Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
3 مهر 1401

لباس دکلته چیست؟ انواع لباس دکلته کدام است؟

همه چیز در رابطه با لباس دکلته

لباس دکلته به لباسهایی گفته میشود که در قسمت بالای سینه و کارور در ناحیه گردن و شانه ها کاملا باز می باشند. دکلته کلمه ای فرانسوی است که به همین ناحیه از اندام بانوان گفته میشود.

لباس دکلته

دکلته مدل خاصی از لباسه که طرفدار های زیادی داره. اما این مدل لباس انواع مختلفی داره که هر نوع آن برای یک نوع اندام مناسبه.

انواع دکلته:

لباسهای دکلته به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند که به اصطلاح به آنها ابرویی و خط صاف گفته می شه، و بهتره که در حین انتخاب به آنها توجه شود.

چه نوع دکلته ای برای اندام شما مناسبه؟

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که شانه های متناسب و بازوهایی زیبا و کشیده دارند ولی سینه هاتون کوچیک هستند،
بهتره از مدل ابرویی استفاده کنید، چون که مدل ابرویی باعث برجسته کردن سینه و خوش فرم تر نشان دادن اندام شما می شه. یکی از نکاتی که در انتخاب مدل لباس دکلته باید در نظر بگیرید اینه که بیش از اندازه پایین نباشه و برشها به زیبایی به روی اندام شما بنشینند. اگر شما بالاتنه درشت تری نسبت به پایین تنه دارید اصلاً توصیه نمی شه که لباس دکلته را انتخاب کنید ،ولی خوب این اصل همیشه هم درست نیست بازهم بستگی به تک تک اجزای اندام شما داره. مثلاً افرادی که شونه های خیلی پهن دارند، بهتره که دکلته را انتخاب نکنند ولی می تونن با استفاده از بند روی سر شونه ها باعث کوچک تر به نظر آمدن آنها شوند.

دکلته با مدل خط صاف

مخصوصاً دکلته با مدل خط صاف، به این علت که لباس دکلته به علت خطای دید باعث میشه قستی که برهنه است نادیده گرفته شه وشما کوتاهتر به نظر برسید و همچنین خط افقی این خطای دید را بیشتر کرده و باعث کوتاهتر به نظر رسیدن شما میشه،
ولی اگر علاقه به پوشیدن این مدل لباس دارید می تونید راه کارهایی برای رفع این کوتاهی پیدا کنید ، یکی از روشها اینه که لباسهایی با خطوط و نقش های عمودی را انتخاب کنید و یا اینکه از رنگ وطرح پارچه لباس مدلی برای گل سر درست کنید
که باعث به هم پیوستگی بیشتر از سر تا روی سینه باشه. تا این خطای دید رفع شه.این طوری میتونید حتی با قد کوتاه هم دکلته بپوشید.

منظور از دکلته چیست؟

دِکُلته به لباس زنانه‌ای گفته می‌شود که قسمت بالای سینه آن باز است. کلمه Décolleté در اصل فرانسوی و به معنی قسمت بالایی تنه زن (گردن، شانه و سینه) است.
لباس دکلته یک برش کم در یقه یک لباس مانند تاپ، لباس مجلسی یا لباس شب است، به طوری که قسمت هایی از گردن، بالاتنه و یا پشت در معرض دید قرار می گیرند. این اصطلاح به طور گسترده برای اشاره به این قسمت های بدن، به ویژه سینه یک زن استفاده می شود. دکلته با سینه های نیمه باز در فرهنگ غربی به عنوان نشانه ای از زنانگی و جذابیت جنسی در نظر گرفته می شود، اگرچه یک زن همچنین می تواند به دلیل لباس نامناسبی که بیش از حد آشکار است مورد سرزنش قرار گیرد. پر فروش ترین دکلته ها عبارت اند: دکلته مشکی زنانه، دکلته توری، پیراهن دکلته، دکلته بندی، تاپ دکلته، دکلته اسپرت و دکلته قرمز زنانه

لباس عروس(مجلسی) دکلته چیست؟

لباس های دکلته، یکی از شیک ترین مدل لباس های مجلسی است و در تن بانوانی که شانه های خوش فرمی دارند، بسیار زیبا به نظر می رسد. از آنجایی که لباس های دکلته، نسبتا باز هستند، استفاده از زیورآلاتی مثل گردن بند و گوشواره به لباس جذابیت بیشتری می بخشد. در لباس های دکلته، توجه افراد بیشتر به سمت بالاتنه شما جذب می شود؛ به همین علت برای پوشیدن این مدل لباس، دو انتخاب دارید. یک اینکه از لباس های دکلته ای که خودشان کاپ دار هستند استفاده کنید و دوم اینکه لباس های زیر مناسب بپوشید تا لباس در تنتان خوش فرم تر به نظر برسد. بعضی از لباس های دکلته در قسمت میانی، کمر باریک و قابل انعطافی دارند که در حفظ تعادل لباس به بانوان کمک می کند و باعث می شود با اطمینان بیشتری حرکت کنند. دکلته مجلسی دخترانه، دکلته مجلسی زنانه و دکلته مجلسی شیک از محبوب ترین دلکته ها برای مجلس های مختلف است.

لباس مجلسی دکلته آستین دار

طرفداران لباس های دکلته همیشه راهی برای پوشیدن این لباس های جذاب پیدا می کنند. بانوانی که پوشیده بودن لباس برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است و در عین حال لباس های دکلته را به سایر طرح ها و مدل ها ترجیح می دهند، می توانند از کتی آستین دار روی آن استفاده کنند تا هم در لباس احساس راحتی بیشتری داشته باشند و هم زیبا و شیک به نظر برسند. هم چنین می توانند با استفاده از تور ساده قسمت یقه و پشت لباس را کمی پوشیده تر نمایند تا در محافل و مجالس راحتتر از آن استفاده نمایند.

لباس مجلسی دکلته با یقه های متفاوت

لباس های مجلسی با یقه های قایقی یکی از پرطرفدار ترین لباس ها بین لباس های مجلسی ۲۰۱۹ بودند که معمولا به همراه آستین های بلند و دامن های دنباله دار دیده می شوند. یکی از پرطرفدار ترین رنگ های لباس های دکلته، رنگ قرمز آن است که به افرادی که پوست روشنی دارند بسیار می آید. اگر از رنگ های جیغ و شادی مثل قرمز و زرشکی، در پیراهن های شب تان استفاده می کنید، بهتر است آرایشتان ساده و طبیعی باشد و از سایه های پررنگ و خط چشم های خیلی تیره استفاده نکنید تا زیبای و سادگی تان از بین نرود. لباس های دکلته با یقه های دلبری نیز نوعی دیگر از لباس های مجلسی هستند که طرفداران منحصر به خودشان را دارند. بسیاری از عروس ها یقه دلبری را برای لباس عروس خود انتخاب می کنند

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز