ورزشی از آن استفاده می نماین. همچنین اهمیت این لباس به حدی رسیده است که بعضی از ورزش ها مانند بسکتبال، از این لباس برای لباس رسمی تیم ها استفاده نموده اند.

تاپ زنانه با پارچه‌هایی متنوع

تاپ ها دارای انواع بسیار متفاوتی هستند و هر کدام از آنها متناسب با افرادی مختلف با ظاهری متفاوت است. یکی از دلایل بررسی انواع تاپ ها این است که دفعات بعدی که به خرید می روید، نسبت به خریدی که می خواهید انجام دهید آگاهی کامل داشته باشید. دلیل دیگر این امر این است که شما هر نوع تاپی که می خواهید را می توانید از ما سفارش دهید تا آن را برایتان ارسال کنیم. تاپ‌های زنانه در الگو، ظاهری یکسان دارند. بالاپوشی که فارغ از نوع پارچه، طول لباس و شکل یقه، نداشتن آستین وجه مشترک همه آن‌هاست. با این همه اما، ویژگی‌هایی که از آن‌ها نام بردیم هم می توانند در نوع این بالاپوش جذاب زنانه موثر باشند. شما برای انتخاب یک لباس مناسب به چه نکاتی توجه می کنید؟پارچه همیشه اولین و مهمترین عاملی است که می تواند سرنوشت یک خرید را مشخص کند. پارچه با کیفیت در کنار دوختی شایسته می‌تواند لباسی مانند تاپ زنانه را هم به لباسی مناسب برای مناسبت‎ها و دورهمی‌ها تبدیل کند. پس بهتر است از کنار چنین موضوع مهمی به سادگی عبور نکنیم و “انواع مدل تاپ زنانه را از جنس پارچه” بررسی کنیم:

تاپ زنانه نخی، مناسب خانه و زیر مانتو

راحتی در خانه همیشه حرف اول را می زند پس، تاپ‌های نخی به دلیل سبکی و راحت بودنشان انتخابی شایسته برای در خانه ماندن هستند. برای فصل‌های گرم سال که بیرون از خانه می‌روید، می‌توانید از این تاپ‌ها برای زیر مانتو استفاده کنید تا هم راحتی شما را تضمین کند و هم حس خنکی را در گرمای تابستان تجربه کنید. پارچه های نخی به دلیل جذب عرق بدن در فصل‌های گرم سال همیشه می‌توانند انتخاب اول شما باشند و البته جلوگیری از ایجاد حساسیت بر اثر تعرق در گرما از ویژگی‌های تاپ با پارچه ی نخی است. برای فصل سرما هم تاپ های نخی همچنان می توانند در صدر لیست انتخاب های شما قرار بگیرند و زیر لباس گرم خود از آن ها استفاده کنید. این کار کمک بیبشتری به گرم نگه داشتن شما می کند.

انواع تاپ زنانه مجلسی شیک در سال 2020

شاید از خود بپرسید که چگونه برای استایل خود تاپ زنانه مناسب را انتخاب کنم؟ و یا مدل تاپ خانگی و مجلسی چه تفاوت هایی با هم دارند؟ تاپ زنانه مد روز چیست؟ اگر دغدغه خرید تاپ زنانه مجلسی شیک را دارید ما مدل‌های نیم تنه و یقه رومی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اما اگر شکم و پهلو دارید بهترین پیشنهاد ما برای شما تاپ تونیک است. حتما هنگام خرید، اصطلاحاتی از جمله تاپ زنانه ترک، حریر و یا نخی به گوش شما خورده باشد. مهم است که بدانید این اصطلاحات در قالب مدل تاپ زنانه نیستند و تنها می‌توان آنها را در دسته جنس و کیفیت کار قرار داد.

تاپ زنانه نخی ، بهترین انتخاب از انواع تاپ زنانه راحتی

تاپ های زنانه نخی معمولا برای کاربردهای خانگی بکار می‌روند. شاید بتوان یکی از پرکاربردترین انواع جنس تاپ زنانه را تاپ نخی زنانه دانست. این نوع تاپ ها مناسب برای دورهمی های خودمانی و دوستانه نیز است. طرح های تاپ نخی بیشتر به صورت گلدار، ساده و یا راه راه می‌باشد.

تاپ زنانه کشی، مخصوص خانم‌های خوش‌اندام

تاپ زنانه کشی به دلیل ساختار و جنس پارچه‌ای که دارد به بدن می‌چسبد و زوایای مختلف اندام شما را به خوبی نشان می‌دهد. برای حضور در دورهمی‌ها و مهمانی‌ها می‌توانید از این مدل تاپ استفاده کنید اما به یاد داشته باشید که برای خرید این مدل از تاپ‌ها سایزتان را در نظر بگیرید تا انتخاب و خریدی مناسب داشته باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز