Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
4 آبان 1401

نحوه نگهداری از کلاه خزدار چگونه است؟ + کلاه خزدار چیست؟

همه چیز در رابطه با نگهداری از کلاه خزدار!

نگهداری از کلاه پوستی خزدار بسیار ساده و راحت است و تنها با رعایت چند نکته ساده شما میتوانید از کلاه خود تا چندین سال استفاده کنید و از زیبایی که به شما میبخشه لذت ببرین.

در ادامه ضمن معرفی این کلاه، به نحوه نگهداری از آن میپردازیم :

کلاه های پوستی خزدار جزء اکسسوری های لوکس به شمار می روند و در عین زیبایی و گرما، لطافت دلنشینی به شما هدیه می کند. این کلاه ها در عین زیبایی، برای ماندگاری بالا نیاز به نگهداری خاصی دارند.

کلاه پوستی خزدار از پوست طبیعی حیواناتی چون گرگ، روباه ، سمور و … تولید شده اند و به صورت کلاه پوستی تک، ست کلاه و شال پوستی و کلاه دم دار پوستی، در دو نوع مردانه و زنانه در بازار ارائه می شوند.

این مدل از کلاه ها در کنار گوش ها، قسمتی به نام گوشگیر دارند تا هر زمان نیاز بود آن ها را باز کنید تا روی گوش ها به صورت کامل پوشانده شود و در مقابل سرما محافظت بیشتری از گوش ها به عمل آورد.

کلاه های پوستی خزدار از جنس الیاف طبیعی بوده و داخل کلاه استرکشی ساتن دارد تا سازگاری بیشتری با پوست و موی سر داشته باشد.

شرایط نگهداری از کلاه پوستی خزدار

۱.حتما در جای خشک،خنک و تاریک نگهداری شود.

۲.سعی کنید از سشوار برای خشک کردن آن استفاده نکنید.

۳.عطر و ادکلن به صورت مستقیم روی کلاه پوستی اسپری نکنید.

۴.به حالت آویز نگهداری کنید تا هوا در بین الیاف آن در جریان باشد.

۵.در فصولی که استفاده نمی کنید یک تکه نفتالین داخل آن قرار دهید.

با رعایت این نکات ساده، شما میتوانید از کلاه خود به خوبی مراقبت کنید و تا مدت ها از آن لذت ببرید.

به برچسب روی لباس توجه کنید

لباس خز مورد نظر را کاملا بررسی کنید، لیبل روی لباس را به دقت بخوانید، اگر از تولیدکننده و فروشگاه معتبری خرید می‌کنید حتما واقعیت مربوط به خز روی لیبل لباس نوشته شده است. البته اگر لباس مورد نظر کاملا از جنس خز نباشد و تنها در قسمت‌هایی از آن خز به کار رفته باشد (مثل پالتو یقه خز) معمولا اطلاعات خاصی درباره خز به کار رفته در لیبل درج نمی‌شود. البته این لیبل‌ها نیز همیشه قابل اعتماد نیستند و ممکن است در یک فروشگاه معتبر نیز خز مصنوعی به جای خز طبیعی به فروش برسد.

خز را لمس کنید

همه لباس‌های خز برند و لیبل ندارند مثلا ممکن است یک پالتوی پوست قدیمی از مادربزرگ خود ارث برده باشید برای این که مطمئن شوید که خز آن طبیعی است باید از ویژگی‌های ظاهری آن به نتیجه برسید. خز را لمس کنید، خز طبیعی بسیار نرم است و مانند موی طبیعی از میان انگشتان سر می‌خورد مثل وقتی که موهای یک گربه را نوازش می‌کنید. اما خز مصنوعی کمی حالت زبری دارد و چون از جنس پلاستیک است در رطوبت حالت چسبندگی پیدا می‌کند مثل لمس یک خرس عروسکی. البته برخی برندها خزهای مصنوعی بسیار باکیفیتی تهیه می‌کنند که کاملا شبیه خز طبیعی است و ممکن است شما را به اشتباه بیندازد.

به برند لباس توجه کنید

برخی برندها متخصص تولید و تهیه لباس‌های خز و پوست هستند و اگر برند لباسی که انتخاب کرده‌اید جزو این دسته باشد به احتمال زیاد جنس آن از خز طبیعی است. در این مورد نیز به طور قطع نمی‌توان نظر داد چون احتمال تقلبی بودن برند در کشور ما همیشه وجود دارد. برخی بندها نیز خط تولید جداگانه‌ای برای خز طبیعی و مصنوعی دارند و بدون بررسی دقیق نمی‌توان از طبیعی بودن خز و پوست اطمینان حاصل کرد

پشت خز را نگاه کنید

اگر این امکان وجود دارد که پشت خز را ببینید و یا از میان موهای خز پایه آن را مشاهده کنید می‌توانید اصل بودن خز و پوست را تشخیص دهید. اگر پایه خز بافت داشته باشد و مانند پارچه دارای تار و پود باشد شک نداشته باشید که این خز مصنوعی است اما اگر این قسمت حالتی پوستی داشت و دارای بافتی نامنظم بود به احتمال زیاد خز اصل است.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز