Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
3 تیر 1402

نگه داری از جوراب چگونه است؟ + نحوه نگه داری جوراب !

نکات مهم درباره بهداشت و نگهداری جوراب‌ها

 

  • 1. وقتی به خونه برگشتید، حتماً جوراب‌هاتون رو در آورده و اونا رو به خوبی بشورید.

 

پخش پوشاک حمیدی ( عمده استایل ) مرکز تخصصی پخش پوشاک از تولید به مصرف با پایین ترین قیمت ها

 

همچنین حتی‌الامکان دمپایی به پا کنید.

  • 2. اگه برای ساعت‌های طولانی قراره برون باشید و پاهاتون داخل کفش باشه، یه جفت جوراب اضافی همراه خودتون داشته باشید. و در اواسط روز جوراب‌هاتون رو عوض کنید.

 

  • 3. چرا که همون‌طور که گفته شد، پوشیدن مداوم یه جفت جوراب، محیطی مساعد برای رشد باکتری‌ها و قارچ‌های پوستی به وجود میاره.

 

  • 4. بعد از شستن پاها و قبل از پوشیدن جوراب، حتماً تمام سطح پا به ویژه لای انگشت‌ها رو به خوبی خشک کنید. تا رطوبت باقی مونده رو سطح پا به رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها کمک نکنه.

 

  • 5. برای از بین بردن کامل آلودگی‌های قارچی، باکتریایی و میکروبی حتماً جوراب‌هاتون رو با مواد شوینده بشورین و به شستن با آب خالی اکتفا نکنید.

 

  • 6.  موقع ورزش کردن از جوراب‌های مجزا استفاده کنید و بعد از اتمام ورزش، حتماً اونا رو عوض کنید.

همچنین برای ورزش و فعالیت بدنی حتی‌الامکان از جوراب‌های ورزشی استفاده کنید؛

چرا که الیاف این نوع جوراب‌ها نخی بوده و منافذ مناسبی برای گردش هوا داره و باعث تعریق کمتر پا میشه.

روش صحیح شسشتو جوراب

  • چه در حال شستن جوراب با دست و چه شستن با ماشین هستید ، از آب خنک روی جوراب های خود استفاده کنید.اگر جوراب ها را با آب گرم بشویید ، ممکن است آنها کمرنگ شوند.استفاده از آب بسیار داغ می تواند به تجزیه سریعتر الیاف طبیعی کمک کند.گرمای بیش از حد به ساختار جوراب آسیب می رساند.
  • جوراب ها بیشتر از هر لباس دیگری شسته می شوند.اما اگر آنها را زیاد در ماشین لباسشویی بیندازید ، این می تواند طول عمر آنها را محدود کند.
  • زمان شستن ، جوراب های رنگ روشن را از جوراب های رنگ تیره جدا کنید.
  • برای شستن جوراب ها می توانید از نرم کننده استفاده کنید.
  • توجه داشته باشید که شستشوی بیش از حد ، استفاده از مواد شوینده خشن و استفاده از دستگاه های خشک کن ، باعث آسیب و کوتاه شدن عمر جوراب های شما می شود.
  • لطفا از ماده سفید کننده استفاده نکنید ، زیرا انجام این کار باعث زردی پارچه می شود و جوراب شما را کاملا خراب می کند.بهترین روش برای روشن شدن رنگ ، استفاده از جوش شیرین است

جوراب های خود را به درستی خشک کنید

بهترین راه برای خشک کردن جوراب ها ، قرار دادن آنها در هوای آزاد و به دور از نور مستقیم خورشید است.جوراب ها را صاف بگذارید تا خشک شوند.آویختن آنها خاصیت ارتجاعی آنها را از بین می برد و مهمتر از همه جوراب های خود را اتو نکنید.پارچه ای که در جوراب استفاده می شود نیز بسیار اشتعال پذیر است و همین امر آن را بسیار خطرناک می کند.

آنها را به درستی ذخیره کنید

قبل از اینکه آنها را کنار بگذارید ، مطمئن شوید که خشک هستند.جوراب های مرطوب خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و حالت سستی پیدا می کنند.جفت های جوراب خود را کنار هم نگه دارید.زمان ذخیره سازی ، جوراب های خود را عمود بر هم قرار دهید و از پیچاندن و چماله کردن آنها اجتناب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با فرشگاه قاسیمان ، عمده فروش جوراب مردانه ، زنانه و بچگانه ، ارتباط برقرار کنید

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز