Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
21 شهریور 1401

لباس گن چیست؟ + لباس گن لاغری برای زنان

همه چیز در رابطه گن لاغری بدانید!

پیشینه استفاده از گن لاغری به قرن 16 میلادی برمی گردد.گن لاغری در واقع مانند یک لباس است که پوشیده می شود،چربی های اضافه را جمع می کند و اندام فرد را جمع و جور می کند.با توجه به اینکه امروزه چاقی هم بار روانی دارد و هم بر سلامت فرد اثرات نامطلوبی می گذارد. افراد به دنبال روش هایی هستند که سریع تر به لاغری دست یابند .حتی اگر این لاغری موقتی و کوتاه مدت باشد.جنس گن ها ترکیبی از نایلون و لیکرا می باشد.چون گن را زیر لباس خود می پوشید. دیگران متوجه نمی شوند و ظاهر اندام شما زیباتر جلوه می کند.

عواقب احتمالی استفاده از گن لاغری را بدانید

با پوشیدن گن لاغری ممکن است باعث جابجایی خطرناک برخی اندام بدن شود. دکتر گالینا می گوید با پوشیدن شکم بند لاغری، اندام های بالایی به سمت بالا و اندام های پایینی به سمت پایین حرکت می کنند. همچنین پوشیدن گن لاغری می تواند بر شکم فشار تحمیل کند. که منجر به یبوست خواهد شد.

اینکه با پوشیدن گن لاغری بر اندام های خود فشار وارد کنید، به این معنی است که تحمل خود را در برابر برخی غذاهای خاص کم می کنید. مانند غذاهای تولید کننده گاز و غذاهای چرب. برخی افراد نیز فکر می کنند.که مقادیر استانداردی از غذا برایشان بیش از اندازه است. تمام این موارد همچنین می تواند باعث ایجاد سوزش سر دل شود، چرا که با پوشیدن شکم بند ها لاغری معده به سمت بالا نزدیک دیافراگم حرکت کرده و اسید ترشح می کند.

پوشیدن شکم بند ها لاغری می تواند باعث ازدست رفتن آب بدن شود. اگر حین انجام تمرینات ورزشی از شکم بند های لاغری استفاده کنید، دمای بدن بالا رفته و تعریق بیشتری صورت می گیرد .و این عمل می تواند باعث دی هیدراته شدن یا از دست رفتن آب بدن شود.

برای کاهش خطرات احتمالی پیشنهاد می شود که همواره بدن خود را هیدراته نگه داشته و آبرسانی منظم داشته باشید.

پوشیدن شکم بند های لاغری بر ماهیچه های پشت اثر می گذارد. پوشیدن گن لاغری در درازمدت باعث می شود که حتی اگر تمرینات ورزشی منظمی هم داشته باشید، با اینحال ماهیچه های شکم نتوانند فعالیت کنند. و ماهیچه های شما را تضعیف می کند.

نکات مهم و کلیدی در مورد گن ها

گن لاغری باعث می شود کمرتان لاغرتر بنظر برسد. همه این سوال متداول رو از ما می پرسند ، بله شکم بند های لاغری تاثیر آنی فوق العاده ای دارند. یگ شکم بند لاغری دور کمرتان ببندید و مانند ساعت شنی کمر باریک شوید و کوچکتر، لاغرتر به نظر برسید. اما بستن شکم بند لاغری، آثار روانی غیر قابل انکاری هم در پی خواهد داشت. برخی پزشکان زیبایی می گویند بستن کن های لاغری باعث می شود شما به شکل ظاهری تان بیشتر توجه کنید. و در رعیات کردن رژیم غذایی بیشتر کوشا باشید. پوشیدن گن لاغری ضرری ندارد و شما می توانید چندبار در روز آنها را استفاده کنید. . ولی این را هم در نظر بگیرید که پوشیدن مداوم این گن ها هم هیچوقت توصیه نمی شود .

انواع گن کدامند؟

  • گن کمر
  • گن شکم
  • گن پشت و پهلوها
  • گن پا
  • گن بازو
  • گن غبغب و صورت

نکاتی برای انتخاب گن لاغری

اگر تصمیم دارید از گن لاغری استفاده کنید، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. حال برای انتخاب درست از بین انواع آن باید مواردی مثل اندازه، میزان فشرده سازی، سبک و جنس را در نظر بگیرید. بنابراین علاوه بر مشخص کردن میزان بودجه برای خرید گن، حتما موارد زیر را در نظر بگیرید.

انتخاب میزان فشار بر روی بدن

در بعضی از گن ها می توانید میزان فشار یا فشرده سازی را انتخاب کنید. این موضوع باعث می شود که گن بر روی بدن شما چسبیده تر و صاف باشد. این مورد به نحوه دوخت گن زنانه نیز مرتبط است. در ادامه مزایای سطوح فشرده سازی را مشاهده می کنید.

گن با فشار کم: اگر به دنبال استفاده روزانه و راحت هستید، گن با فشار کم می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

گن با فشار متوسط: اگر از لباس‌هایی برای مهمانی یا مدت زمان کم می خواهید استفاده کنید، گن با فشار متوسط ​​می تواند برای شما مناسب باشد. اما افرادی که برای اولین بار از آن استفاده می کنند، ممکن است برای آنها ناراحت‌کننده باشد. گن با فشار متوسط ​​مناسب برای یک شب یا برای یک رویداد خاص می باشد.

گن با فشار زیاد (سفت): اگر به دنبال فشار شدید هستید، گن با فشار زیاد مناسب است. دقت نمایید که استفاده طولانی از این مدل می تواند مضر باشد.

انتخاب اندازه مناسب

بسیار مهم است که اندازه مناسب را انتخاب کنید. هنگام انتخاب سایز، اندازه های لباس خود را در نظر بگیرید و بر اساس اندازه لباس هایی که می پوشید گن را انتخاب کنید. همچنین می توانید از چارت اندازه ای که توسط فروشگاه یا کمپانی تولید کننده ارائه می شود استفاده کنید. اگر برای انتخاب سایز مناسب گیج شده اید، می‌توانید برای تنفس راحت تر، سایز آزادتر و یا اگر می خواهید که فشار بیشتری وارد شود سایز کوچک تری انتخاب نمایید. با این حال، سعی کنید تناسب را رعایت نمایید و مواردی برای انتخاب بهتر در زیر آورده شده است.

نحوه انتخاب گن برای نوع اندام و بدن خود را بدانید

بدن ما در انواع و اقسام اشکال و اندازه های مختلف و شگفت انگیز آفریده شده است. اگر می خواهید بر اساس نوع اندام و بدن خود، گن لاغری بخرید، و اندام خود را به زیباترین شکل، صاف و زیبا به رخ بکشید، با تعیین نوع اندام و بدن خود می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را در این انتخاب یاری دهیم.

گن برای بدن صاف
شما کمری یکدست و صاف بین باسن و شانه ها دارید که عرض آنها یکسان است. با استفاده از گن ساعتی شکل با میزان فشار متوسط می توانید دور کمر را به شکل دلخواه در آورید.

گن برای بدن گلابی شکل

اگر باسن پر و شانه های باریک تری دارید و می خواهید ظاهری متعادل داشته باشید، از گن های پا دار، شورتی یا جوراب شلواری استفاده کنید، یا گزینه ای را انتخاب کنید که دارای سوتین فشاری است تا بالا و پایین را متعادل کند. از لباس‌هایی استفاده کنید که شکم و کمر شما را بدون تغییر باسنتان، صاف می‌کند.

گن برای بدن سیب شکل ( دارای شکم)
اگر باسن و شانه های باریکی دارید ولی دارای شکم می باشید، از گن نیم تنه یا تمام بدن استفاده کنید که به شما کمک می‌کند تا کمر و شکم شما کمتر دیده شود.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز