Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
22 اردیبهشت 1402

مفهموم فری سایز چیست؟ + فرق فری سایز با اورسایز !

شاید برای شما هم این سؤال پیش آمده باشد که واقعاً فرق لباس اورسایز و فری سایز چیست؟ آیا این دو با هم تفاوتی دارند؟ همانطور که همه شما می دانید؛ اندازه لباس تأثیر زیادی در ظاهر و زیبایی آن دارد. به طور کلی لباس‌ها یا سایز بندی دارند و یا جزو دسته بندی فری سایز قرار می‌گیرد. در کنار این دو، ما چند سالی است که با ترند جدیدی به نام لباس‌های اورسایز مواجه شده‌ایم.

 

با عمده استایل عمده فروشی رو به مغازت بیار

 

از آنجایی که لباس‌های اورسایز اندازه مناسب و فیتی برای بدن ندارند، باعث شده بسیاری از افراد فرق لباس اورسایز و فری سایز را از یکدیگر تشخیص نداده و گاها این دو را با یکدیگر اشتباه بگیرند.

 

لباس فری سایز چیست؟

برای اینکه بتوانیم پاسخ دقیق‌تری به سؤال فرق لباس اورسایز و فری سایز چیست؟ بدهیم؛ باید در ابتدا به طور دقیق‌تر با هر کدام از این عنوان‌ها آشنا شویم. در ابتدا به سراغ لباس‌های فری سایز می‌رویم. این لباس‌ها معمولاً انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند و طوری طراحی شده‌اند که افراد زیادی در بازه سایزی بالا می‌توانند از آن استفاده کنند. به عبارت ساده‌تر؛ لباس‌های فری سایز نه بسیار تنگ هستند و نه بسیار گشاد.

 

معمولاً برای خرید لباس‌های فری سایز از پرو لباس استفاده نمی‌شود و اکثراً به صورت اینترنتی به فروش می‌رسند. اگر شما جزو افرادی هستید که سایز مناسب بدنتان بین دو سایز مختلف در حوزه مد قرار می‌گیرد، این لباس‌ها انتخاب ایده آلی برای شما هستند. معمولاً لباس‌های فری سایز، سایز دقیق اندام‌های شما را تا حد زیادی پنهان می‌کنند. بنابراین افرادی که به هر دلیلی قصد پوشاندن ساختار کلی اندام خود را دارند، به سراغ استفاده از لباس‌های فری سایز می‌روند.

 

فرق لباس اورسایز و فری سایز در چیست؟

حال که بیشتر با جزئیات هر کدام از این دو آشنا شدیم؛ راحت‌تر می‌توانیم به پرسش فرق لباس اورسایز و فری سایز چیست؟ پاسخ دهیم. لباس‌های فری سایز، لباس‌های نسبتاً آزاد هستند که یک محدوده سایزی مشخص را شامل می‌شوند. اما لباس‌های اورسایز به لباس‌هایی گفته می‌شود که دو الی چهار سایز از سایز اصلی یک فرد بزرگتر است.

 

از دیگر فرق بین لباس اورسایز و فری سایز می‌توان به گشادتر بودن لباس‌های اورسایز نسبت به دیگری اشاره کرد. به طور کلی اگر بخواهیم فرق این دو را توصیف کنیم؛ باید بگوییم که هر لباس اورسایزی فری سایز هم هست اما همه لباس فری سایزی، اورسایز نیست.

 

لباس و مانتو فری سایز

لباس و مانتوهای فری سایز از انواع لباس‌هایی هستند که بسیار آزاد، راحت و انعطاف پذیر بوده و در واقع به این دلیل که نه خلیی تنگ هستند و نه خیلی گشاد برای اکثر سایزها مورد استفاده قرار می‌گیرند. از مزیت های اصلی فری سایز می‌توان به این مزیت‌ها اشاره کرد:

 

  • خرید مطمئن لباس و مانتوهای فری سایز به صورت اینترنتی ( زمانی که شما به صورت حضوری نمی‌توانید لباس  مورد علاقه‌تان را خریداری کنید این نوع اندازه بدون پرو کردن لباس می‌تواند بسیار کمک کننده باشد)
  • اگر سایز شما بین دو سایز استاندارد است لباس و مانتوهای فری سایز می‌توانند گزینه بسیار خوبی باشند
  • اگر از افرادی هستید که تمایل دارید ضعف‌های اندامی خود را بپوشانید لباس‌های فری سایز به دلیل اینکه می‌توانند تا حد زیادی فرم اندام را بپوشانند، می‌توانند انتخاب بسیار مناسبی باشند.

 

لباس اوورسایز

سبک پوششی اوورسایز، همان‌گونه که از نامش پیداست، شامل لباس‌ها و اکسسوری‌های بزرگ‌تر از سایز معمول می‌شود. به عبارتی دیگر اوورسایز سایز جدا و خاصی نیست؛ بلکه سبکی از پوشش میان افراد است.

 

 

این سبک پوشش از سال ۱۹۲۰ وارد دنیای مد و فشن شده است، در واقع دهه بیست میلادی به عنوان دهه زیبایی‌شناسی پس از جنگ شناخته شد و تغییرات چشمگیری در دنیای مد ایجاد کرد.

 

پخش پوشاک  ( عمده استایل ) مرکز تخصصی پخش پوشاک از تولید به مصرف با پایین ترین قیمت ها

 

در سبک اوورسایز، افراد از لباس‌هایی بزرگ‌تر از سایز واقعی‌شان در استایل خود استفاده می‌کنند، به عنوان مثال اگر سایزی ۳۶ باشد، برای داشتن استایل اوورسایز باید از لباسی با معیار سایزهای بالاتر مانند ۴۰ یا بیشتر استفاده شود.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز