Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
18 تیر 1401

چگونه شخصیت افراد را با توجه به رنگ لباسشان بشناسیم ؟قسمت اول

تابحال شده یک رنگ لباس رو جوری دوست داشته باشین که همش اونو بپوشین و حس کنین یک انرژی مضاعفی پیدا میکنید وقتی اونو میپوشین ؟ آشنایی با شخصیت افراد با توجه به رنگ لباسشان!!!! بله  رنگ لباس خیلی رابطه ی جدی با شخصیتتون داره

 

،  بنا به گفته دیوید زیلا، متخصص مد و نویسنده کتاب Color Your Style، “حتی اگر کمد لباس تتن پر از لباس های رنگ وارنگ باشد همیشه یکی از رنگ ها را بیشتر ترجیح می دهید، چون با آن رنگ احساس راحتی و اعتماد به نفس بیشتری می کنید.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: عمده استایل جایی برای رونق و شکوفایی شما . کافیست حتی برای یک بار هم شده به عمده استایل یک سر بزنید زیرا عمده استایل با ضمانت پس از فروش برای شما، خریدی به صرفه و قابل اعتمادی را فراهم می‌کند !

 

به همین خاطر است که رنگ لباس شما به مراتب انعکاس دهنده شخصیت شماست.بنابراین، ما در این مقاله ازسایت پخش پوشاک عمده استایل  قصد داریم تا رایج‌ترین رنگ های مورد استفاده در البسه و حقایق روانشناسی پیرامون آن ها را بررسی نماییم.

 

رنگ هایی که می پوشید در مورد شما چه می گویند؟

 ما معتقدیم که یک آقای خوش پوش باید  روانشناسی رنگ ها را بداند تا ظاهری را شکل دهد که پیام درستی را منتقل کند و البته برای او و اطرافیانش خوشایند باشد.

 

هنگام ساخت ترکیب رنگی لباس خود هر روز، باید ملاحظات خاصی را در نظر بگیرید :  مقیاس رسمی بودن، فصل و بویژه برنامه روزانه تان.

 

رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید توانایی آن را دارند که نه تنها بر خلق و خوی اطرافیان شما تأثیر بگذارند، بلکه جنبه‌هایی از شخصیت شما را نیز نشان دهند. تحقیقات کیث جاکوبز و فرانک هاست مایر در سال ۱۹۷۴ نشان داده است که رنگ ها حتی می توانند ضربان قلب، فشار خون و تنفس ما را تغییر دهند.

 

 

رنگ قرمز

تداعی های مثبت رنگ قرمز شامل اشتیاق، عشق، عاشقانه، برانگیختگی، جسارت، انرژی، اراده، اعتماد به نفس، متقاعدسازی، هیجان، تحریک، رهبری و قدرت است.

 

در همین حال، تداعی‌های منفی شامل خطر، پرخاشگری و خطرپذیری است.اگر زیاد لباس قرمز می پوشید، به احتمال زیاد پرانرژی، با اراده و صریح هستید. شما دوست دارید زندگی را به بهترین شکل سپری کنید و بیش از دیگران ریسک پذیرید. همچنین احتمالاً به راحتی هیجانی شوید و شاید هم کمی خود محور باشید.

 

اگر می‌خواهید بیشتر مورد توجه قرار بگیرید ! (تابلوهای ایست نیز به همین دلیل قرمز هستند)

 رنگ قرمز بیشتری را در لباس‌های خود بگنجانید زیرا علم اپتیک به ما می‌گوید که قرمز اغلب اولین رنگی است که چشم انسان به آن توجه می‌کند.

 

مطالعات متعدد روی رنگ قرمز نشان داده است که این رنگ می‌تواند تأثیرات مختلفی بر رفتار داشته باشد، از جمله اینکه می‌تواند ضربان قلب را افزایش دهد، بر دامنه توجه شما تأثیر بگذارد و افرادی را که از آن استفاده می‌کنند جذاب‌تر به نظر برسد.

 

از آنجایی که قرمز تمایل بیشتری به جذب چشم دارد، بهتر است از آن در حد اعتدال استفاده کنید تا باعث آزار دیگران نشود، مثلاً در یک جفت دستکش!همچنین با کمی سلیقه به خرج دادن قرمز را می توان به خوبی با آبی، صورتی، خاکستری و قهوه ای استایل کرد.

 

 

رنگ نارنجی ( رنگی جاذب و دافع )

تداعی های مثبت رنگ نارنجی شامل خلاقیت، جاه طلبی، انرژی، معاشرت، دوستانه، گرمی، مثبت اندیشی، فرصت، جوانی، یادگیری، فراوانی و خوش بینی است.

 

تداعی های منفی شامل عدم بلوغ، عدم تمرکز، و وابستگی است.درست مانند رنگ قرمز، با احتیاط از رنگ نارنجی استفاده کنید، در غیر این صورت مانند یک محکوم فراری به نظر می رسید.

 

نارنجی در کل چیزی شبیه به یک رنگ جذاب است زیرا پوشیدن آن می تواند نشان دهد که شما خلاق و جاه طلب هستید.

 

اما، اگر بیش از حد لباس می پوشید، این پتانسیل را دارید که مانند یک محکوم فراری یا یک مخروط ترافیک به نظر برسید. مشابه رنگ قرمز، پوشیدن سایه‌های کم‌حال تر این رنگ، چه رنگ‌های پاستیلی باشد یا رنگ های تیره‌تر، می‌تواند این جلوه‌ها را ملایم‌تر کند.

 

نارنجی دیگران را برای مکالمه یا سایر تعاملات اجتماعی جذب می کند، بنابراین رنگی است که برای برونگراها و کسانی که عموماً دوست دارند صحبت کنند خوب است.

 

نارنجی همچنین شما را مورد توجه قرار می دهد، البته نه به راحتی قرمز. با این حال، به خاطر داشته باشید که رنگ نارنجی پررنگ، علیرغم مفاهیم مثبتی که دارد، می تواند برخی از افراد را از شما  ناامید کند، زیرا مطالعات نشان داده است که رنگ نارنجی کمترین طرفداران را بخصوص در بین بانوان دارد.نارنجی رنگیست که به خوبی با آبی، مشکی، خاکستری، قهوه ای و سبز ست می شود. بنابراین، یک رنگ برجسته عالی در برابر اصلی ترین لباس های مردانه است

 

.

رنگ زرد (ایجاد روحیه شاد، سرگرم کننده و مثبت)

تداعی های مثبت زرد شامل شادی، شجاعت، نور خورشید، فعالیت، خلاقیت، هیجان و هوشیاری است. در این میان، تداعی های منفی شامل ناپختگی، اعتیاد و ترس است.

 

به طور کلی، پوشیدن رنگ زرد باعث ایجاد روحیه شاد، سرگرم کننده و مثبت می شود. این رنگ، رنگ آفتاب است و به همین علت نیز، پتانسیل به وجد آوردن همه را دارد.

 

مطالعات نشان داده اند که این حس به وجد آمدن تا حدی به دلیل افزایش تولید سروتونین در مغز هنگام مشاهده رنگ زرد است، و همچنین رنگ زرد پتانسیل آن را دارد که متابولیسم افراد را افزایش دهد.

 

رنگ زرد همچنین تمرکز را بهبود می بخشد، به همین دلیل است که آن را روی بیلبوردها، تابلوهای خیابان، پدهای قانونی و هایلایتر می بینید.مانند ، سایر رنگ‌های گرم  مانند قرمز و نارنجی ، زرد نیز بهتر است در حالت متعادل و در مایه رنگ های روشن‌تر یا تیره‌تر استفاده شود.

 

زرد همچنین رنگی است که می تواند ترس را به شما منتقل کند. بنابراین، اگر به طور طبیعی ترسو یا خجالتی هستید، ممکن است بخواهید از آن اجتناب کنید یا آن را فقط در دوزهای کوچک بپوشید.

 

همچنین زرد دوست داشتنی برای لباس‌های غیررسمی، آخر هفته‌ها و ماه‌های گرم سال عالی است. و به ویژه با خاکستری، سبز و قهوه ای به خوبی ست می شود.

 

رنگ سبز (تحریک کننده ی خلاقیت )

سبز رنگی است که برای چشم و ذهن براحتی قابل تشخیص است. گفته می شود که رنگ سبز زمانی که برای مدت طولانی در معرض آن قرار می گیرد کمترین فشار چشم را ایجاد می کند و محققان دانشگاه آمستردام دریافته اند که دیدن سبز به طور کلی مردم را در خلق و خوی خوب نگه می دارد

 

.بنا بر مطالعه ای که در یکی از ژورنال های شخصیت و روانشناسی اجتماعی منتشر شد، رنگ سبز می تواند خلاقیت را تحریک کند.

 

از سوی دیگر هنگامی که محققان، شرکت کنندگان در یک مطالعه را قبل از شروع کار بر روی یک کار خلاقانه در معرض رنگ سبز قرار دادند، دریافتند که خلاقیت شرکت کنندگان افزایش یافته است.

 

علاوه بر این، رنگ سبز، به واسطه آن که رنگ طبیعت است برای چشم آشنا است و حس آرامش را تداعی می کند. بدیهی است که رنگ سبز معمولاً با طبیعت مرتبط است، بنابراین می‌تواند اثری زمین‌گیرنده و آرام‌بخش داشته باشد.

 

رنگ سبز همچنین با رنگ البسه ارتش ها مرتبط است و به همین دلیل پوشیدن لباس زیتونی می تواند این تصور را به شما بدهد که پیرو قانون هستید یا از نظر شخصیتی سفت و سخت هستید.

 

وقتی صحبت از ترکیبات رنگی مناسب با سبز به میان می آید، متوجه می شویم که این رنگ به خوبی با زرد، قهوه ای و خاکستری ست می شود.

 

 

رنگ آبی (اصلی‌ترین لباس‌های مردانه )

آبی یکی از اصلی‌ترین لباس‌های مردانه است که تداعی‌های مثبت آن شامل دوستی، وفاداری، مثبت‌اندیشی، اعتماد به نفس، آرامش، صداقت، امانت‌داری، صلح، هوش، کارآمدی، موفقیت، کنترل، مهربانی، همدردی، استقلال، حقیقت و خرد است.

 

در مورد آبی تداعی‌های منفی نسبتا کمی وجود دارد، اما شایع‌ترین شان خجالتی و سردی هستند.به طور کلی، آبی رنگ آرامش بخشی است که اطرافیان شما احساس راحتی بیشتری می کنند.

 

همچنین تحقیقات دانشگاه بریتیش کلمبیا نشان داده است که رنگ‌های تیره‌تر مانند آبی سرمه‌ای می‌تواند تولید هورمون‌های آرام‌بخش مانند اکسی‌توسین را در مغز افزایش دهد و افراد وقتی با رنگ آبی احاطه شده‌اند، احساس امنیت بیشتری می‌کنند.

 

آبی اغلب می تواند به پوشنده خود حس کنترل را بدهد. بنابراین، انتخاب خوبی برای مصاحبه های شغلی یا سایر رویدادهای شرکتی است.

 

آبی به خوبی با قهوه‌ای، صورتی، قرمز و نارنجی ست می‌شود، اما می‌توان آن را یک رنگ خنثی در لباس‌های مردانه دانست و واقعاً می‌تواند با بسیاری از رنگ‌های دیگر نیز ست مناسبی را تشکیل دهد.

 

رنگ بنفش (رنگی ترسناک )

تداعی های مثبت بنفش شامل رهبری، پیچیدگی، ثروت، تجمل، خلاقیت، جذابیت، بینش، اعتماد به نفس، تخیل، احساسات و معنویت است.

 

در عین حال، تداعی های منفی آن شامل ارعاب، غیرقابل پیش بینی بودن، حساسیت، کمرویی و درون گرایی است.حاکمان مختلف در طول تاریخ از رنگ بنفش در ردای خود و سایر جلیقه ها استفاده می کردند. بنابراین، می‌توانید با قرار دادن رنگ بنفش در لباس‌هایتان از این قدرت سلطنتی بهره ببرید.

 

اما از طرف دیگر، دیگران نیز ممکن است بنفش را ناخودآگاه کمی ترسناک بدانند.هنگام انتخاب یک ست برای بنفش، می توانید ترکیب های خاکستری سفید، خاکستری سیاه و همچنین رنگ های قهوه ای، قرمز و آبی را در نظر بگیرید.

 

 

رنگ صورتی ( صمیمیت، عشق، عاشقانگی، خوش بینی )

تداعی های مثبت این رنگ  محبوب خانم ها شامل صمیمیت، عشق، عاشقانگی، خوش بینی، پیچیدگی، راحتی، محبت، پرورش، مهربانی و آرامش است.

 

تداعی های منفی برای صورتی شامل آسیب پذیری و ضعف است.مهم ترین نکته در مورد صورتی آن است که “فقط مخصوص دختران نیست”  والبته که هر کسی می تواند آن را بپوشد.

 

تا اواسط قرن بیستم، صورتی در واقع یک رنگ رایج برای پسران جوان بود و قبل تر از ان نیز با مریخ، خدای جنگ رومی مرتبط بود.

 

رنگ صورتی  اثرات قدرتمندی بر روحیه و سلامت عاطفی دارد

 در واقع، در دهه ۱۹۷۰، روانشناس الکساندر شاوس دریافت که زندانیان زندانی که به دیوارها و سقف های صورتی رنگ شده خیره شده بودند، به طور کلی سطح پرخاشگری کم تری نشان دادند.صورتی عموماً رنگی است که مورد پسند جامعه است

 

. و به این ترتیب، اغلب در ابتکارات بازاریابی استفاده می شود، بطور مثال این رنگ در تبلیغات آگاهی از سرطان سینه استفاده می شود.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: اگر دوست داری خریدی مطمئن و درجه یکی داشته داشته باشی و لباس فروشیت و بوتیکت رو همیشه پر از جنس های با کیفیت داشته باشی، حتما حتی شده یک بار عمده استایل رو تست بزنید

 

یک پیراهن صورتی به ویژه با کت و شلوار خاکستری زغالی ست می شود.ادامه بخش رنگ ها را در قسمت دوم میتوانید مطالعه کنید .

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز