Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
17 آبان 1401

لباس پافر زنانه چیست ؟ + ست کردن پافر زنانه !

همه چی درباره پافر زنانه!

لباس های مخصوص روزهای سرد زمستونی تنوع خیلی زیادی دارد و کاپشن پافر جز پرطرفدارترین لباسهای زمستانی در بین خانمها و آقایان است. این مدل از لباس زمستانی، به دلیل طراحی ویژه ای که دارد، نه تنها گرمای خیلی خوبی رو برای بدن ایجاد میکند بلکه باعث میشود یک استایل زمستانی فوق العاده زیبا و جذاب داشته باشید.

 

در ادامه با طوطی کالا همراه باشید، تا کاپشن پافر رو بهتر بشناسید و جدیدترین و شیک ترین مدلهای پافر زنانه و دخترانه را ببینید و ایده بگیرید.

 

 

کاپشن پافر چیست؟

پافر (puffer) به نوعی ماهی پف آلود گفته می شود که به دلیل شباهت به آن ماهی، این نوع کاپشن پف دار به اسم پافر شناخته شده است. کاپشن پافر معمولا از پارچه های ضد آب دوخته میشه و به دلیل عایق بندی و دوخت لایه به لایه ای که دارند حالت پف کرده برای آن ایجاد شده.

 

اغلب لایه بیرونی کاپشن پافر یا به اختصار پافر از جنس نایلون یا پلی استر می باشد و داخل آن با هوا و پر (معمولا پر اردک) و یا پشم شیشه پر می شود و این مدل ها چند سالی هست که مورد علاقه خانوم ها قرار گرفته است.

 

پافر نوعی از کاپشن زمستانی است که حجمی زیاد و وزنی سبک دارد و یکی از لباس هایی است که می توان برای پوشیدن لباس های چند لایه از آن استفاده کرد. دلیل دیگر محبوبیت این جلیقه های بلند راحت بودن آن هست که در هر محیطی می توانید از آن استفاده کنید

 

طرح های مختلف این مدل از کاپشن از جمله پافر کوتاه، پافر بلند، پافر بدون آستین یا وست (جلیقه) و غیره از جمله مدلهایی هستند که احتمالا شما هم نمونه های مختلفی و جذابی از این کاپشن رو در استایل زمستان خانمها دیده اید.

 

سایز پافر چگونه باید باشد؟

در گذشته، اکثر کاپشن های پافر پف دار ضخیم، بزرگ و دست و پا گیر بودند اما در سال های اخیر پافرها دارای طیف وسیعی از انواع برش ها و پارچه ها هستند و سبک شدن الیاف مصنوعی موجود در پافر سبب شده این پافرها سبک تر و کاربردی تر شوند.

 

اگر به استایل اورسایز علاقه مندید پافری انتخاب کنید که بزرگ تر از سایز شما باشد اما نه خیلی بزرگ تر، چرا که حفظ تعادل در استایل اورسایز هم اهمیت زیادی دارد. همچنین در استایل اورسایز بهتر است یک پافر بلند را انتخاب کنید.

 

اگر نمی خواهید استایل اورسایز انتخاب کنید پافری را انتخاب کنید که کاملا فیت بدن شما باشد اما توجه داشته باشید که پافرتان انقدر تنگ نباشد که نتوانید لایه های زیرین را به آن اضافه کنید. برای این که بفهمید آیا پافر اندازه تان است یا خیر هنگامی که کاپشن تان را پرو می کنید دستان تان را به اطراف تکان دهید، اگر احساس کردید که کاپشن یا جلیقه در قسمت شانه و زیر بغل کشیده می شود، بهتر است یک سایز بزرگ تر را انتخاب کنید.

 

اگر پافر سایز بزرگ تر را انتخاب کردید اما سایز آستین هایتان بلندتر بود نگران نباشید؛ می توانید پافرتان را به یک خیاط بدهید تا برایتان اصلاحش کند. اصلاح آستین های پافر بهتر از این است که پافرتان در قسمت سینه و زیر آستین تنگ باشد و نتوانید به راحتی حرکت کنید.

 

راهنمای ست کردن پافر برای پاییز:

در ابتدای مقاله امروز به این موضوع اشاره کردیم که ست کردن پافر در ظاهر کار سخت و دشواری است اما اگر با راهنمای خرید پافر برای پاییز همراه شوید به راحتی می توانید کاپشن های پافر خود را به راحتی با هر لباسی که دوست دارید ست کنید.

در ادامه به چند روش و نحوه ست کردن پافر اشاره ای کرده ایم.

نحوه ست کردن پافر قرمز با انواع لباس:

پافرهای پاییزی موجود در بازار رنگ های متنوع و جذاب زیادی دارند که هر کس با سلیقه ای که دارد رنگ مورد علاقه خود را انتخاب می کند. اما سوال اصلی اینجاست که مثلا برای ست کردن پافر سفید باید چه کار کرد؟

 

از آنجایی که رنگ سفید یکی از رنگ هایی است که به راحتی می توان آن را با سایر رنگ ها ست کرد پس به سراغ یک رنگ سخت تر رفته و درباره نحوه ست کردن آن صحبت می کنیم.
پافر شما قرمز رنگ است و نمی دانید که آن را با چه لباس هایی بهتر است ست کنید؟ برای خرید شال مناسب با پافر قرمز رنگ خود دچار مشکل شده اید؟ اصلا نگران نباشید راهنمای خرید پافر برای پاییز به شما می گوید که پافر قرمز خود را با چه لباس هایی بهتر است ست کنید.

 

بهترین انتخاب رنگ برای لباس هایی که آن را با پافر قرمز رنگ خود ست کنید رنگ های سفید و مشکی می باشند که یک ترکیب رنگ جذاب به خصوص در فصل های سرد سال می باشند.

 

نحوه ست کردن پافر مشکی با انواع لباس:

آن دسته از دوستانی که پافر مشکی تهیه کردید، نگران چه هستید؟ کار شما خیلی آسانتر است چرا که شما یک رنگ کلاسیک را انتخاب کرده اید که می توانید با هر رنگ لباسی که دوست دارید آن را ست کنید.

نحوه ست کردن پافر با بوت و نیم بوت:

لباس هایی که می توانید با پافرهای رنگی خود ست کنید را انتخاب کردید و حال مانده اید که چه بوت یا نیم بوتی را با آن ها ست کنید؟ ما به شما پیشنهاد می کنیم کفش های خود را در رنگ های سرد و خنثی انتخاب کنید. پوشیدن و انتخاب کفش های پاشنه دار و رسمی نمی تواند گزینه چندان مناسبی برای ست کردن با پافر پاییزی باشد.

البته کفش های اسپرت و اسنیکرز هم می توانند انتخاب خوبی برای ست شدن با پافر شما باشند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز