Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
24 فروردین 1402

پارچه بهاری چه ویژگی دارد؟ + پارچه های بهاری !

هر فصلی آب و هوای خاصی داشته و طبیعتا نمی توان از همان لباس هایی که در زمستان استفاده می کردیم در بهار یا تابستان هم استفاده کنیم. فصل بهار هوایی خاص دارد که برخی افراد به آن دو هوایی می گویند زیرا هوا در بهار صبح ها سرد و ظهر ها خیلی گرم می شود.

 

دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش، فقط کافیه با عمده استایل آشنا بشی و عمده فروشیو بیاری مغازت

 

انگار صبح ها پاییز و ظهر ها تابستان است. بنابراین در این هوا باید از پارچه ای استفاده کرد که در هر دو هوا از بدن انسان محافظت کند. پارچه بهاره دقیقا به همین صورت است نه خیلی گرم و نه خیلی خنک است و تعادل را برقرار می کند

 

پارچه کتان مخصوص فصل بهار

یکی از پارچه بهاره های پرطرفدار، پارچه کتان می باشد. این پارچه عرق و رطوبت را به خوبی جذب می کند، نه خیلی خنک و نه خیلی گرم اند، به همین دلیل بسیار مناسب فصل بهار می باشند. پارچه کتان طول عمر بالایی دارد و در مقابل شستشوی و استفاده زیاد به زودی خراب نمی شود.لکه ها نیز به آسانی از روی آن پاک می شود.

 

پارچه بهاره مانتویی

از قدیم الایام تا به امروز یکی از آداب و رسوم های فرارسیدن فصل بهار، خرید لباس های جدید بوده و هست. خیلی از افراد همیشه ذوق خرید لباس های جدید و بهاره را دارند. پارچه بهاره به همین دلیل از اهیمت زیادی برخوردار است. خانم هایی که به ظاهر خود اهمیت زیادی می دهند همیشه به دنبال خرید مانتوی عید هستند.

 

اکنون پارچه های مانتویی متنوعی وجود دارد اما ما به دنبال پارچه مانتویی بهاره هستیم، پارچه ای که برای مانتوهایی مجلسی در فصل بهار مناسب باشد.

 

پارچه مارزاتی بهاره

یکی از پارچه های مانتویی مناسب فصل بهار کرپ می باشد که پرطرفدارترین نوع کرپ، مازراتی است. این پارچه نسبتا ضخیم است و به درد روزهای خنک بهار می خورد. از آن جا که خیلی دیر چروک می شوند، آبرفت ندارند و تن خور فوق العاده ای دارند، انتخاب خوبی برای دوخت مانتو می باشند.

 

این پارچه در ضخامت های مختلفی موجود است پس اگر به دنبال پارچه بهاره خنک تری هستید، می توانید نوع پارچه مازراتی خنک و نازک تری را انتخاب کنید

 

پارچه بهاره کرپ

پارچه های کرپ یکی دیگر از پارچه های مخصوص فصل بهار می باشند. اگر برای خرید پارچه بهاره قصد تهیه پارچه کرپ را دارید، باید بدانید که این پارچه از الیاف طبیعی ساخته شده و خود انواع مختلفی دارد مانند کرپ ابریشم که برای لباس های مجلسی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. انواع دیگر آن مانند کرپ ژاکارد، کرپ حریر و غیره هستند.

 

پنبه

پنبه مورد پسندترین پارچه بهاری و تابستانی است و چرا؟
زیرا دارای خاصیت تنفس پذیری، سبک وزن و نرم است. این پارچه به دلیل خاصیت تنفس پذیری موجب عرق کردن بدن و در نتیجه کنترل گرما در بدن شما می شود. پارچه  پنبه ای به دلیل رنگ و تنوع زیادی که دارد به عنوان پرمصرف ترین پارچه  متقاضی زیادی دارد و به وفور در دسترس است.

 

این پارچه به سرعت خشک می شود بنابراین وقتی آماده بیرون رفتن از خانه هستید هیچ پارچه ای بهتر از پنبه برای شما مناسب نیست و مطمئناً برای شما بهترین انتخاب است. البته این پارچه نقاط ضعفی نیز دارد و برای کسانی که بسیار زیاد عرق می کنند مناسب نمی باشد زیرا با پوشیدن رنگ های روشن این جنس از پارچه خیلی سریع لکه های عرق روی یقه و زیربغلتان مشخص میشود

 

.

 

پارچه لی، همیشه  و همه فصل جذاب!

حالا نوبت به پارچه جین جذاب رسیده است تا با استفاده از آن یک مانتو بهاره زیبا و منحصر به خودتان بدوزید. این پارچه برای هر فصلی مناسب است و تفاوتی نمی‌کند که در تابستان، زمستان و یا بهار و پاییز از آن استفاده کنید.

 

از نکات مثبتی که در این پارچه وجود دارد، حالت سنگ‌شور آن است که طرحی زیبا به این پارچه ساده می‌دهد. علاوه بر آن در حال حاضر پارچه لی با طرح‌های مختلف و در چند رنگ در بازار موجود است تا بتوانید یک مانتو یا لباسی جذاب از آن تهیه کنید.

 

البته پیشنهاد می‌کنم که برای دوخت مانتو بهاره به دنبال پارچه لی با رنگ‌بندی‌های ملایم و شاد بروید تا همخوانی بیشتری با فصل بهار داشته باشد و احساس خنکای بهار را بیشتر به شما انتقال دهد.

 

پخش پوشاک حمیدی ( عمده استایل ) مرکز تخصصی پخش پوشاک از تولید به مصرف با پایین ترین قیمت ها

 

نکات پایانی پارچه های مناسب فصل بهار

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید پارچه بهاری باید به آن دقت کنید سبکی و خنک نگهداشتن آن است. در کنار این موارد انتخاب نوع پارچه تاثیر مستقیمی بر روی استایل شما دارد. همانطور که گفته شد از پارچه های نخی برای استایل روزانه و از پارچه هایی نظیر ابریشم و یا کرپ برای دوخت لباس های رسمی نظیر شومیز، مانتو و… استفاده کنید. همچنین شما می توانید از پارچه های طرح گلدار برای حال و هوای عید و بهار استفاده کنید

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز