Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
17 آذر 1401

کیف مجلسی مناسب چیست ؟ + ویژگی کیف مجلسی!

همه چی درباره کیف مجلسی زنانه !

برای انتخاب و خرید کیف زنانه مجلسی، ما به کمکتان آمده ایم تا بتوانید با استفاده از چند قانون کلی، مدل های زیبا و مناسبی انتخاب کنید.

 

کیف مجلسی

اگر تمام قوانین خوش پوشی در مهمانی ها را رعایت کنید اما کیف مجلسی زنانه ای در دست بگیرید که مناسب نیست، انگار هیچ کاری نکرده اید. برای انتخاب و خرید کیف زنانه مجلسی، ما به کمک تان آمده ایم تا بتوانید با استفاده از چند قانون کلی، مدل های زیبا و مناسبی انتخاب کنید.

 

چه فرمی انتخاب کنم؟

فرم معمول کیف مجلسی زنانه، مستطیل است اما قرار نیست قطعی باشد و نتوانید سراغ فرم های دیگر بروید. استفاده از کیف های مثلثی، دایره ای و بیضی به عنوان اشکال هندسی رایج و کیف هایی که فرم های متفاوت دارند، مثل مدل هایی که شبیه قلب هستند، برای شما آزاد است.

 

 یک نکته ی دیگر را هم به خاطر داشته باشید؛ اگر قدتان بلند است و لاغر هستید، از کیف های گرد و اگر قد کوتاه و تو پُر هستید سراغ مدل های مستطیلی بروید.

 

  چه اندازه ای باشد؟

جواب این سوال به وسایل ضروری که قرار است در مهمانی به همراه داشته باشید، بستگی دارد. اگر وسایل تان زیاد نیستند، با خیال راحت سراغ مدل های دستی یا Clutch Bag با سایز کوچک بروید یا از مدل های دوشی کوچک استفاده کنید.

 

اما اگر وسایل زیادی دارید، سراغ کیف های بزرگتر دوشی بروید. وسایل ضروری که حتما باید در کیف شما باشند شامل کلید، گواهینامه، مقداری پول نقد و کارت بانکی، رژ لب و گوشی همراه می شود. هر چیزی به غیر از این ها به وسایلتان اضافه شد، کیف بزرگتری در دست بگیرید.

 

مدل کیف مجلسی زنانه طرح دار یا ساده؟

وقتی لباس تان طرح دارد، بهتر است سراغ کیفی بروید که ساده است. وقتی هم کیف تان طرح دارد، باید لباس ساده بپوشید. اینطور نیست که اگر این قانون را موقع خرید کیف مجلسی زنانه رعایت نکنید فاجعه رخ بدهد اما واقعیت این است که ترکیب ساده و طرح دار معمولا شیک تر از طرح دار و طرح دار است.

 

 چه رنگی بخرم؟

اگر لباسی که قرار است در مهمانی به تن کنید مشکی است، می توانید سراغ کیفی با رنگ غالب مشکی بروید اما باید یادتان باشد قرار نیست این کیف تماما مشکی و ساده باشد. در عوض بهتر است کیفی انتخاب کنید که روی آن با طلایی یا نقره ای کار شده است.

 

خرید کیف زنانه براساس اندام

مدل کیف مناسب برای هر فردی با هر اندامی فرق می‌کند. بنابراین پیش از خرید کیف زنانه باید اندام خود را بشناسید تا بتوانید متناسب با اندام خود کیف بخرید. اگر شما خانم قد بلندی هستید.

 

دست شما در انتخاب کیف کاملاً باز است و بنابراین نگرانی از این بابت ندارید. شما می‌توانید با خیالی آسوده سراغ هر مدل کیفی که خواستید برید. فقط افرادی که قد بلند لاغر اندام هستند، این نکته را در نظر بگیرند که سراغ کیف‌ های خیلی کوچکتر نروند؛ چرا که بیشتر آنها را بلندتر نشان خواهد داد.

 

در مقابل خانم‌ هایی که دارای اندام ریز و قد کوتاه هستند از خرید کیف‌ های بزرگ خودداری کنند و به بهانه اینکه وسایل زیادی دارم که باید در کیف خود جای دهم سراغ خرید کیف زنانه بزرگ نروید و با این کار به تیپ و استایل خود ضربه وارد می‌کنید. پیشنهاد می‌کنیم که این دسته از دوستان سراغ کیف‌های کوچک و دوست داشتنی بروند

 

خرید کیف زنانه براساس اندام

انتخاب رنگ مناسب برای کیف

اگر لباس زنانه ای که قرار است در مهمانی به تن کنید مشکی است، می‌توانید سراغ کیفی با رنگ غالب مشکی بروید؛ اما باید یادتان باشد قرار نیست این کیف تماماً مشکی و ساده باشد. در عوض بهتر است کیفی انتخاب کنید که روی آن با طلایی یا نقره‌ای کار شده است.

 

نکته بعدی به کار خانم‌ هایی می‌آید که پوشیدن لباس ‌های رنگی را به لباس مشکی ترجیح می‌دهند. این خانم ‌ها می‌توانند از کیف مجلسی زنانه‌ای استفاده کنند که یک یا دو درجه تیره‌تر از رنگ پیراهن مجلسی‌شان باشد. برای مثال اگر پیراهن شما آبی روشن است، بهتر است برای انتخاب کیف مجلسی زنانه سراغ رنگ سورمه ‌ای یا آبی تیره بروید.

فرم کیف

فرم معمول کیف مجلسی زنانه مستطیل است؛ اما قرار نیست این یک قانون قطعی باشد و نتوانید سراغ فرم‌ های دیگر بروید. استفاده از کیف ‌های مثلثی، دایره‌ ای و بیضی به عنوان اشکال هندسی رایج و کیف‌ هایی که فرم ‌های متفاوت دارند، مثل مدل‌هایی که شبیه قلب هستند، برای شما آزاد است. یک نکته دیگر را هم به خاطر داشته باشید؛ اگر قدتان بلند است و لاغر هستید، از کیف‌ های گرد استفاده کنید و اگر قد کوتاه و توپر هستید سراغ مدل‌ های مستطیلی بروید.

 

کیف مجلسی دستی

در طراحی کیف های دستی دقت و ظرافت بیشتری به کار برده می شود، به این دلیل که کیف دستی دارای بند نبوده و حمل آن نسبتا سخت است بنابراین لازم است به گونه ای طراحی شود که بتوان به آسانی آن را حمل کرد.

 

کیف دستی زنانه معمولا کوچکتر از سایر مدل کیف هاست و نوع زیپی، دکمه دار و باز آن اغلب طراحی و تولید می شود. البته اغلب کیف های دستی نیز بند نازک دوشی قابل اتصال و جدا کردن دارند که مطابق با نیاز و سلیقه تان می توانید از آن استفاده کنید.

 

کیف مجلسی دستی در اندازه های متوسطو بزرگ نیز تولید می شود و می توان از آن ها در موقعیت های بیشتری نیز استفاده کرد.

 

اما باید توجه داشت که کیف مجلسی همان طور که از نامش پیداست، برای مجالس و مهمانی های خاص استفاده می شود بنابراین بهتر است که از آن در ملاقات های مهم و رسمی استفاده شود.

 

کیف پاسپورتی مجلسی

کیف پاسپورتی مجلسی نیز بسیار شبیه کیف پاسپورت است اما با این تفاوت که برای نگهداری و حمل پاسپورت از آن استفاده نمی شود. کیف پاسپورتی کیفی بدون بند و و دسته بوده و فقط می توان موبایل، کیف پول و لوازم کوچک را در آن جا داد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز