Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
13 دی 1401

پافر مردانه چیست؟ + ویژگی پافر مردانه!

امروزه خوش پوشی و خوش استایل بودن علاوه بر خانم ها، برای آقایان نیز اهمیت زیادی دارد. در زمستان حفظ یک استایل جذاب و شیک برای آقایان کار سختی به نظر می رسد اما با ورود پافر های مردانه این مشکل تا حدی بسیار زیادی حل شده است.

 

 

امروزه آقایان بیشتر از پافر ها استقبال می کنند و به دنبال جا دادن آن ها در استایل های روزمره و رسمی خود هستند. در این مقاله بیشتر درباره این که پافر مردانه چیست و چطور می توان آن را در استایل خود جا داد تا شیک پوش تر به نظر برسید، صحبت خواهیم کرد.

 

دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش، فقط کافیه با عمده استایل آشنا بشی و عمده فروشیو بیاری مغازه . از پخش عمده پوشاک بچگانه بگیر تا پوشاک کلی

 

تفاوت وست و پافر

puffer و vest شباهت‌های زیادی دارند و حتی برخی اوقات باهم اشتباه هم گرفته می‌شوند. وست به جلیقه کوتاه بدون آستین می‌گویند که معمولاً در قسمت پایین و جلو، جیب دارد. وست‌ها را می‌توان از روی پیراهن و زیر کت پوشید. این لباس جلوباز است و باز زیب یا دکمه بسته می‌شود.

 

 

(دقت کنید که وست‌های زنانه بلند زنانه را با سارافون‌ها اشتباه نگیرید، زیرا سارافون به مانتوهای بلند بدون آستین جلوبسته گفته می‌شود). تفاوت این دو در این است که پافرها گاهی آستین دارند و بلندی آن‌ها تا روی زانو هم می‌آید.

 

پافر مردانه

 

پافر مناسب چه فصلی است ؟

رویه ی بیرونی پافر از جنس پلی استر و یا نایلون است . داخل پافر معمولا با پر اردک ، هوا و یا پشم و شیشه پر شده است . پافر بیشتر یک بادگیر است اما به دلیل اینکه داخلش از پر است بسیار گرم کننده است .

 

 

از پافر بیشتر در مناطق بادخیز و کوهستانی استفاده می شود . بیشتر پافرها قابلیت ضد آب دارند .

 

 

شما از پافر می توانید در مهمانی ها ، سر کار و همینطور دانشگاه استفاده کنید . استایل دانشجویی با پافر بسیار شیک و جذاب است چرا که با ست کردن انواع لباس ها با پافر می توانید هم به صورت کلاسیک و هم اسپرت استایل خود را طراحی کنید.

 

یکی از بهترین مزیت های پافر این است که علاوه بر خاصیت گرمابخشی زیادش ، سبک هم هست . بسیاری از کاپشن های زمستانی به خاطر اینکه خاصیت گرم کنندگی داشته باشند بسیار سنگین هستند اما در مورد پافر اینگونه نیست.

 

پافر با چی ست میشه ؟

در ابتدا در مورد شلوار مناسب با پافر باید بگوییم که بهتر است برای پافر ، شلوار تنگ و تیره انتخال کنید . به دلیل اینکه پافر خودش به تنهایی حالا پوف دارد و به گونه ای است که اگر شما شلوار گشاد و یا رنگ روشن با پافر ست کنید ظاهری نامرتب و آشفته خواهید داشت

 

 

. پس بنابراین بهتر است شلوار جین کشی تنگ و یا استرچ با پافر ست کنید .

 

 

البته برای یک مهمانی آخر هفته پوشیدن یک پافر با شلوار جین دمپاگشاد شما را شبیه به مدل ها می کند اگر که کفش براق و یک کیف کمربندی همراه آن ست کنید . در آن صورت ظاهری بسیار خاص خواهید داشت .

 

ست کردن هودی شلوار با پافر

یکی از جدیدترین استایل هایی که امروزه مورد توجه قرار گرفته است، ست کردن پافربا هودی و شلوار است. شما می توانید پافر خود را بر روی ست هودی و شلوار به تن کنید و استای اسپورت و جدیدی را برای خود به وجود آورید.

 

البته دقت نمایید که برای این استایل از پافرهایی استفاده کنید که پف کمتری نسبت به سایر پافرها دارند. زیرا ترکیب پافرهای پف دار با هودی و شلوار، سبکی و آزادی عمل را از شما خواهد گرفت.

 

ست کردن پافر با بافت های آستین گشاد

از آنجایی که در ترکیب زمستانی همراه با پافر، آستین ها جلوه ی بسیاری دارند، توصیه می شود که از بافت هایی با آستین های گشاد و شل استفاده کنید. اینکار استایل شما را زیباتر خواهد کرد.

 

ست کردن پافرکوتاه

اگر لاغر اندام هستید و می خواهید لاغری شما بیش از اندازه به چشم نیاید، توصیه می شود تا از پافرهای کوتاه استفاده کنید. پوشیدن لباس های گشاد به همراه پافرکوتاه، گزینه ای مناسب برای افراد لاغر می باشد. زیرا با اینکار لاغری آن ها کمتر به چشم خواهد آمد.

 

ست کردن پافر بلند

اگر کمی اضافه وزن دارید و همیشه نگران استایل و تیپ خود هستید، پافر بلند گزینه ای مناسب برای شما می باشد. زیرا پافربلند شما را کشیده تر و قد بلندتر نشان خواهد داد و همچنین چاقی اندام های شما را پنهان خواهد کرد.

 

 

از این رو توصیه می شود که اگر کمی اضافه وزن دارید و یا می خواهید کشیده تر و لاغرتر نشان داده شوید، با پوشیدن یک بافت نازک، یک شلوار جذب و یک پافربلند، به خواسته ی خود برسید.

 

خرید عمده پوشاک با ضمانت فروش و مرجوعی در عمده استایل دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش

یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های ست کردن لباس زمستانی، ست کردن انواع پوفر با آیتم‌های دیگر پاییزی و زمستانی است. در ادامه چندین نکته را برای ست کردن انواع puffer کوتاه و بلند به یاد داشته باشید.

 

  • زیر پافر باید یکی از انواع هودی، دورس، بافت، سویشرت یا بلوز یقه‌اسکی را بپوشید.

 

  • برای شلوار می‌توانید یکی از انواع شلوارهای جاگر، جین، کتان یا اسلش را انتخاب کنید.

 

  • بهتر است که پافر بلند را با انواع شلوارهای جذب مانند لگ و پافر کوتاه را با انواع شلوارهای گشاد مانند شلوار دمپا بپوشید. در حالت کلی برای لاغرتر به چشم آمدن، باید همراه با پافر شلوار تنگ بپوشید.

 

  • به‌عنوان کفش می‌توانید یکی از انواع بوت، نیم‌بوت و کتانی‌ را برای ست کردن با پافر انتخاب کنید.

 

  • استفاده از کلاه با پافر جذابیت استایلتان را چندین برابر می‌کند.

 

  • یکی از جذاب‌ترین استایل‌های اسپرت با پافر دخترانه و پسرانه، پوشیدن آن‌ها همراه با ست هودی و جاگر هم‌رنگ است.

 

  • در ست کردن پافر با لباس‌های دیگر زمستانی، دقت کنید تا اصول ست کردن لباس و هماهنگی رنگ‌ها را رعایت کنید.

 

  • یکی ترندهای جدید ست کیف و کفش پافر است که می‌توانید از آن‌ها برای ست کردن استفاده کنید.

 

  • در صورتی که پافر شما کلاه‌دار است، هودی و سویشرت زیری را بدون کلاه انتخاب کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز