Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
25 آذر 1401

میسلار واتر پوست چیست ؟ + نحوه استفاده از میسلار واتر

آیا می‌دانید میسلار واتر چیست ؟ «میسلار واتر» نوعی پاک کننده‌ی صورت بوده که برای ده‌ها سال، یکی از رازهای زیبایی در اروپا محسوب می‌شده است. این محصول نیازی به شستشو نداشته، به پوست آسیب نمی‌زند و از یک فناوری منحصر به فرد و متفاوت نسبت به سایر پاک کننده‌های صورت برای کمک به ایجاد تمیزی و نرمی پوست استفاده می‌کند.

 

اگر می‌خواهید یک پاک کننده‌ی جدید به روتین پوستیتان اضافه کنید، لازم است با این محصول و نحوه‌ی استفاده از آن آشنا شوید. در این مطلب ابتدا توضیحاتی درباره‌ی میسلار واتر و عناصر سازنده‌ی آن ارائه داده و سپس نحوه‌ی استفاده از این محصول را توضیح می‌دهیم

 

میسلار واتر یا آرایش پاک کن چیست؟

میسلار واتر، در واقع، ترکیبی از روغن و آب است که به پاک کردن آرایش و آلودگی‌ها از سطح پوست صورت کمک می‌کند. قطرات ریز روغن که میسل نام دارد و در آب معلق است، آلودگی‌ها و چربی صورت را از سطح پوست خارج کرده و آن را تمیز و مرطوب می‌کند.

 

میسلار واتر، نوعی محصول پاک‌کننده است که آرایش را پاک کرده و پوست صورت را تمیز می‌کند. علاوه بر این، خاصیت رطوبت‌رسانی سریع نیز دارد. اما کاربرد اصلی این محصول، پاک کردن چربی، آرایش‌های غلیظ و سرسخت و همچنین، پاکسازی آلودگی‌های سطح پوست صورت است.

 

میسلار واتر، کوچک‌ترین ذرات باقیمانده از آرایش (حتی آرایش ضد آب چشم) را پاک می‌کند؛ این ویژگی، یکی از ویژگی‌های قابل توجه میسلار واتر محسوب می‌شود.

 

ترکیبات یا فرمولاسیون میسلار واتر چیست؟

میسلار واتر آب تصفیه شده به همراه مواد آبرسانی مانند گلیسیرین و غلظت کمی از سورفاکتانت های بسیار ملایم می باشد. مولکول های این سورفاکتانت های ملایم به طور طبیعی با هم ترکیب می شوند و کُره های میکروسکوپی موسوم به میسل را تشکیل می دهند که خاک و روغن را جذب می کند.

 

ترکیبات یا فرمولاسیون میسلار واتر چیست؟

 

هنگامی که یک پنبه یا پد آغشته به میسلار واتر را در امتداد صورت خود می کشید، میسل ها آرایش، سبوم و هرگونه آلودگی دیگری را از روی پوست جذب می کنند.

 

فرمول میسلار واترها آنقدر سبک و ملایم هستند که دیگر نیازی به شستشو نیست اما متخصصین پوست پیشنهاد اکید می کنند که پس از استفاده از میسلار واتر حتما بار دیگر پوست خود را با شوینده مخصوص شستشو دهید تا باقی مانده مواد آرایشی پوست شما به طور کامل تمیز شود.

 

به وسیله میسلار واترها، حتی سخت ترین آرایش های ضد آب نیز به راحتی و بدون تحریک پوست تمیز می شود. دبرا جلیمانن متخصص پوست، در مورد میسلار واترها می گوید: این مواد فاقد الکل هستند و فقط از مولکول های میسل (جذب کننده گرد و غبار و آلودگی) تشکیل شده اند که برای جذب آرایش و پاک کردن آن از روی پوست بسیار مناسب هستند.

 

در آب میسلار از میسل ها، مولکول های کوچک پاک کننده چربی که در آب معلق هستند، ساخته می شود.

 

  • میسل ها آبگریز هستند و با همین ویژگی است که آلودگی ها، مواد زائد و آرایش را از صورت شما پاک می کنند. این ترکیبات مانند آب شفاف هستند ولی وقتی از آن استفاده می کنید متوجه تفاوت و پیچیدگی فرمولاسیون آن می شوید.

 

  • میسل های موجود در آب میسلار عملکرد مختلفی دارند و از پاک کردن آرایش گرفته تا پاکسازی صورت و آبرسانی به پوست را انجام می دهند.

 

  • میسل ها مانند آهن ربا، خاک، چربی و مواد آرایشی را بدون مالش شدید از سطح پوست جدا می کنند و از بین می برند و بدون خشک کردن بیش از حد پوست، آن را تمیز، هیدراته و شاداب می کنند.

 

  • عملکرد میسل ها به اندازه ای گسترده است که حتی می توانند به از بین بردن مواد آرایشی ماندگار مانند ریمل های ضد آب هم کمک کنند.

 

  • چه چیزی آب میسلار را از سایر پاک کننده ها و تونرها متفاوت می کند؟

 

  • آب میسلار به عنوان یک نوع جدید پاک کننده صورت طراحی شده است که با سایر تونرها و پاک کننده های صورت متفاوت است.

 

  • برخلاف شوینده های فومی یا لوسیون ها و تونرهای پاک کننده، میسلار واتر ظاهری شبیه آب دارد و پس از استفاده از آن نیازی به آبکشی صورت نیست.

 

  • میسلار واتر به عنوان یک پاک کننده ملایم برای صورت ساخته شده است و در حالی که سایر پاک کننده ها ممکن است رطوبت پوست شما را از بین ببرند، آب میسلار می تواند پوست شما را هیدراته کند و به آن نرمی و لطافت ببخشد.

 

  • چنانچه به دلایل کاری و غیره زیاد به سفر می روید، استفاده از میسلار واتر نسبت به استفاده از چندین پاک کننده برای مقاصد متفاوت، می تواند در چمدان شما جای کمتری را اشغال کند و در نتیجه سبک تر سفر کنید.

 

میسلار واتر برای انواع پوست

میسلار واترها برای انواع مختلف پوست با فرمولاسیون های متفاوت ظاهر شده اند و انواعی از میسلار واتر را می توان یافت که مخصوص پوست های متفاوت است. Francesca Fusco ، متخصص پوست دارای مجوز هیئت مدیره، در رابطه با میسلار واترها می گوید:

 

این مواد مخصوصاً برای پوست های مستعد آکنه بسیار مناسب هستند، به هیچ وجه پوست را خشک نمی کنند و باقی مانده آرایش را از روی پوست پاک می کنند. ایشان می گویند که برای بیماران خود استفاده از میسلار واتر را برای تمیز نمودن پوست و تجدید ضد آفتاب در تابستان پیشنهاد می دهند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز