Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
6 آذر 1401

کفش مناسب زمستان چیست؟ + ویژگی کفش زمستانی !

همه چی درباره کفش مناسب زمستون !

در فصل سرما و زمستان اغلب افراد به دنبال لباس هاي گرم هستند، و مهم ترين ويژگي لباس و کفش مناسب زمستان گرم نگه داشتن بدن در برابر سرما مي باشد. کفش زمستان بايد پا را گرم نگه دارد، اگر پاي شما خيس شود و يا پاي شما احساس سرما کند.

 

سرما از طريق پا به بدن شما انتقال پيدا ميکند. مخصوصا افرادي که از طريق پا دچار آسيب هستند مانند شکستگي ، کشيدگي و غيره حتما بايد کفش انتخاب کنند که در فصل زمستان پاي آنها گرم بماند. به جنس کفش توجه کنيد آيا اين کفشي که خريداري ميکنيد کفش مناسب فصل زمستان است ؟ ضد آب ميباشد ؟ بسياري از کفش ها ظاهر کفش زمستاني دارند اما اصلا کارايي  ندارد آب به راحتي از آنها عبور ميکند، پا را گرم نگه نمي دارد، و از زيره مناسبي برخوردار نمي باشد.

 

کتاني هاي مخصوص زمستان:

کتاني هاي مخصوص زمستان هم بايد پا را گرم نگه دارند و ضد آب باشد، شما ميدانيد وقتي وارد فصل سرما که ميشويد بارندگي ها شروع ميشود و شما نياز به کفشي داريد که در برابر باران و برف از پاي شما محافظت کند.

 

 جنس کتاني، مدل ها و جنس هاي متفاوتي دارند. جير، چرمي، پلاستيکي… که ضد آب مي باشند. به رنگ کفش هم توجه کنيد زيرا به دليل بارندگي و خيس بودن زمين کفش ها کثيف مي شوند و اين کثيفي در کفش هاي تيره کمتر ديده ميشود ولي کفش هاي روشن را لک ميکند و نکته ديگر اين است که رنگ تيره گرما را جذب ميکند، بنابراين به رنگ کفشي که انتخاب ميکنيد دقت کنيد.

 

کفش‌های زمستانی را در پایان فصل زمستان یا در اوایل بهار بخرید

معمولا از اواسط فصل پاییز، فروش کفش‌های زمستانی آغاز می‌شود. متاسفانه به دلیل کاربردی بودن کفش‌های زمستانی در فصول سرد سال، تعداد زیادی از مردم برای خرید به فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنند و این یعنی تقاضای زیاد یک کالا. کاملا بدیهی است که در صورت تقاضای بالا، قیمت هم افزایش خواهد یافت.

 

کافی است، کمی حسابگر و آینده‌نگر باشید. برای این‌که هم کفش مورد نظر را خریداری کنید و مجبور به پرداخت هزینه زیادی نشوید، در ایامی از سال که تقاضای کفش زمستانی کم‌ است، آن را خریداری کنید. بهترین زمان ممکن، در پایان فصل زمستان یا در اوایل فصل بهار است.

 

نگران نباشید! در این ایام هم تنوع زیادی از کفش‌های زمستانی را پیدا می‌کنید. البته این بار با قیمتی بسیار کمتر از آنچه در زمستان فروخته می‌شوند.

 

کفش زمستانی بخرید که پاهایتان راحت باشد

یکی از ویژگی‌های کفش زمستانی خوب، مراقبت و پشتیبانی آن از پا است. زمانی‌که روی صندلی نشسته‌ایم، زمانی که پیاده‌روی می‌کنیم و حتی زمانی که می‌دویم، باید پاهایمان راحت باشد. عمدتا کفی، قسمت پنجه و رویه کفش، مهم‌ترین نقش در فراهم‌کردن راحتی پا را برعهده دارند.

 

در کفش‌های زمستانی خوب، قسمت کفی که محل تماس پا با زمین است، با قابلیت تعویض تولید می‌شود. یعنی می‌توان، کفی را عوض کرد. اگر کفی، قسمت پنجه و رویه‌ کفش غیر استاندارد و نامرغوب باشد، مشکلات بزرگی از جمله زانودرد، ناراحتی ستون فقرات و درد کمر را ایجاد می‌کند. بنابراین اگر کفشی پاهایتان را اذیت میکند، آن را خریداری نکنید.

 

کفی کفش زمستانی را بررسی کنید

در روزهای برفی و در سرمای شدید که زمین یخ زده است، بیش از هرچیزی باید مواظب لیز نخوردن روی زمین باشیم که متاسفانه احتمال این‌که به این دلیل آسیب جدی ببینیم، زیاد است. اما برای جلوگیری از این اتفاق، بهترین راهکار خرید کفش زمستانی با کفی مناسب است. هنگام خرید کفی کفش را هم بررسی کنید.

 

اندازه و عمق لبه‌های بیرونی کفی (دورتادور کفی که از لبه کفش فاصله دارد)، بسیار مهم است. همچنین برآمدگی و فرورفتگی‌های شیاردار که به اصطلاح به آن‌ها عاج می‌گوییم، نقش مهمی در جلوگیری از لیز خوردن دارد. برخی از کفش‌های زمستانی در قسمت کفی، ترمز پاشنه دارد و ما را در برابر لغزش و افتادن محافظت می‌کند.

 

پوتین‌های زمستانی

گروه دوم کفش‌های زمستانی، انواع پوتین‌ها را شامل می‌شود. مهم‌ترین ویژگی پوتین‌ها، مناسب بودن برای پیاده‌روی و تردد در زمستان‌های سرد و برفی است. قسمت رویه، پنجه و ساق پوتین‌ها برای استحکام و حفظ گرمای بیشتر پا، با استفاده از مواد مخصوص تولید می‌شود و حرکت را در شرایط آب و هوایی نامناسب زمستانی، آسان و ایمن کند.

 

با پوشیدن این دسته از کفش‌های زمستانی، پاهایتان در طول روز گرم و مرطوب می‌مانند که علت این موضوع، قابلیت تنفس بالایی است که در ساخت آن‌ها به کار برده می‌شود.

 

این کفش‌ها برای فعالیت و حرکت طراحی شده‌اند و به دلیل کفی‌های لاستیکی نرم با لبه‌های عمیق و شیارهای زیاد در سطح کفی، راه رفتن روی سنگ‌ریزه‌ها، زمین‌های برفی لغزنده، جاده‌های پوشیده از برف تا عمق چند سانتی‌متر را راحت می‌کنند‌.

 

هنگام خرید کفش زمستانی، جوراب پشمی یا ضخیم بپوشید

بسیاری از افراد عادت دارند برای بیشتر گرم کردن پاهایشان، جوراب ضخیم بپوشند. پوشیدن جوراب هنگام خرید کفش زمستانی زنانه می‌تواند یک راهکار عالی برای انتخاب یک سایز مناسب باشد. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم زمانی که برای خرید کفش زمستانی زنانه می‌روید، حتما یک جفت جوراب ضخیم که بهترین نوع آن جوراب‌های پشمی است، بپوشید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز