Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
18 تیر 1401

چگونه شخصیت افراد را با توجه به رنگ لباسشان بشناسیم ؟قسمت دوم

تابحال شده یک رنگ لباس رو جوری دوست داشته باشین که همش اونو بپوشین و حس کنین یک انرژی مضاعفی پیدا میکنید وقتی اونو میپوشین ؟ آشنایی با شخصیت افراد با توجه به رنگ لباسشان!!!! بله  رنگ لباس خیلی رابطه ی جدی با شخصیتتون داره ، 

 

بنا به گفته دیوید زیلا، متخصص مد و نویسنده کتاب Color Your Style، “حتی اگر کمد لباس تتن پر از لباس های رنگ وارنگ باشد همیشه یکی از رنگ ها را بیشتر ترجیح می دهید، چون با آن رنگ احساس راحتی و اعتماد به نفس بیشتری می کنید.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: اگر دوست داری خریدی مطمئن و درجه یکی داشته داشته باشی و مغازه لباس فروشیت رو همیشه پر از جنس های با کیفیت و  داشته باشی، حتما حتی شده یک بار عمده استایل رو تست بزنید

 

به همین خاطر است که رنگ لباس شما به مراتب انعکاس دهنده شخصیت شماست.بنابراین، ما در این مقاله ازسایت پخش پوشاک عمده استایل  قصد داریم تا رایج‌ترین رنگ های مورد استفاده در البسه و حقایق روانشناسی پیرامون آن ها را بررسی نماییم.

 

باتوجه به قسمت اول این بخش ، حالا در این قسمت دوم میخواهیم در مورد رنگ های خنثی همانند ( سفید ، سیاه،‌خاکستری ،‌قهوه ای و .. ) صحبت کنیم .

 

رنگ های خنثی

رنگ سفید ( آزادی، خلوص و سادگی) 

تداعی های مثبت در مورد این رنگ عبارتند از اعتماد، کمال، تعادل، معصومیت، خلوص، سادگی، خوش بینی، مثبت اندیشی، شجاعت، قابلیت اطمینان و آزادی. تداعی های منفی برای رنگ سفید شامل کمال گرایی و عقیمی است.

 

با توجه به اینکه رنگ سفید معمولاً با چیزهایی مانند آزادی، خلوص و سادگی همراه است، به همین دلیل است که بسیاری از مردم اغلب کالای های مصرفی شان مانند خودرو را به رنگ سفید می خرند.

 

 

 

سفید یک رنگ خنثی یا در واقع عدم وجود رنگ است. و بنابراین، می تواند توسط بسیاری از تیپ های شخصیتی مختلف پوشیده شود، زیرا در اصل یک بوم خالی است.

 

علاوه بر این که به شما کمک می کند تمیز و بی گناه به نظر برسید، می تواند این تصور را ایجاد کند که آدم کاملا منظمی هستید و همه چیز تحت کنترل شماست.

 

با این حال، رنگ سفید بیش از حد می تواند این پتانسیل را داشته باشد که شما به چشم نیایید، بنابراین ما پیشنهاد می کنیم آن را با رنگ های دیگر ترکیب کنید. سفید به خوبی با خاکستری، آبی، قهوه ای، بنفش و قرمز ست می شود.

 

 

رنگ  خاکستری ( آرامش، بلوغ و خونسردی )

همانطور که ممکن است حدس بزنید، رنگ خاکستری در رتبه بعدی قرار دارد. تداعی های مثبت در اینجا شامل تعادل، بی طرفی، پیچیدگی، آرامش، بلوغ و خونسردی است. در همین حال، تداعی‌های منفی شامل بی‌حرمتی، همنوایی، سردی، عقیمی و بی‌تفاوتی است.

 

یکی دیگر از سایه های خنثی اصلی در لباس های مردانه، خاکستری یک رنگ کلاسیک است که شما را منظم و قابل اعتماد نشان می دهد.

 

در حالی که کسانی که زیاد خاکستری می پوشند معمولاً ترجیح می دهند توجه زیادی را به خود جلب نکنند، پوشیدن بیش از حد خاکستری می تواند خلق و خوی شما را سرکوب کند و به شما ظاهری منزوی دهد.

 

طیف رنگی زغالی تیره تر می تواند بر خلاف خاکستری های روشن حس قاطعیت بیشتری به شما بدهد. خاکستری به خوبی با صورتی، سیاه، سفید، قرمز و آبی ست می شود. همچنین می تواند به خوبی با قهوه ای نیز هماهنگ شود.

 

رنگ لباس مشکی (ظرافت، تجمل، هوش و کارایی)

بررسی رنگ های خنثی با صحبت در مورد رنگ مشکی کامل می شود. تداعی های مثبت مشکی شامل پیچیدگی، قدرت، قدرت، اقتدار، رسمی، ظرافت، تجمل، هوش و کارایی است.

 

سیاه همچنین دارای تعدادی تداعی منفی از جمله سردی، خشن بودن، افسردگی، پرخاشگری، رمز و راز، مرگ و سوگواری است..همانطور که برای سفید و خاکستری ذکر کردیم، اضافه کردن برخی از رنگ‌های طیف رنگین کمان می‌تواند ظاهر شما را به طور کلی کمی نرم‌تر کند.

 

بیاد داشته باشید که چنانچه رنگ پوستتان روشن است، کت مشکی را با پیراهن سفید نپوشید. رنگ مشکی همچنین به دلیل توانایی آن لاغر جلوه دادن شما می تواند برای افراد چاق گزینه مناسبی باشد.افرادی که لباس های مشکی زیادی می پوشند عموماً جاه طلب و هدفمند هستند، اما می توانند حساس هم باشند.

 

آن‌ها می‌توانند احساساتی باشند و به راحتی هیجان‌انگیز باشند، اگرچه ممکن است بیشتر از پوشیدن لباس‌های قرمز سعی کنند آن را پنهان کنند.

 

 

 

با تقویت ارتباط منفی بین سیاه‌پوستان و پرخاشگری، تحقیقات در دانشگاه فلوریدا نشان داد که بازیکنان هاکی که پیراهن مشکی می‌پوشند بیشتر از بازیکنانی که پیراهن سفید می‌پوشند، برای تماس فیزیکی تهاجمی جریمه می‌شوند.

 

رنگ مشکی با رنگ‌های خاکستری رنگ خاکستری و سفید و همچنین قرمز به خوبی جفت می‌شود. برای مجالس رسمی نیز عالی است. رنگ مشکی برای مناسبت‌های رسمی، مانند مراسم کراوات سیاه، جزء اصلی است.

 

با این حال، به طور کلی، ما متوجه می‌شویم که رنگ سیاه بیشتر مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. علاوه بر این، کت و شلوار مشکی آنقدرها هم که فکر می کنید همه کاره نیست.

 

رنگ قهوه ای (ثبات، ناهمواری، طبیعت، هوش و احترام)

 ارتباط مثبت این رنگ  شامل تعهد، قابلیت اطمینان، ثبات، ناهمواری، طبیعت، هوش و احترام است. در همین حال، تداعی‌های منفی آن شامل ملایمت و همنوایی است.قهوه ای رنگ زمین است و مانند سبز در طبیعت نیز به خوبی نشان داده شده است.

 

و به این ترتیب، به عنوان یکی دیگر از رنگ های زمینی و مرکزی دیده می شود.به عنوان یک رنگ خنثی، قهوه ای یک زمینه همه کاره برای تقریباً هر رنگ برجسته ای است که شما ترجیح می دهید.افرادی که رنگ قهوه ای می پوشند قابل اعتماد، باهوش و منطقی هستند.

 

و آنها کمتر در مورد چیزها عجله می کنند و ترجیح می دهند گزینه های خود را معقولانه در نظر بگیرند. کسانی که از رنگ قهوه ای استفاده می کنند، به احتمال زیاد رویکردی محافظه کارانه نسبت به چیزها دارند، به بزرگترهای خود احترام می گذارند و به دنبال آرامش و ثبات و همچنین ارائه آن به دیگران هستند.

 

 

 

از آنجایی که قهوه ای رنگ خنثی دیگری است و هیچ گونه احساسات قوی یا شدیدی را منتقل نمی کند، همچنین نشان داده شده است که ارتباط موثرتری را بین طرفین ایجاد می کند.

 

با این حال، قهوه‌ای در برخی شرایط می‌تواند کمی ملایم باشد، بنابراین اضافه کردن یک رنگ در اینجا یا آنجا ممکن است ایده خوبی باشد. به طور کلی، هیچ رنگی وجود ندارد که قهوه ای با آن به خوبی جفت نشود، از جمله تمام رنگ هایی که امروز در مورد آن صحبت کردیم.

 

  البته، چندین رنگ قهوه ای نیز وجود دارد – همه چیز از رنگ های برنزه گرفته تا قهوه ای های شکلاتی و زغالی. برعکس رنگ مشکی، رنگ قهوه‌ای در لباس‌های مردانه دست کم گرفته شده است.

 

پایان

امیدواریم، امروز کمی بیشتر در مورد اینکه چرا به طور طبیعی به سمت رنگ‌های خاص جذب می‌شوید، یاد گرفته‌اید و الهام گرفته‌اید که کدام یک را می‌خواهید بیشتر در کمد لباس خود بگنجانید.

 

رنگ هایی که می پوشید می تواند بر خلق و خوی شما و همچنین خلق و خوی افراد اطرافتان تاثیر بگذارد. به طور کلی، شما دو راه اساسی برای استفاده از رنگ در لباس های خود دارید.

 

تولیدی و پخش پوشاک حمیدی: عمده استایل جایی برای رونق و شکوفایی شما . کافیست حتی برای یک بار هم شده به عمده استایل یک سر بزنید زیرا عمده استایل با ضمانت پس از فروش برای شما و این کار شگفت انگیز ، خریدی به صرفه و قابل اعتمادی را فراهم می‌کند !

 

می‌توانید رنگ‌ها را بر اساس حالتی که قبلاً در آن هستید انتخاب کنید یا می‌توانید رنگ‌ها را بر اساس حالتی که می‌خواهید در آن باشید انتخاب کنید.

 

همچنین، حتما در نظر داشته باشید که رنگ هایی که انتخاب می کنید چقدر با المان های بدن شما مانند رنگ پوست، رنگ چشم و رنگ موی شما هماهنگ هستند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز