Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
18 آذر 1401

کلاه تابستانی مناسب چیست ؟ + ویژگی کلاه تابستانی!

همه چی درباره کلاه تابستانی !

برخی اکسسوری‌ها به قدری توجه‌ها را به خود جلب می‌کند که به تنهایی می‌تواند نظرتان را درباره زیبایی یک استایل عوض کند! ممکن است پیراهن و شلوار ناهماهنگی انتخاب کنید اما یک کلاه با اندکی تغییر جلوه‌ای زیبا از استایلتان در نگاه مخاطب القا کند.

 

کلاه‌ علاوه بر کاربردی بودن؛ استایل شما را به یاد ماندنی می‌کند. کلاه‌ها را بشناسید تا هم از آفتاب در امان بمانید و هم خوش‌استایل به نظر برسید. در این مطلب به جنس، کاربرد و هم‌نشینی بعضی از کلاه‌های تابستانی در استایل‌های مختلف پرداخته‌ایم.

 

چه کلاه هایی مناسب تابستان هستند؟

کلاه تابستانی نیز مانند کلاه زمستانی یکی از ملزوماتی است که هنگام خروج از منزل در تابستان در زمانی که تابش نور خورشید زیاد است، حتماً باید استفاده کرد. چرا که استفاده از کلاه تابستانی علاوه بر خنک نگه داشتن خود می تواند باعث محافظت از پوست شما در برابر نور شدید خورشید شود. اما چه کلاه هایی مناسب تابستان هستند؟

 

در این بخش نکاتی را برای شما گرد هم آورده ایم که به شما کمک می کند کلاه تابستانی مناسب خود را انتخاب کنید تا هم علاوه بر زیبایی و جذابیت، محافظ شما در برابر نور خورشید نیز باشد. پس ما را دنبال کنید.

 

چه کلاه هایی مناسب تابستان هستند؟

 

1- کلاهی که برای تابستان انتخاب می کنید حتماً دقت کنید که از جنس الیاف طبیعی مانند پنبه و کتان باشد چرا که پارچه هایی با الیاف طبیعی نفوذ هوا دارند و باعث تعریق نمی شوند. ولی اگر می خواهید کلاهی از جنس الیاف مصنوعی مانند پلی استر و فوم خریداری کنید حتماً دقت کنید که قسمت سرپوش آن یا توری باشد یا منافذی برای تهویه هوا داشته باشد.

 

2- کلاه تابستانی بر خلاف کلاه زمستانی باید از پارچه ای نازک و لطیف باشد تا در گرمای تابستان حس لطافت و خنکی را به شما بدهد.

 

3- کلاه تابستانی مانند لباس های تابستانی باید از رنگ های روشن باشد چون رنگ های تیره و مشکی دارای جذب نور بیشتری هستند و چون تابستان هوا بسیار گرم تر است پس اگر کلاهی با رنگ تیره انتخاب کنید تعریق بیشتری خواهید داشت. لذا از کلاه هایی با رنگ روشن استفاده کنید تا نور خورشید را کمتر جذب کرده و خنک تر می ماند.

 

4- کلاهی که برای تابستان انتخاب می کنید باید کلاهی با لبه های بزرگ و یا نقاب دار باشد. این مدل کلاه ها با لبه های پهنی که دارند به صورت یک آفتاب گیر عمل می کنند.

 

 

5- کلاه تابستانی که می خواهید خریداری کنید اگر از کلاه های توردار باشد برای استفاده روزمره مناسب تر است. این کلاه ها به دلیل سبکی و حفره هایی که دارد سبب تهویه هوا و در نتیجه خنکی سر شما می شود.

 

6- کلاه تابستان بهتر است یک کلاه ساده انتخاب شود چرا که از خستگی و دلزدگی جلوگیری می کند. علاوه بر آن یک کلاه ساده همواره قابلیت سِت کردن با هر مدل لباسی را دارد.

 

7- کیفیت کلاه تابستانی یکی دیگر از نکاتی است که باید هنگام خرید به آن دقت کرد. کلاه های زمستانی به دلیل ضخامتی که دارند از طول عمر بیشتری برخوردار هستند ولی کلاه تابستانی اگر کیفیت خوبی نداشته باشد و از پارچه های ضعیف در آن استفاده شده باشد طولی نمی کشد که از کیفیت ظاهر آن کاسته شده و دور انداخته می شوند. باید کلاهی را انتخاب کنید که کیفیت آن بالا باشد تا در اثر شستشو عمر آن کوتاه نشود.

 

باکت (سطلی)

کلاه‌های باکت دوباره به دنیای مد بازگشته است! برای آنکه در استایل روزمره‌تان تنوع و تغییری جالب توجه ایجاد کند می‌توانید از باکت استفاده کنید. نام این کلاه هم معرف طراحی آن است؛ کلاهی از جنس کتان و کاملا شبیه سطل (باکت) که روی پوست‌های روشن‌ زیباتر به نظر می‌رسد.

 

البته این به معنی آن نیست که اگر صورت تیره‌ای دارید با باکت زیبا نمی‌شوید! از آنجایی که لبه‌های باکت روی چشم‌ها سایه می‌اندازد، باعث ایجاد سایه روشن زیبایی روی پوست‌های روشن‌تر می‌شود که چشم‌نواز است. برای استفاده از باکت زیاد سخت نگیرید، باکت با اکثر استایل‌های کژوال سازگار است.

 

کلاه کپ دَد

کلاه کپ دَد بسیار شبیه کلاه کپ بیسبال است ولی اندازه کپ آن ها با هم متفاوت است. کلاه کپ بیسبال در قسمت جلویی کلاه بلندتر و کشیده تر است در حالیکه کپ دد پهن و کوتاه است. همچنین جنس این دو کلاه با هم تفاوت دارد. کلاه کپ بیسبال از جنس پشم و پلی استر است ولی کلاه کپ دد از جنس پارچه کتان است.

 

از دیگر تفاوت های کلاه کپ بیسبال با کلاه کپ دد می توان به بندی که کلاه کپ دد در پشت سر آن دارد اشاره کرد. کلاه کپ دد در دو مدل کلاه کپ دخترانه و کلاه کپ پسرانه تولید می شود. هنگام خرید کلاه کپ دد به دخترانه یا پسرانه بودن آن هم توجه کنید.

 

پاناما

پاناما هم سبک است و هم همواره با رنگ‌های روشن ساخته می‌شود تا برای استایل‌های تابستانی مناسب باشد. همانطور که از نامش پیداست این کلاه احتمالا در پاناما طراحی شده و امروز همه‌جای دنیا از آن استفاده می‌شود؛ با این تفاوت که کلاه‌های پانامایی اصل معمولا از برگ‌های بافته شده نخل ساخته شده و در طراحی آن برگ نخل به عنوان نمادی روی آن خودنمایی می‌کند. پاناما را در استایلی تابستانی همراه با شلوار کتان بپوشید.

کپ بیس‌بال

این کلاه از پرطرفدارترین کلاه‌های تابستان است.  در برخی ایالت‌های آمریکا استفاده از آن با کت و شلوار هم معمول است! آن‌ها معتقدند کلاه بیس‌بال برای همه استایل‌ها مناسب است. در ایران کپ بیس‌بال با استایل‌های کژوال، معمولا با جین و تی‌شرت همراه می‌شود. کپ بیس‌بال جزئی از یونیفرم بازیکنان بیس‌بال است و ابتدا طرفدارهای این ورزش وقتی به ورزشگاه می‌رفتند از آن استفاده می‌کردند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز