Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
18 دی 1401

مردان لاغر چه شلواری بپوشند؟ + شلوار مناسب افراد لاغر

اگر آقایان مایل به شیک پوشی و خوش استایل بودن هستند، باید حتما اصول پوشیدن صحیح لباس ها را رعایت کنند. مردانی با اندام لاغر باید همیشه در انتخاب لباس هایشان دقت کنند، تا بتوانند با ظاهر و استایلی ایده آل به چشم بیایند.

 

برخی از آقایان به طور کل لاغر اندام هستند و هیچ چیزی بر چاقی و پر بودن اندام آن ها تاثیر گذار نمی باشد. بنابراین ما تصمیم گرفتیم تا در این مقاله توضیحاتی را در خصوص اصول لباس پوشیدن برای آن ها بیان کنیم.

 

دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش، فقط کافیه با عمده استایل آشنا بشی و عمده فروشیو بیاری مغازه . از پخش عمده پوشاک بچگانه بگیر تا پوشاک کلی

 

توجه داشته باشید که برای خوش پوش بودن و ظاهری آراسته نیازی به خریدن لباس های گران قیمت و مارک دار نیست. همین که شما اصول درست ست کردن لباس ها را رعایت کنید، می توانید کاملا خاص و برازنده بدرخشید. اگر لاغر اندام هستید و تمایل به شیک پوشی و اندامی چهار شانه دارید، در 13 اصول لباس پوشیدن مردان لاغر اندام مقاله ما را همیاری کنید.

 

اندازه لباس ها باید دقیق و مناسب باشد

یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین موارد بر یک استایل مناسب برای افراد لاغر، در نظر گرفتن اندازه لباس می باشد. اگر می خواهید با لباس لاغری خود را از دید پنهان کنید، باید لباسی را برای خود تهیه کنید، که کاملا اندازه شما باشد.

 

 

تصور این که لباس هایی با چند سایز بزرگتر و گشادتر لاغری را پنهان می کنند، کاملا اشتباه است. همچنین با پوشیدن لباس های خیلی تنگ و جذب، لاغر بودن شما بیشتر در معرض دید قرار می گیرد. بنابراین از پوشیدن چنین لباس هایی باید حتما بپرهیزید.

 

 

سعی کنید هنگام انتخاب و خریداری کردن لباس هایتان، به سرشانه ها و آستین های لباس بیشتر توجه کنید. چرا که سرشانه های آویزان و آستین های گشاد، باعث لاغرتر به نظر رسیدن شما می شود.

 

فضای خالی اندام شما در پوشیدن لباس ها اصلا اصولی نیست و با چنین روشی اندامی بدفرم و لاغرتر برای شما پدیدار می شود. بنابراین بهترین ایده و راه حل، انتخاب لباس هایی کاملا اندازه و فیت بدن شما می باشد. یعنی نه گشاد، نه جذب و چسبناک.

 

در پوشیدن کت و شلوارها دقت کنید

یکی از آیتم های ایده آل برای داشتن استایلی زیبا و درشت، انتخاب کت و شلواری مناسب و جذاب می باشد. کت و شلوار چهار خانه و طرح دار با رنگ های بژ و آبی اقیانوسی برای توپُرتر دیده شدن مردان لاغر، گزینه بهتر و مناسب تری است. همچنین کت های تک دکمه، دو طرف دکمه و سه دکمه برای چنین افرادی کاملا ایده آل می باشد.

 

شلوار مناسب برای پاهای لاغر

ما نکات خاصی را برای شما داریم که در صورت داشتن پاهای لاغر به شما کمک می کند که ظاهر خوبی داشته باشید:

 

  • از پوشیدن شلوار های تنگ خودداری کنید. شلوارهای تنگ یا شلوارهایی که از پارچه های کشسان تهیه شده اند، فرم پاهای شما را بیشتر نمایان می کند. تا حد امکان به سراغ شلوارهای جین بروید که در ناحیه کمر و ران آزاد هستند.

 

  • از شلوار جین راست یا بوت کات استفاده کنید. پوشیدن شلوارهای راسته و مام استایل برای پر نشان دادن پاهای شما مناسب است. آنها به پاهای شما فرم می بخشند. همچنین گشاد بودن بیش از حد باعث می شود پاهای لاغر شما در شلوار گم شود.

 

  • از شلوارهای جین جذب، شلوارهای چسبان و شلوارهای نازک اجتناب کنید زیرا اینها برای تأکید بر لاغری پاهای شما طراحی شده اند. شلوارهای دمپا و شلوارهای بگی در سایز مناسب برای افراد لاغر نیز ایده آل خواهد بود.

 

  • از پوشیدن شلوار جین با فاق بلند خودداری کنید، به خصوص اگر قد بلندی دارید. این باعث می شود شما لاغرتر به نظر برسید. شلوار با پهنای معمولی برای کمر را انتخاب کنید که بیشتر به شما می آید.

 

شلوار رسمی مناسب برای آقایان لاغر و قدبلند

سایز شلوار مردانه با دو عدد مشخص می‌شود: دور کمر و طول داخلی پاچه شلوار. این دو عدد هیچ معیاری از میزان تنگی و گشادی پاچه‌های شلوار و یا میزان گشادی فاق را بیان نمی‌کنند و باعث ایجاد مشکل برای آقایان لاغر و قدبلند می‌شوند. به همین دلیل این افراد در پیدا کردن شلواری که برایشان گشاد یا کوتاه نباشد دچار دردسر می‌شوند.

 

لاغر

 

برخی برندهای بین المللی برای آقایان قدبلند لباس‌های خاصی طراحی و تولید می‌کنند که این مشکلات را برطرف کرده است اما با مراجعه به خیاط هم می‌توان شلواری سفارش داد که از هر جهت اندازه شما باشد، پارچه شلوار را از انواع سفت و فرم دار انتخاب کنید تا روی تن شما به خوبی بایستد.

 

اگر قد شما زیادی بلند است می‌توانید به خیاط سفارش دهید که لبه شلوار را کمی گشاد‌تر بدوزد تا بتوانید لبه‌ها را تا کنید و از مزایای این خطوط افقی روی اندام بهره ببرید. در مورد شلوارهای غیررسمی هم بهتر است شلوارهایی را انتخاب کنید که جیب‌های افقی دارند و خطوط اندام را می‌شکنند.

 

بستن کمربند عریض روی شلوار با سگک مستطیلی هم به افزایش عرض بدن کمک می‌کند اما اگر خیلی لاغر هستید این کار توصیه نمی‌شود.

 

پیراهن مناسب برای آقایان لاغر و قدبلند

پیراهن رسمی و تی‌شرت شما نیز مانند شلوار باید کاملا اندازه بدن شما باشد و از پوشیدن هرگونه لباس اورسایز در بالاتنه خودداری کنید. پیراهن خود را به اندازه کافی بلند انتخاب کنید تا بتوانید آن را داخل شلوار قرار دهید و بعدا بیرون آمدن آن از داخل شلوار شما را دچار دردسر نکند.

 

اگر پیراهن شما گشاد باشد لبه‌های آن زیر شلوار به صورت پفی خواهد ایستاد که اصلا جالب نیست و اگر کوتاه باشد از زیر شلوار خارج خواهد شد. طرح پیراهن و تی‌شرت را طوری انتخاب کنید که در آن از خطوط افقی هم استفاده شده باشد تا عرض بدن شما را بیشتر نشان دهد.

 

از عمده استایل اجناس مغازتو تامین کن و دیگه نگران فروشت نباش، پخش پوشاک حمیدی تمام جنسارو با گارانتی فروش ارائه میکنه پس اگر نتونستی جنسارو توی فروشگاهت بفروشی میتونی مرجوع کنی

 

اگر به همراه پیراهن خود از کراوات هم استفاده می‌کنید در انتخاب نوع کراوات و روش بستن آن دقت به خرج دهید. کراوات خیلی کوتاه تناسبات اندام شما را برهم خواهد زد، کراوات را طوری ببندید که لبه آن تا لبه کمر شلوار شما برسد و پایین‌تر یا بالاتر نباشد

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز