Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
17 تیر 1402

چگونه عینک مناسب برای بچه بخریم؟ + ویژگی عینک مناسب کودکان

خرید عینک طبی بچه گانه نیازمند رعایت برخی اصول است. کودکان روحیه حساسی دارند و در مقابله با رفتار اطرافیان نمی‌توانند واکنش‌های درستی از خود نشان دهند. از آنجا که ممکن است کودکی عینک طبی دوست نداشته باشد اما برای اصلاح عیوب انکساری مجبور به استفاده از عینک باشد، شما به عنوان والدین باید حتما به همه مسایل مربوط به خرید عینک بچه‌گانه توجه داشته باشید.

 

دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش، فقط کافیه با عمده استایل آشنا بشی و عمده فروشیو بیاری مغازت

 

پس از انجام بینایی‌سنجی و مشخص شدن نمره عینک فرزندتان، مرحله بعدی پیدا کردن عینکی است که درست و راحت روی صورت او قرار بگیرد. عینکی که علاوه بر راحتی و ایمن بودن، دید کاملا واضحی هم برای فرزند شما ایجاد کند. برای انتخاب متناسب‌ترین عینک طبی کودک و نوجوان دنبال مدل‌هایی باشید که متناسب سن عرضه می‌شوند. به این ترتیب می‌توانید از اندازه بودن عینک روی صورت کودک مطمئن شوید.

در مرحله بعدی باید به پد بینی عینک هم توجه کنید. پد بینی برخی از عینک‌های بچه‌گانه خیلی پایین است و باعث می‌شود تا عینک دایم به سمت پایین سر بخورد. هنگام خرید از ثابت ماندن عینک روی بینی کودک خود مطمئن شوید.

جنس فریم و نرم یا سفت بودن لولای دسته‌ی عینک را هم حتما قبل از خرید عینک طبی بچه گانه تست کنید. یادتان باشد که عینک بچه گانه باید نرم ، راحت و ایمن باشد. پس اندازه و راحتی دسته عینک هم بسیار مهم است تا درست روی گوش کودک قرار بگیرد.

نکاتی در مورد عینک مناسب برای کودکان

  • جنس عینک

از جهت ایمنی و راحتی عینک برای کودکان تا 5 یا 6 ساله، فریم­‌هایی که انعطاف­‌پذیر و دارای خصوصیت خم‌شوندگی هستند و همچنین فلز در آن به کار نرفته است، توصیه می­‌شود و برای کودکان بزرگ­‌تر، استات، نایلون، پلی­‌آمید یا گریل ­آمید. در حالی که برای فعالیت­‌هایی نظیر ورزش کردن، عینک­‌هایی با فریم انعطاف­ پذیر که در آنها فلز به کار نرفته است، پیشنهاد می­‌شود.

  • اندازه عینک

فریم عینک نباید در پهنه­‌ی بینایی، محدودیت ایجاد کند. اندازه عینک باید متناسب با صورت کودک باشد؛ نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ.

هم از جهت افقی و هم از جهت عمودی، چشم‌ها باید در مرکز قرار بگیرند: جایی که لنزها در آنجا نصب می­‌شوند. همچنین فریم باید ابروها را نیز پوشش دهد و بپوشاند. فریمی که در مرکز صورت قرار نگرفته است، می­‌تواند اثرات شکست نور ایجاد کند که این امر می­‌تواند قدرت لنز را افزایش و کاهش دهد و از حالت نرمال خارج کند.

  • پل عینک

90% از وزن عینک بر روی بینی کودکان قرار می­‌گیرد. بنابراین بسیار ضروری است که وزن عینک به صورت دقیق توزیع شده باشد. لذا بسیار مهم است که فریمی انتخاب شود که پل آن خیلی بزرگ نباشد تا از سر خوردن عینک از روی بینی به سمت پایین جلوگیری کند یا همچنین خیلی کوچک نباشد؛ چرا که در این صورت قسمت بالای بینی ممکن است تحت تأثیر قرار گرفته و اذیت شود و از رشد طبیعی بینی کودک جلوگیری کند.

  • دسته عینک

دسته‌‌های عینکی که طول آن مناسب باشد، به صورت کودکان فشار نمی­‌آورد. اگر دسته­‌ها خیلی بلند باشند، عینک بر روی بینی کودک به پایین لیز می­‌خورد و اگر دسته‌ها خیلی کوتاه باشند، مژه­‌ها به لنزها کشیده خواهند شد و یا باعث تار کردن دید لنزها می­‌شوند. هیچ­‌گاه نباید قسمت انتهایی دسته‌ی عینک که روی انحنای گوش کودک قرار می­‌گیرد، به زاویه‌ی 90 درجه نزدیک شود.

  • بند کش‌دار عینک

بچه­‌ها پرانرژی و همواره در حال تحرک و کنجکاوی هستند؛ یا بازی می­‌کنند یا در حال بالا و پایین پریدن هستند. یا ورزش می­‌کنند و یا حداقل در حال پرسه زدن به این­ ور و آن­ ور هستند. لذا پیشنهاد می­‌شود تا برای نگه داشتن عینک در جای مناسب خودش روی صورت آنها و در نتیجه ثابت و استوار بودن آن روی چشم­‌ها از بند کش‌دار استفاده شود.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز