Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
28 اردیبهشت 1402

کت تک را با چی بپوشیم؟ + ست کردن کت تک

کت تک مردانه یکی از پرکاربردترین لباس‌های آقایان شیک‌پوش است که ست لباس آنها را کامل می‌کند. ولی ست کردن آن با لباس‌های دیگر اصولی دارد که امروز می‌خواهیم بیشتر به آن بپردازیم.
از عمده استایل اجناس مغازتو تامین کن و دیگه نگران فروشت نباش، عمده استایل تمام جنسارو با گارانتی فروش ارائه میکنه پس اگر نتونستی جنسارو توی فروشگاهت بفروشی میتونی مرجوع کنی

اصول مهم در مورد پوشیدن کت تک مردانه

از انواع لباس‌هایی که می‌تواند بهترین انتخاب به عنوان پوشش اسپرت باشد، ست کت تک مردانه است. اگرچه کت تک، مانند کت شلوار رسمی به نظر نمی‌رسد، اما، در صورتی که از طرفداران خوش سلیقه کت تک هستید می‌توانید با ست کردن کت تک با یک‌سری موارد، همچنان با تیپ جذاب‌تان دلبری کرده و بدرخشید. این مورد را در نظر داشته باشید که کت شما باید کاملا فیت تن‌تان باشد و به هیکل‌تان نشسته باشد.

ست کردن بافت در زیر کت تک

یک بافت یقه هفت یا یقه گرد در روزهای سرد زمستانی زیر کت تک‌تان می‌تواند استایل جذابی به شما بدهد. از بافت‌های ریز و ظریف زیر کت استفاده کنید. برای موقعیت‌های غیررسمی و خودمانی‌تر مانند مهمانی‌های دوستانه، می‌توانید از ترکیب کت تک با تیشرت یا یقه اسکی بهره بگیرید.

ست کردن کت تک مردانه با تی شرت

در صورتی که می‌خواهید کت را با تی شرت به تن کنید، در ابتدا مطمئن شوید که هم کت و هم تیشرت کاملا فیت تن شما است. سعی کنید در انتخاب رنگ‌ها، انتخاب جسورانه را تنها به کت یا تیشرت اختصاص دهید و از دو رنگ جسورانه در تیپ‌تان دوری کنید.
تیشرت‌هایی که دارای آرم، طراحی یا لوگو هستند، گزینه‌های مناسبی برای ست کردن با کت تک مردانه نیستند، بهتر است به فکر یک تیشرت ساده برای زیر کت باشید. در استایل‌تان با کت تک، شلوار جذب یا معمولی انتخاب کنید. شلوارهای بدشکل یا گشاد تنها ظاهرتان را خنده دارتر می‌کند. کفش‌های ساده و تک رنگ نیز مناسب استایل کت تک است.
همیشه آن‌ها را تمیز نگه دارید تا جنتلمن بودن خودتان را حفظ کرده باشید. رنگ‌های کت تک سفید، آبی و طوسی، به راحتی با تیشرت‌های کمدتان ست می‌شود. اگر تیشرت‌تان طرح‌دار است، بهتر است آن را با کت سفید یا مشکی بپوشید.

ست کت تک طوسی

برای ست کت طوسی بهتر است کمی سراغ پیشنهادات طراحان فرانسوی برویم! اغلب طراحان بزرگ لباس فرانسوی برای ست کت طوسی، تیشرت صورتی کمرنگ را پیشنهاد می‌دهند. صورتی شاید جذاب‌ترین و جوان‌ پسندانه‌ترین ستی باشد که آقایان می‌توانند با همدیگر ست کنند و ظاهری پسرانه، جذاب و شیک داشته باشند.

 

همچنین طوسی با سفید و مشکی هم ترکیب جذابی ارائه می‌دهد. از آنجایی که رنگ طوسی حد وسط مشکی و سفید است، می‌تواند با هر دوی این رنگ‌ها مچ شود. ناگفته نماند که خاکستری، دودی و رنگ‌هایی از این قبیل هم می‌تواند ظاهری جذاب برایتان خلق کند.

 

ست کت تک آبی روشن

آبی روشن جزء معدود رنگ‌هایی است که اغلب ممکن است به سراغش برویم. به دلیل اینکه ست کت تک آبی روشن کار دشوار و سختی است و کمتر رنگ‌هایی هستند که بتوانید با آن ست کنید. ولی به هر حال رنگ سفید و کرم عمده رنگ‌هایی هستند که می‌توانید با آبی روشن هماهنگ کنید. همچنین این رنگ به دلیل قابلیت بالایی که در کصیف شدن هم داراست، کمتر موردپسند قرار می‌گیرد.

 

ولی اگر دوست دارید ظاهری خاص و جذاب داشته باشید و نسبت به سایرین، یک تفاوت درخشنده و محشر بکنید، پیشنهاد می‌کنیم از ست کت آبی روشن با تیشرت سفید و شلوار جین آبی تیره نگذرید! شاید بهترین انتخابی باشد که با آن بتوانید تمام نگاه‌ها را به سمت خودتان جذب کنید

 

کت تک زنانه با تیشرت

یکی از تیپ های دیگری که می توانید با کت تک زنانه داشته باشید ست کت تک زنانه با تی شرت است. از تیشرت های ساده در رنگ های خنثی مثل سفید، طوسی، مشکی، کرم استفاده کنید. تی شرت های طرح دار انتخاب درستی با کت تک زنانه نیستند.

 

کت تک زنانه با سرهمی

بیشتر خانم های جوان علاقمند به ست کردن کت تک زنانه با سرهمی هستند. این ست شما را خاص و متفاوت جلوه می کند. بهتر است از کت های اسلیم فیت استفاده کنید. سرهمی تان بهتر است کاملا سایز و اندازه تان باشد تا جلوی بهتری داشته باشد. اگر اضافه وزن دارید بهتر است از سرهمی تیره و رنگ های تیره در استایل تان استفاده کنید تا لاغرتر بنظر برسید.

کت تک زنانه با دامن

ست کت تک زنانه با دامن در مهمانی ها بسیار کاربرد دارد و اگر تا حالا از این ست استفاده نکرده اید، بهتر است هرچه زودتر استفاده کنید تا شاهد جذابیت این استایل تان در مهمانی ها و مجالس رسمی و مهم تان باشید. قد کت و دامن تان را متناسب با هم انتخاب کنید. معمولا قد دامن را روی زانو بهترین قد ممکن برای دامن است و قد کت هم بهتر است تا روی کمر باشد.

 

 

استفاده از کفش های پاشنه دار هم در مهمانی جذابیت استایل تان را دو چندان می کند

 

دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش، فقط کافیه با عمده استایل آشنا بشی و عمده فروشیو بیاری مغازت

 

کت تک زنانه را با چه شلواری بپوشیم

یکی از مهمترین آیتم های ست کردن کت تک زنانه شلوار مناسب آن است. شما می توانید از شلوار جین زنانه، شلوار کتان و سایر مدل های شلوار پارچه ای استفاده کنید که مهترین شلوار هایی که با کت تک زنانه ست می شوند را آوریم تا بهترین خودتان را تجربه کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز