Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
21 آبان 1401

کیف پول چرمی چیست ؟ + ویژگی کیف پول !

همه چی درباره کیف پول چرمی!

اگر همین الان به جیب خود نگاه کنید، احتمالاً حداقل سه چیز را خواهید یافت. تلفن، کلیدها و بله، کیف پول شما. وقتی صحبت از وسایلی است که مردم در زندگی روزمره خود حمل می کنند، کیف پول یک چیز جهانی است. مهم نیست شغل شما چیست و روز خود را چگونه می گذرانید، به یک کیف پول نیاز خواهید داشت.

 

پول نقد، کارت‌های ویزیت، کارت‌های اعتباری، گواهینامه رانندگی، صورت‌حساب، کلید، سکه و بسیاری چیزهای دیگر شما را حمل می‌کند و مطمئن می‌شود که فوراً در دسترس هستند. وقتی نوبت به انتخاب کیف پول شما می رسد، چرم انتخاب واضحی است. کیف پول های فلزی و فیبر کربنی نیز به عنوان گزینه هایی وجود دارد.

 

با این حال، وقتی سبک و کلاس مورد توجه قرار می گیرد، هیچ چیز نمی تواند زیبایی یک کیف پول چرمی با کیفیت عالی را که کاملاً پرداخته شده و به طرز ماهرانه ای دوخته شده است، بیشتر کند.

 

کیفیت چرم

همه چرم ها برابر نیستند. چرم آنقدر تنوع دارد که در همه اشکال موجود است. نوع و کیفیت چرمی که کیف از آن ساخته شده است می تواند آن را به بهترین کیف پول موجود یا فقط یک کیف پول متوسط ​​تبدیل کند. دسته بندی های زیادی از چرم وجود دارد. مهمترین طبقه بندی بر اساس قسمتی از پوست حیوانات است که چرم از آن ساخته شده است.

 

پوست حیوان کاملاً ضخیم و غیرقابل استفاده است. بنابراین، برای مفیدتر کردن آن، به چندین لایه تقسیم می شود. بالاترین لایه چرم. دارای عیوب طبیعی بسیاری است. هنگامی که این عیوب صاف یا سنباده می شوند، لایه به دست آمده چرم طبیعی نامیده می شود. چرم به دست آمده از تمام لایه های دیگر زیر آن چرم اصل نامیده می شود

 

کیف پول‌های باکیفیت تقریباً همیشه از چرم کامل ساخته می‌شوند. چرم طبیعی در برابر سایش و پارگی بیشتر از سایر گریدهای چرم مقاومت می کند و در صورت استفاده طولانی مدت پتینه زیبایی ایجاد می کند. از طرف دیگر، یک کیف پول چرم طبیعی ممکن است دوام زیادی نداشته باشد.

 

 

طراحی و ظرفیت

هنگام انتخاب کیف پول چرم، کارکرد به اندازه طول عمر اهمیت دارد. طراحان اغلب تمایل دارند بین علکرد و زیبایی شناسی تعادل ایجاد کنند. کیف‌های باریک‌تر و کوچک تر این روزها رایج هستند، اما آنها با مصالحه‌های زیادی همراه هستند و جای زیادی برای هیچ چیزی ندارند.

 

قبل از اینکه کیف پول مناسبی را متناسب با نیاز خود تهیه کنید، باید کیف فعلی خود را بررسی کرده و تعداد کارت، پول نقد و سایر مواردی را که روزانه حمل می کنید، بیابید. اگر فقط چند مورد را در کیفتان با خود حمل می کنید، انتخاب کیف پول شما (به یک نگهدارنده کارت فکر کنید) با کسی که لوازم زیادی از آنها را حمل می کند متفاوت است.

 

اکثر کیف‌پول‌ها می‌توانند ۶ تا ۸ کارت و مقدار خوبی پول نقد حمل کنند. این چیزی است که خوشبختانه یک فرد عادی در کیف پول خود حمل می کند. کیف پول سه تایی می تواند فضای حمل کمی بیشتری داشته باشد. اما اگر به درستی طراحی نشود کمی حجیم تر خواهد بود.

 

همچنین کیف‌هایی برای اهداف خاص طراحی می شوند. به عنوان مثال، اگر کیف پول مسافرتی می‌خرید، باید فضایی برای پاسپورت و کارت پرواز شما داشته باشد و بتواند ارزهای خود را در خود جای دهد. به طور مشابه، کیف‌پول‌های زیپ دارای زیپ خاصی برای محافظت از اقلام ارزشمند شما هستند و در بین خانم‌ها و آقایان بسیار محبوب هستند.

 

اندازه کیف پول

باز هم، اندازه یک کیف پول بستگی به این دارد که چه وسایلی را می خواهید با خود حمل کنید. اما به خاطر داشته باشید که اندازه بزرگتر همیشه به معنای ظرفیت حمل بیشتر نیست. یک کیف پول با طراحی بد با جیب های غیر ضروری و لایه های چرم اضافی ممکن است آن را بزرگ کند بدون اینکه فضای قابل توجهی به آن اضافه کند.

 

کیف پول ها در اندازه های مختلف وجود دارند. اینکه کدام یک برای شما بهتر است عمدتاً به نحوه حمل کیف پول بستگی دارد. اگر بیشتر کیف پول خود را در جیب جلوی شلوار جین یا جیب سینه خود حمل می کنید، ممکن است بخواهید به کیف پول های جیب جلو نگاه کنید. از نظر اندازه کوچکتر از کیف پول های دو یا سه تایی معمولی هستند و برای جیب های کوچکتر مناسب هستند.

 

اگر مانند اکثر آقایان کیف پول مردانه خود را در جیب پشت شلوار جین خود حمل می کنید، کیف پول دو جا به خوبی کار می کند، اما اندازه متوسط کیف پولی که بهترین عملکرد را داشته باشد حدود 4 در 3.5 اینچ است. یک کیف پول کوچکتر از این به چپ و راست در جیب شلوار شما می لغزد و کیف بزرگ به درستی جا نمی شود.

 

برخی افراد نیز عادت دارند که کیف پول های بزرگ را بیشتر در دست داشته باشند. اندازه این کیف پول ها به افراد این اجازه را می دهد که یک تلفن هوشمند را داخل آن قرار دهند. بنابراین، اندازه کیف پول بستگی به این دارد که چه تعداد وسیله را می خواهید در کیف پول خود حمل کنید و معمولاً کجا کیف پول خود را نگه می دارید.

 

اطمینان حاصل کنید که کیف پولی را دریافت می کنید که مطابق با رفتار استفاده شما باشد.

 

ویژگی‌های یک کیف پول مناسب چیست؟

اگر به دنبال بهترین‌های کیف پول هستید و می‌خواهید خریدی فوق‌العاده داشته باشید، حتماً این ویژگی‌ها را برای انتخاب و خرید کیف پول مناسب در نظر بگیرید

 

1- اندازه و سایز مناسب

در ابتدا مشخص کنید که انتظار شما از داشتن یک کیف پول مناسب چیست و قرار است چه وسایلی را در داخل آن قرار دهید؟
اگر صرفاً کیف پول را برای نگهداری اسکناس، کارت‌های بانکی و گواهینامه می‌خواهید خریداری نمایید، بهتر است به دنبال خرید کیف پول‌های جیبی باشید.

 

اما اگر وسایلی که می‌خواهید در کیف پولتان نگهداری کنید بیشتر از این موارد است به شما پیشنهاد می‌کنیم به سراغ کیف پول‌های کتی بروید که بزرگ‌تر بوده و جای بیشتری دارند.

 

 
2- جنس مرغوب:

خرید محصولات با جنس مرغوب همیشه یک انتخاب مناسب است، اگرچه هزینه بیشتری را در پی خواهد داشت اما این اطمینان را به شما می‌دهد که محصول خریداری شده در هنگام استفاده طول عمر بالاتری دارد.

 

پس اگر به دنبال خرید بهترین‌ها هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم کیف پول‌های چرمی (طبیعی) را خریداری نمایید؛ چراکه این کیف پول‌ها از جنس بسیار مرغوب و باکیفیت هستند.

 

شما به‌راحتی می‌توانید کیف پول چرم را هم برای بانوان و هم برای آقایان در مدل‌های متنوع خریداری کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز