Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
7 دی 1401

کانسیلر مدادی چیست؟ + کاربرد کانسیلر مدادی !

کانسیلر درواقع کرم‌پودرهای فشرده روشن و رنگی هستند که شما می‌توانید آنها را قبل یا بعد از کرم پودر استفاده کنید البته بعضی‌ها می‌گویند بهتر است بعد از کرم‌پودر زدن استفاده شود.با عمده استایل همراه باشید 

 

این کانسیلرها به‌ صورت‌های مختلفی وجود دارند؛ یکی به‌صورت Stick یا ماتیکی که استفاده از آن راحت‌تر است، حالت دیگر کرم‌مانند نیمه‌جامد و در نهایت کانسیلرهای مایع کانسیلر معمولا باید یک درجه از رنگ کرم‌پودر استفاده شده روشن‌تر باشد. اگر خیلی روشن‌تر از کرم‌پودر باشد به جای پوشانندگی لکه‌های تیره را بیشتر نشان خواهد داد .

 

خریداران معمولا هنگام خرید کانسیلرها به دلیل وجود انواع مختلفی از رنگ‌ها سردرگم هستند. هر رنگ مختلف کانسیلر برای از بین بردن و پوشاندن لکه‌های مختلف پوستی و دادن رنگ و جلوه زیبایی به پوست طراحی شده است.

 

فرم کانسیلرها
برند پرستیژ و تولیدکنندگان لوازم آرایشی انواع متفاوتی از کانسیلرها را تولید می کنند. مهم است تا مصرف کنندگان کانسیلرهایی را انتخاب کنند که مناسب برای تن پوست آنها باشد. به خاطر داشته باشید که بعضی از کانسیلرها برای بازسازی پوست هستند به این معنی که برای استتار لکه های جدی پوست بسیار ایده آل هستند.

 

کانسیلر کرم
کانسیلرهایی که فشرده شده و قوام دارند به عنوان کانسیلرهای کرم نامیده می شوند. این کانسیلرها را می توان با انگشتان دست و یا فرچه های آرایش استفاده کرد.

 

کرم های کانسیلر پوشش بسیار مناسبی ارائه می کنند. و ایده آل برای افرادی هستند که نیاز به پوشاندن لکه های سطح پوست در طول روز دارند. کانسیلرهای کرم ماندگاری بالایی در طول روز دارند، به این معنی که خشک، پوسته پوسته و چروکیده نمی شوند.

 

کانسیلرهای مایع
کانسیلرهای مایع همان حالت کرم پودرهای مایع را دارند. آنها زمانی که با قلم‌های آرایشی و یا اسفنج ها استفاده می شوند عملکرد عالی دارند.

 

از کانسیلرهای مایع برای ایجاد پوشش و لایه ای روی پوست استفاده می شود، و معمولا زمان زیادی لارم دارند تا این پوشش ایجاد گردد. بعضی از کانسیلرهای مایع هم وجچود دارند که به سختی می توان آنها را با دیگر لوازم آرایشی ترکیب و استفاده کرد.

 

به همین دلیل قبل از خشک شدن آنها روی پوست، لازم است تا با کرم پودر ترکیب شوند. کانسیلرهای مایع و ارزان ممکن است در طول روز به حالت پوسته پوسته  روی صورت قرار گیرند.

 

کانسیلر مدادی

 

کانسیلرهای پودری
یکی از بهترین انواع کانسیلرها، انواع پودری آنها است. این کانسیلرها برای استفاده با لوازم آریشی معدنی کاربرد دارند. بعضی از کانسیلرهای پودری ممکن است در ظروف مخصوصی فشرده شده باشند و مانند پودرهای صورت فشرده شده باشند.

 

کانسیلرهای پودری سطح متوسطی از پوشش را ایجاد می‌کنند. بهرحال، می توان به راحتی با کرم پودرهای مایع و انواع کرم پودرها از این کانسیلرها استفاده کرد. بسیاری از خریداران ترجیح می دهند از کانسیلرهای پودری و ترکیب آن با کرم پودرها استفاده کنند.

 

کانسیلرهای استیکی
این کانسیلرهای استیکی مانند رژ لب طراحی شده اند و کانسیلر حالت کرم مانند دارد. هرگز مستقیما از این استیک ها روی پوست استفاده نکنید.

 

همیشه از انگشت و برس برای این کار استفاده کنید. خریداران باید بدانند که بعضی از کانسیلرهای استیکی ارزان، ماندگاری بالایی ندارند. پس باید در طول روز چندین بار از آنها استفاده شود

کاربرد کانسیلر چیست؟

کانسیلرها کرم پودرهای فشرده رنگی و معمولا روشنی هستند که می‌توان آن را قبل و یا بعد از کرم پودر استفاده کرد. این ابزار آرایشی غلظت‌های متفاوتی دارد و در انواع مایع و کرمی، و همچنین جامد و مدادی تولید و عرضه می‌شود.

 

علاوه بر بافت کانسیلر، رنگ‌های آن هم بسیار متنوع بوده و همین نکته کاربرد کانسیلر را چند برابر کرده است. به طور کلی توصیه می‌شود کانسیلر یک درجه روشن‌تر از رنگ کرم پودر باشد؛ اما بهتر است بدانید هر رنگ کانسیلر برای کاربرد خاصی طراحی شده است.

 

اما واقعا کانسیلر چه کاربردی دارد؟ همان طور که از نام این ابزار آرایشی پیداست، کانسیلر برای پوشاندن تیرگی‌ها، نقاط قرمزرنگ، زخم‌ها و به طور کلی محو کردن ایرادات پوستی ساخته شده و بدین ترتیب بدون اینکه جلوه مصنوعی و غیرطبیعی به چهره ببخشد، زیبایی صورت را دو چندان می‌کند.

 

در ادامه به توضیح 10 مورد کاربرد کانسیلر و قابلیت‌های فوق العاده این محصول می‌پردازیم. با ما همراه باشید تا دقیقا برای شما شرح دهیم که کاربرد کانسیلر چیست.

 

موارد استفاده از کانسیلر بسیار زیاد است که آرایشگران حرفه ای و بیوتی بلاگرها از آن ها برای بهتر کردن آرایش شان استفاده می کنند. در ادامه برخی از این کاربردها را بیان کرده ایم که ممکن است خیلی از آن ها را قبلا نشنیده باشید

.

کاربرد کانسیلر : پوشاندن تیرگی دور چشم

کبودی زیر چشم از آن دست ایرادات پوستی است که بسیاری از افراد به خصوص بعد از 30 سالگی به آن دچار می‌شوند. این حلقه‌های تیره زیر چشم چهره فرد را خسته‌تر و مسن‌تر نشان می‌دهد و بنابراین لازم است که با آرایش پوشانده شوند.

 

بهترین راه برای محو کردن تیرگی دور چشم، استفاده از کانسیلر است. برای این کار می‌توانید چند نقطه از کانسیلر زیر چشم خود بگذارید؛ و یا مثلثی را در این قسمت بکشید و سپس آن را کاملا محو کنید تا آرایش‌تان یک دست به نظر برسد. این کاربرد کانسیلر به خصوص بین خانم‌ها بسیار رواج دارد.

 

معرفی انواع کانسیلر

  • کانسیلر مدادی :این کانسیلر همان طور که از نامش پیداست به مداد شباهت دارد و اغلب بر پایه ی کرم است این محصول خاص جای جوش و تیرگی های پوست را به خوبی پوشش داده و بسیار کم حجم بوده و ماندگاری خوبی دارند. استفاده از این محصول برای افرادی که در مناطق گرمسیری زندگی می کنند مناسب است چون ماندگاری این محصول نسبت به تعرق بالا است.

 

  • کانسلر کرمی : این نوع از کانسیلر ها حالت کرمی داشته و پوشش دهی و ماندگاری بالایی دارند و در طول روز مدت زمان طولانی کیفیت خود را روی پوست حفظ می کنند و پوست را خشک و برفکی نمی کنند.

 

  • کانسیلر مایع : کانسیلر مایع شبه به کرم پودر های مایع بوده و به علت بافت بسیار سبک و نرمی که دارد برای افراد با پوست خشک بسیار مناسب هستند و روی پوست به طور یکنواخت پخش شده و پوسته پوسته نمی شوند.این محصول پوشش دهی خوبی داشته و برای زیرسازی پوست قبل از آرایش حرفه ای بسیار مناسب هستند ولی باید با دقت بیشتری روی پوست با انواع پد ها و اسفنج های آرایشی پخش شوند تا پوست را صاف و یکدست کنند پس اگر عجله دارید بهتر است از نوع دیگری از کانسیلر استفاده کنید.

 

  • کانسیلر پودری : این دسته از کانسیلر ها پوشش دهی متوسطی نسبت به دیگر انواع کانسیلر ها دارا هستند و بهتر از در ترکیب با دیگر لوازم ارایشی مانند کرم پودر های مایع استفاده شوند تا کارآیی خود را نشان دهند.

 

  • کانسیلر استیکی : این نوع از کانسیلر ها شباهت به رژلب دارند و طریقه ی استفاده از آن نیز مانند رژ لب است اما در رابطه با این کانسیلر باید بگوییم که افراد با پوست خشک بهتر است نوع دیگری از کانسیلر ها را انتخاب کنند چون این کانسیلر به خوبی روی پوستشان پخش نشده و ممکن است پوست حالت برفکی به خود بگیرد.استفاده از این محصول راحت بوده و ماندگاری و پوشش دهی آن نیز خوب است.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز