Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
2 آذر 1401

مانتو کتی چیست ؟

همه چی درباره مانتو کتی!

مانتو یکی از مهم‌ترین لباس‌های زنانه است. طرح و رنگ مانتو تاثیر زیادی روی جذابیت ظاهری خانم‌ها دارد. از این رو باید در انتخاب آن دقت و حساسیت زیادی داشته باشید. همانطور که می‌دانید یکی از این مانتوهای جذاب که چند سالی است وارد کمدهای ما شده، مانتو کتی است.

 

این مانتوها بسیار شیک و جذاب هستند. مانتوهای کتی همیشه اولین انتخاب برای قرارهای مهم و رسمی ما هستند. در این مقاله با چند مدل مانتو کتی آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.  

 

با مانتوهای کتی همیشه شیک باشید!

  مانتوهای کتی همانطور که از اسمشان پیدا است، مانتوهایی هستند که به سبک کت مردانه دوخته می‌شوند. این مانتوها در انواع جلو باز و دکمه دار وجود دارند.

 

مانتو کتی در دو مدل مجلسی و اسپرت وجود دارد. مدل غالب بیشتر مانتوهای کتی به صورت مجلسی است. برخی خانم‌ها این مانتوها را به عنوان لباس مجلسی در مجالس می‌پوشند. پوشیدن این مانتوها برای مجالس توسط خانم‌های محجبه، انتخاب هوشمندانه‌ای است. مانتوهای کتی اسپرت بیشتر برای دورهمی‌های دوستانه در کافه و خیابان گردی کاربرد دارند.

 

شیک پوشی به سبک مانتوهای کتی

  همانطور که گفتیم، مانتوهای کتی اغلب حالت رسمی و شیک دارند. این مانتوهای برای قرارهای کاری و قرارهای مهم دوستانه انتخاب‌های مناسبی هستند. مانتوهای کتی به سادگی با انواع لباس‌ها هماهنگ می‌شوند و استایل شیکی به شما می‌دهند. بیایید با استایل‌های مختلف با مانتوهای کتی آشنا شویم.  

 

1. کت و شلوار جذاب

  کت و شلوارها از مدل‌های بسیار جذاب و رسمی مانتوهای کتی هستند. کت و شلوارها با توجه به مدلشان می‌توانند رسمی یا کژوال باشند. معمولاً کت و شلوارهایی که فیت و اندامی باشند، رسمی هستند. در حالی که کت و شلوارهای اورسایز بیشتر حالت کژوال دارند.

 

شلوار کت و شلوارهای اورسایز ممکن است راسته یا بگی باشد. کت اورسایز با شلوار راسته از جمله جذاب‌ترین استایل‌ها است.

 

انواع مدل مانتو کتی

برای خرید مانتو کتی ابتدا بهتر است با مدل‌های آن آشنا شویم:

 

  • مدل مانتو کتی ساده : این نوع مانتوها مدل خاصی ندارند و تنها شما می توانید رنگ های متفاوت آن را خریداری کنید. مانتوهای ساده را می توانید در تمامی مکان ها به راحتی بپوشید و ست کردن آن با سایر آیتم های استایل نیز کار بسیارراحتی است.

 

  • مدل مانتو کتی مجلسی : مانتو کتی مجلسی معمولا در پارچه های خود برش های بسیارزیادی دارند، که حالت مجلسی تری به مانتو می دهند. علاوه برآن نیز خودتان می توانید با خرید مدل مانتو کتی ساده با پنل و یا پارچه های مجلسی آن ها را تزئین کنید.

 

  • مدل مانتو کتی اسپرت : مانتوهای کتی می توانند در استایل اسپرت نیز کاربرد دارد. برای مثال می توانید یک مانتو کتی ساده جلوباز را برای استایل خود انتخاب کنید. برای بخش زیری این مانتو نیز می توانید از یک سارافون با طیف رنگی متناسب با مانتو استفاده کنید.

 

 

مانتو کتی و شلوار مام استایل

برخی دیگر از بانوان علاقه مند به استفاده از تیپ های راحت و کژوال هستند. به این دسته از بانوان پیشنهاد می کنیم تا از مانتوهای کتی خود در کنار شلوارهای مام استایل استفاده کنند. این ترکیب به شما یک استایل خاص و جذاب می بخشد که در عین حال آزاد و راحت نیز هست. در کنار مانتو کتی و شلوار مام استایل می توانید از شومیز، تی شرت و یک جفت کفش کتانی نیز استفاده کنید.

 

مدل های مختلف مانتو کتی

  • مانتو کتی چهارخانه
  • مانتو کتی ملوانی
  • مانتو کتی رنگی
  • مانتو کتی بلیزر

 

 مانتو کتی چهار خونه

یکی از مدل های مانتو کتی که همیشه جذابیت خود را حفظ کرده است، مانتو کتی چهارخانه است. این مدل از مانتوها طرفداران بسیار زیادی دارد و می تواند استایلی خاص و متفاوت را در عین سادگی برای شما رقم بزند. شما می توانید این مدل از مانتوهای کتی را در هر چهار فصل سال بپوشید و از آن ها استفاده کنید.

 

مانتو کتی ملوانی

یکی دیگر از مانتوهای کتی، نوع ملوانی آن است که در رنگ سورمه ای تولید می شود. در کنار این رنگ، جزئیات طلایی، قرمز و یا سفید رنگی نیز وجود دارد. این مدل از مانتوهای کتی نیز طرفداران خاص خودش را داشته و می توان آن ها را با رنگ هایی مانند کرم، سفید و یا قهوه ای ست کرد.

 

مانتو کتی رنگی

از میان تمامی رنگ هایی که برای این مدل از مانتوها وجود دارد، رنگ های زرشکی، کرم و بژ می توانند جلوه بسیار زیادی به استایل شما بدهند. با این حال رنگ های دیگری نیز مانند نارنجی، سبز، آبی و سفید نیز جز رنگ هایی هستند که طرفداران خاص خودشان را دارند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز